Szanowni Państwo!
COLAS Polska Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty dla realizacji zadania pn.: ROZŁADUNEK KRUSZYWA Z WAGONÓW KOLEJOWYCH DLA COLAS POLSKA DLA WMB OSTASZEWO (Wytwórnia
Mas Bitumicznych w Ostaszewie Toruńskim, 87-149 ŁYSOMICE)
1. ZAMAWIAJĄCY:
COLAS Polska Sp. z o.o.
ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie
osoba do kontaktu:
Grzegorz Kupiec, M: +48 696 770 157, E: grzegorz.kupiec@colas.pl
Marek Smukała, M: +48 510 023 532, E: marek.smukala@colas.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, OFERTY WARIANTOWE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (podział ze względu na miejsce rozładunku)
3. ISTOTNE INFORMACJE DOT. ZAMÓWIENIA:
a. Miejsce załadunku/rozładunku:
- 2 miejsca załadunku: bocznica kolejowa w Ostaszewie Toruńskim oraz bocznica kolejowa stacja Toruń-Wschód (w związku z możliwością czasowego zamknięcia i remontu bocznicy kolejowej w Ostaszewie Toruńskim, podano drugą bocznicę zlokalizowaną na stacji Toruń-Wschód, na którą będą przyjeżdżały wagony z kruszywem). Plan sytuacyjny trasy od stacji Toruń-Wschód do WMB Ostaszewo w załączniku
- miejsce rozładunku: Wytwórnia Mas Bitumicznych w Ostaszewie Toruńskim, 87-149 ŁYSOMICE
b. Zakres czynności:
- rozładunek kruszywa z wagonów podstawionych na bocznicy
kolejowej na samochody samowyładowcze
- transport kruszywa z punktu rozładunku na plac na terenie
Wytwórni Mas Bitumicznych w miejsce wskazane przez COLAS Polska (odległość
transportu w przypadku bocznicy kolejowej zlokalizowanej w Ostaszewie Toruńskim w jedną stronę ok. 200-500 m; w przypadku bocznicy kolejowej zlokalizowanej stacja Toruń-Wschód w jedną stronę ok. 12 km)
- oczyszczenie wagonów z pozostałości kruszywa i innych
zanieczyszczeń
- utrzymanie bocznicy i platformy rozładunkowej w należytej
czystości
c. Czasokres i warunki rozładunków:
- Poniedziałek – sobota od godz. 6:00 do 22:00 zgodnie z
podstawieniami (w zależności od potrzeb COLAS Polska), za wyjątkiem świąt i dni
ustawowo wolnych od pracy
- COLAS Polska informuje na bieżąco Zleceniobiorcę o planowanym
załadunku wagonów
- Zleceniobiorca zobowiązany jest do rozpoczęcia rozładunku w
przeciągu 1 godziny od momentu poinformowania Zleceniobiorcy przez COLAS
Polska pod warunkiem, że informacja przez COLAS Polska zostanie przekazana
Zleceniobiorcy do godziny 15:00. Zleceniobiorca w takim przypadku zobowiązany
jest ukończyć realizację rozładunku wahadła w ciągu 12 godzin.
- Zleceniobiorca nie jest obciążany opłatą za korzystanie z
bocznicy/podstawienie wagonów, jeśli rozładunku dokona zgodnie z punktem
powyżej
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia mocy
przerobowej zdolnej do rozładowania 1 wahadła kolejowego dziennie przy
założeniu że jedno wahadło liczy około 30 wagonów, tj. około 1800 Mg
d. Przewidywana ilość oraz terminy dostaw kruszywa:
- łączna przewidywana ilość do 80 tyś Mg
- rozpoczęcie rozładunków luty 2023
e. Przewoźnik materiału: głownie PKP Cargo oraz FREIGHTLINER
4. DODATKOWE WARUNKI DOT. ZAMÓWIENIA
a. TERMIN UMOWY: 01.02.2023 – 31.01.2024
b. UBEZPIECZENIE: oferent zobowiązany jest posiadać właściwe ubezpieczenie OC od skutków błędów przy realizacji przedmiotu zamówienia.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i pracowniczym pozwalającym do zrealizowania zadań określonych przedmiotem zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym.
6. WYMAGANIA DLA OFERTY:
- Ofertę należy przesłać do 02.12 2022 r. godz. 12:00
- Termin ważności oferty: 45 dni
- Sposób rozliczenia: Termin płatności 30 dni, podstawą wystawienia faktury jest protokół PO Zamawiającego
7. ZAŁĄCZNIKI:
- Tabela do uzupełnienia
- Plan Sytuacyjny
Dodatkowych informacji udzieli Państwu:
- w sprawach handlowych Marek Smukała tel. + 48 510 023 532; e-mail: marek.smukala@colas.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty