- Strona główna
- Postępowanie ID 685443
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.2.21.2022 Utwardzenie działki nr 92/6 w Wałdowie Szlacheckim.
Wystawiający
-
UżytkownikWeronika Chałubowicz
-
Organizacja
-
OddziałSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-04 11:08:00
-
Składania2022-11-24 13:10:56
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Utwardzenie działki nr 92/6 w Wałdowie Szlacheckim.
Ciąg główny planuje się wykonać z kostki betonowej 8cm na podsypce cementowo-piaskowej -344.1 m2
Teren utwardzony planuje się wykonać z płyt ażurowych o wymiarach 40x60x10cm -262,5 m2
Cały teren utwardzony ograniczono krawężnikiem 12x25-210.5 m2
Odwodnienie powierzchniowe.
-wytyczenia geodezyjne.
-usunięcie ziemi słabonośnej wraz z korytowaniem i utylizacją pod przyszłe utwardzenie -669,75 m2
-roboty ziemne 198.54 m3
-wykonanie rozbiórek istniejącej kostki polbruk - 36m2
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31.5mm wraz z zagęszczeniem-606,6m2
-kostka betonowa gr.8cm -344.1m2
-płyty ażurowe 40x60x10cm-262,5m2
-tereny zielone/trawniki 278 m2
2. Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2022 r.
3. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
4. Warunki płatności: do 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Miejsce objęte zakresem, to miejsce częściowo utwardzone szlaką, miejscowo utwardzone kostką betonową.
Obszar planowanego utwardzenia to obszar, w którym parkują samochody osobowe.
Obszar służy również do odbioru artykułów spożywczych i zaopatrzenia szkoły.
Obszar ten służy również do transportu materiałów opałowych do kotłowni szkoły.
Planowane przedsięwzięcie ma na celu: Poprawę bezpieczeństwa i usprawnienie komunikacji.
2) Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć roboty w ciągu maksymalnie 3 dni od momentu poinformowania przez Zamawiającego o możliwości wejścia na teren robótZastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-11-24
13:10:56
|
Weronika Chałubowicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zaproponowane w ofertach ceny przekraczają budżet Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?