Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.27.2022 Dostawa środków do dezynfekcji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2022 12:50:00
Składania : 27-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 27-10-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 103.15 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 377.67 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 117.56 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 161.5 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_13.10.2022 r..pdf pdf 263.53 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 116 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
formularze asortymentowo-cenowe.doc doc 391.5 2022-10-13 12:50:00 Postępowanie
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_21.10.2022 r..pdf pdf 279.84 2022-10-21 07:44:51 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_25.10.2022.pdf pdf 224.27 2022-10-25 09:07:52 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach_27.10.2022 r..pdf pdf 220.94 2022-10-27 12:23:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_09.11.2022.pdf pdf 453.2 2022-11-09 10:39:41 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_Część 14.pdf pdf 155.56 2022-11-22 14:37:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_Części 19 i 22_19.12.2022r..pdf pdf 315.29 2022-12-19 14:00:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-19 14:00 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza informację o wyborze ofert w zakresie Części 19 i 22.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-22 14:37 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty w zakresie Części 14.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-09 10:39 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza informację o wyborze ofert w zakresie Części 1-13, 15-18, 20-21, 23-25.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-27 12:23 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o ofertach otwartych w dniu 27.10.2022 r.

Informacja o otwarty [...].pdf

2022-10-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 222 880,00 zł brutto, w tym:
- Część 1 zamówienia - 20 150,00 zł
- Część 2 zamówienia - 34 650,00 zł
- Część 3 zamówienia - 22 700,00 zł
- Część 4 zamówienia - 17 700,00 zł
- Część 5 zamówienia - 2 730,00 zł
- Część 6 zamówienia - 18 400,00 zł
- Część 7 zamówienia - 8 460,00 zł
- Część 8 zamówienia - 4 590,00 zł
- Część 9 zamówienia - 1 630,00 zł
- Część 10 zamówienia - 790,00 zł
- Część 11 zamówienia - 17 000,00 zł
- Część 12 zamówienia - 9 400,00 zł
- Część 13 zamówienia - 700,00 zł
- Część 14 zamówienia - 1 250,00 zł
- Część 15 zamówienia - 1 600,00 zł
- Część 16 zamówienia - 13 000,00 zł
- Część 17 zamówienia - 5 800,00 zł
- Część 18 zamówienia - 2 700,00 zł
- Część 19 zamówienia - 15 200,00 zł
- Część 20 zamówienia - 10 400,00 zł
- Część 21 zamówienia - 6 300,00 zł
- Część 22 zamówienia - 2 100,00 zł
- Część 23 zamówienia - 1 950,00 zł
- Część 24 zamówienia - 600,00 zł
- Część 25 zamówienia - 3 080,00 zł
2022-10-25 09:07 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_25.10.2022 r.

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

2022-10-21 07:44 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_21.10.2022 r.

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 734