Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-2544/22/144/AG Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych z jednostek podległych KSP z terenu m.st. Warszawy oraz powiatów: piaseczyńskiego, wołomińskiego, grodziskiego, legionowskiego, nowodworskiego, pruszkowskiego, mińskiego, otwockiego, warszawsko – zachodniego

Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2022 09:33:00
Składania : 28-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 28-11-2022 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022-OJS211-607797-pl.pdf pdf 277.05 2022-11-02 09:33:00 Postępowanie
SWZ WZP.2544.22.144.AG.doc doc 841 2022-11-02 09:33:00 Postępowanie
SWZ WZP.2544.22.144.AG.pdf pdf 1673.12 2022-11-02 09:33:00 Postępowanie
Załączniki do edycji.doc doc 578 2022-11-02 09:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.zip zip 99.71 2022-11-02 10:23:02 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania do SWZ nr 1.doc doc 75.5 2022-11-03 14:12:24 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do SWZ nr 1.pdf pdf 90.12 2022-11-03 14:12:24 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ.docx docx 64.06 2022-11-21 14:30:04 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ.pdf pdf 195 2022-11-21 14:30:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 88.5 2022-11-28 13:48:57 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 250.15 2022-11-28 13:48:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 1.pdf pdf 100.66 2022-12-12 16:12:18 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 3.pdf pdf 97.82 2022-12-12 16:12:18 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 6.pdf pdf 90.91 2022-12-12 16:12:18 Publiczna wiadomość
Sprostowanie infiormacji z otwarcia ofert.doc doc 55 2022-12-19 12:28:18 Publiczna wiadomość
Sprostowanie informacji z otwarcia ofert.pdf pdf 62.27 2022-12-19 12:28:18 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu postepowania zd. nr 8.pdf pdf 76.12 2022-12-21 13:35:03 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania zd. nr 8.doc doc 73.5 2022-12-21 13:35:03 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 5.pdf pdf 94.19 2023-01-04 15:01:05 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Zd nr 9.pdf pdf 100.02 2023-01-04 15:05:29 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 4.pdf pdf 107.46 2023-01-16 13:57:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 7.pdf pdf 109.89 2023-01-16 13:58:10 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd nr 10.pdf pdf 103.93 2023-01-19 15:40:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 155.27 2023-01-26 10:57:14 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd 2.pdf pdf 113.9 2023-02-01 14:50:46 Publiczna wiadomość
2023-OJS041-121898-pl.pdf pdf 170.44 2023-03-10 09:20:16 Publiczna wiadomość
2023-OJS055-159093-pl.pdf pdf 153.38 2023-03-17 09:13:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-17 09:13 Piotr Sobieraj Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zadania nr 2, 4, 7.

2023-OJS055-159093-p [...].pdf

2023-03-10 09:20 Piotr Sobieraj Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Zadania nr 5, 8, 9,10

2023-OJS041-121898-p [...].pdf

2023-02-01 14:50 Piotr Sobieraj Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zadaniu nr 2.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-26 10:57 Ewa Kazanecka Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zadaniu nr 1, nr 3, nr 6

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-01-19 15:40 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd. nr 10

informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-16 13:58 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Zadanie nr 7

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-16 13:57 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Zadanie nr 4

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-04 15:05 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Zadanie nr 9.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-04 15:01 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Zadanie nr 5.

informacja o wyborze [...].pdf

2022-12-21 13:35 Piotr Sobieraj Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 8.

Informacja o uniewaz [...].pdf

Informacja o unieważ [...].doc

2022-12-19 12:28 Piotr Sobieraj Sprostowanie omyłki w informacji z otwarcia ofert

Sprostowanie infiorm [...].doc

Sprostowanie informa [...].pdf

2022-12-12 16:12 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych - Zadania nr 1, 3, 6.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-28 13:48 Piotr Sobieraj Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-28 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiają zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 18 432 794,16 PLN brutto, w tym, w podziale na zadania:
1) Zadanie nr 1 - 10 819 448,64 PLN brutto,
2) Zadanie nr 2 - 3 234 828,96 PLN brutto,
3) Zadanie nr 3 - 565 820,64 PLN brutto,
4) Zadanie nr 4 - 731 617,92 PLN brutto,
5) Zadanie nr 5 - 268 511,76 PLN brutto
6) Zadanie nr 6 - 318 764,16 PLN brutto,
7) Zadanie nr 7 - 693 411,84 PLN brutto,
8) Zadanie nr 8 - 368 660,16 PLN brutto,
9) Zadanie nr 9 - 931 201,92 PLN brutto,
10) Zadanie nr 10 - 500 528,16 PLN brutto.
2022-11-21 14:30 Piotr Sobieraj Odpowiedzi na pytania do SWZ

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-11-03 14:12 Piotr Sobieraj Odpowiedzi na pytania do SWZ.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1253