Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2022 12:26:00 |
Składania : | 15-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-11-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, 27.10.2022 r.
BZP. 271.2.30.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na ubezpieczenie majątku, Odpowiedzialności Cywilnej i innych interesów Gminy Miejskiej Kościan oraz jednostek podległych.
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.12.2022 r. do 30.11.2023 r.
2. Przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Postanowienia ogólne:
1) Składka będzie opłacona przez Zamawiającego jednorazowo – płatność nastąpi w ciągu 21 dni od daty wystawienia polis.
Ze względu na fakt, że niektóre ryzyka posiadają ochronę ubezpieczeniową o terminie początkowym różnym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrównania terminów. Składka przez Zamawiającego będzie naliczona za faktyczny okres ochrony ubezpieczeniowej proporcjonalnie co do dnia.
2) Wprowadzenie zmian dla poszczególnych ryzyk lub rozszerzeń zakresu ubezpieczenia limitów bądź podlimitów odszkodowawczych innych albo dodatkowych niż określone w załącznikach do specyfikacji jest niedopuszczalne
3) Ochroną ubezpieczeniową objęte są wszystkie składniki mienia deklarowane do ubezpieczenia, stanowiące własność Zamawiającego lub będące w jego posiadaniu (użytkowaniu, zarządzie) na podstawie jakiegokolwiek tytułu prawnego. Ubezpieczenie obejmuje wszystkie aktualne i przyszłe lokalizacje Zamawiającego.
4) Wykaz podmiotów i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kościana objętych postępowaniem:
Zamawiający
Gmina Miejska Kościan
adres: Aleje Kościuszki 22, 64-000 Kościan
NIP: 6981805739
REGON: 411050600
Ubezpieczeni:
Aleje T. Kościuszki 22, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 92
REGON: 411050600
NIP: 6981805739
PKD: 8411Z
Opis prowadzonej działalności: administracja samorządowa.
Aleje T. Kościuszki 3, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 69
REGON: 410199487
NIP: 6981042336
PKD: 8531B
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa, szkoła prowadzi stołówkę oraz bibliotekę
ul. Mickiewicza 11, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 12
REGON: 000664711
NIP: 6981158010
PKD: 9004Z
Opis prowadzonej działalności: działalność kulturowa i promująca kulturę
ul. Wrocławska 28B, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 17
REGON: 410009067
NIP: 6981157950
PKD: 9101A
Opis prowadzonej działalności: działalność biblioteczna oraz promująca kulturę
ul. ks. Bączkowskiego 6, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 12
REGON: 410300383
NIP: 6981140926
PKD: 6832Z
Opis prowadzonej działalności: zarządzanie budynkami Gminy,
6. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
u. Nacławska 84, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 31
REGON: 300069910
NIP: 6981723639
PKD: 9311Z
Opis prowadzonej działalności: działalność wspierająca kulturę fizyczną, działalność pływalni, zarządzanie placami zabaw oraz „Orlikami”
7. Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Szczepanowskiego 1, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 80
REGON: 410198022
NIP: 6981390014
PKD: 8810Z
Opis prowadzonej działalności: pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, podtrzymywanie i rozwijanie zaradności i samodzielnego życia osób z zaburzeniami, podnoszenie poziomu ich samodzielności i sprawności psychofizycznej
8. Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Szczepanowskiego 1, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 11
REGON: 384964772
NIP: 6981854904
PKD: 8810Z
Opis prowadzonej działalności: pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, podtrzymywanie i rozwijanie zaradności i samodzielnego życia osób z zaburzeniami, podnoszenie poziomu ich samodzielności i sprawności psychofizycznej
os. Piastowskie 73, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 30
REGON: 301620178
NIP: 6981825452
PKD: 8510Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa przedszkolna i wczesnoszkolna.
ul. Ludmiły Klaus 1, 64-000 Kościan
REGON: 301620161
NIP: 6981825469
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa przedszkolna i wczesnoszkolna.
ul. Moniuszki 4, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 23
REGON: 301620238
NIP: 6981825475
PKD: 8510Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa przedszkolna i wczesnoszkolna.
ul. Wyzwolenia 24, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 27
REGON: 301620267
NIP: 6981825481
PKD: 8510Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa przedszkolna i wczesnoszkolna.
ul. Mickiewicza 12, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 85
REGON: 000739604
NIP: 6981605615
PKD: 8560Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa, szkoła prowadzi stołówkę oraz bibliotekę
os. Piastowskie 47, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 55
REGON: 000739610
NIP: 6981042164
PKD: 8560Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa, szkoła prowadzi stołówkę oraz bibliotekę
ul. Wyzwolenia 24, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 103
REGON: 001229957
NIP: 6981605420
PKD: 8560Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa, szkoła prowadzi stołówkę oraz bibliotekę
ul. abpa Antoniego Baraniaka 1, 64-000 Kościan
Ilość osób zatrudnionych: 85
REGON: 000562181
NIP: 6981605414
PKD: 8560Z
Opis prowadzonej działalności: działalność oświatowa, szkoła prowadzi stołówkę oraz bibliotekę
17. Muzeum Regionalne im. Dr. Henryka Florkowskiego
Ilość osób zatrudnionych: 3
REGON: 410519532
NIP: 6981158079
PKD: 9102Z
Opis prowadzonej działalności: trwała ochrona dóbr kultury, informowanie o wartościach i treściach gromadzonych zbiorów, upowszechnianie podstawowych wartości historii, nauki i kultury.
4. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena
5. Sposób obliczenia ceny: wykonawca podaje cenę wyliczoną zgodnie z formularzem cenowym, który stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Podana cena musi zawierać klauzule dodatkowe dla każdego zakresu tj:
1) Ubezpieczenie majątku od wszystkich ryzyk (All-Risk) - Klauzula franszyz preferencyjnych, Klauzula sumy ubezpieczenia prewencyjnego, Klauzula wzrostu ryzyka, Klauzula przeoczenia zgłoszenia majątku, Klauzula zastosowania nowej technologii, Klauzula mienia w transporcie wewnętrznym,
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (All-Risk) - Klauzula wzrostu ryzyka, Klauzula przeoczenia zgłoszenia, Klauzula franszyz preferencyjnych,
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności Gminy - Klauzula reprezentantów, Klauzula przeoczenia zgłoszenia, Klauzula chorób zakaźnych, Klauzula pojazdów samo- i wolnobieżnych, Klauzula franszyz preferencyjnych,
4) Zbiorowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków - Klauzula rozszerzająca ochronę na drogę z i do pracy, Klauzula ryzyka zawału serca i udaru mózgu.
6. Zamawiający w przypadku wystąpienia błędów rachunkowych w formularzu cenowym dokona poprawy omyłek rachunkowych o czym zawiadomi Wykonawcę.
7. Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego) o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8. Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 5 i 7 przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
9. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
10. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
11. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;
§ inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22
Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na ubezpieczenie majątku, Odpowiedzialności Cywilnej i innych interesów Gminy Miejskiej Kościan oraz jednostek podległych sprawa numer BZP.271.2.30.2021;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;
§ obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
UWAGA:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2022 r poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia .
2. Wykaz majątku.
3. Wykaz i opis budynków jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kościana.
4. Wykaz szkód majątkowych.
5. Formularz cenowy.
6. Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
2022-11-09 10:54 | Katarzyna Grześkowiak | Odpowiedzi na zadane pytania z dnia 09.11.2022 r. |
2022-11-02 14:33 | Katarzyna Grześkowiak | Odpowiedzi na zadane pytania |
Komunikaty