Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.29.2022 Usługa wykonania kopert firmowych dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2022 11:24:00
Składania : 25-11-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


usługę wykonania kopert firmowych dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 77 70 lub 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 232.35 2022-11-17 11:24:00 Postępowanie
ksiegaznaku2018.pdf pdf 20658.86 2022-11-17 11:24:00 Postępowanie
WZÓR KOPERTY wg. ksiegi znaku z 2018 r..pdf pdf 67.01 2022-11-17 11:24:00 Postępowanie
Skan koperty, która funkcjonuje w UM.pdf pdf 411.5 2022-11-17 11:24:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 97.15 2022-11-17 11:24:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 71.21 2022-11-17 11:24:00 Kryterium
Formularz oferty.pdf pdf 118.76 2022-11-17 11:24:00 Kryterium
Formularz oferty.docx docx 28.76 2022-11-17 11:24:00 Kryterium
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 96.72 2022-11-17 11:24:00 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 357.9 2022-11-28 13:27:05 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 379.01 2022-12-08 07:19:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-08 07:19 Marzena Kubera W załączeniu "Informacja o udzieleniu zamówienia".

Informacja o udziele [...].pdf

2022-11-28 13:27 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie oferty.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

2022-11-21 07:34 Marzena Kubera Odpowiedź na pytanie Wykonawcy
Czy koperty z przodu powinny zawierać "okienko" ?
Odp. Zamawiającego:
Koperty firmowe mają być bez "okienka".

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wykonania kopert firmowych Zgodnie z opisem w dołączonym "Zapytaniu ofertowym" oraz z zapisami w projekcie umowy 4000 szt. Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1. Do 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wzór koperty do akceptacji, 2. W terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po dniu, w którym Zamawiający zaakceptuje wzór koperty, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

(0)
6 Formularz oferty - Proszę wydrukować, wypełnić, podpisać i dołączyć scan do oferty (do Państwa dyspozycji załącznik w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.pdf

Formularz oferty.doc [...].docx

(0)
7 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 576