Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont pokrycia dachowego metodą natryskową w obiektach KMP w Skierniewicach.

Jacek Nowicki
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2022 12:16:00
Składania : 03-10-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
przedmiotem zamówienia jest naprawa pokrycia dachowego metodą natryskową w budynku KMP w Skierniewicach, ilość około 584 m kw. wraz z naprawą rynien, obróbek blacharskich ogniomurów i instalacji odgromowej.


2. INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA
- zamawiana usługa zostanie wykonana na terenie KMP w Skierniewicach przy ul. Łowickiej 32A (Baza Transportowa).

- oferty firm, które nie dokonały wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy, wizja lokalna zostaje wyznaczona na dzień 30.09.2022 r w godzinach 9-12.


Wymagana dokumentacja jakościowa:

1.     Deklaracja właściwości użytkowych lub Krajowej deklaracji właściwości użytkowych oraz wskazania sposobu znakowania wyrobu zgodnie z rozporządzeniem (UE) Nr 305/2011 oraz ustawą o wyrobach budowlanych. Wyroby lub zestawy nie posiadające wymaganej prawem dokumentacji jakościowej zostaną wyłączone z postępowania.

2.     Europejska ocena techniczna lub Krajowa ocena techniczna.

3.     Raport klasyfikacyjny przy oddziaływaniu ognia zewnętrznego dla dachu papowego pokrytego powłokowym pokryciem dachowym nanoszonym w postaci płynnej zgodnie z procedurą podaną w PN-EN 13501-1+A1:2010

4.     Karty charakterystyki chemicznej – sporządzone zgodnie z rozporządzeniem WE 1907/2006 (REACH) wraz z późniejszymi zmianami.

5.     Karty techniczne wyrobów

6.     Sprawozdanie z oznaczenia zawartości lotnych substancji organicznych (VOC) wg. PN-EN ISO 11890-2:2013-06. Dopuszczalne wartości maksymalnej zawartości LZO muszą być zgodne z Rozporządzeniem  Ministra Rozwoju z dnia 8 sierpnia 2016 r. ( Dz. Ustaw poz. 1353- załącznik nr 1)

Wymagania techniczne:

1.     Zamawiający wymaga stosowania wkładki zbrojącej na całej powierzchni dachu ( w postaci siatki poliestrowej lub maty z włókna szklanego) o wytrzymałości na rozciąganie nie mniejszej niż 300 N (w obu kierunkach) wg. PN-EN ISO 13934-1:2013-07. Nie dopuszczalne jest stosowanie wkładek zbrojących wyłącznie w miejscach zakładów papy – należy zastosować wkładkę zbrojącą na całej powierzchni dachu.

2.     Klasa reakcji powłoki na ogień nie więcej niż klasa E – według PN-EN 13501-1+A1:2010

3.     Odporność na przebicie dynamiczne nie mniej niż 1000 mm – wg. PN-EN 12691:2007

4.     Wytrzymałość na rozciąganie powłoki (z wkładką zbrojącą) – nie mniejsza niż 5 MPa – wg. PN-EN ISO 527-3:1998

5.     Przesiąkliwość przy działaniu słupa wody o wysokości 1000 mm przez 24h – wodoszczelna – wg. PN-B-24000:1997 ze zmianami wg. opisu EOTA TR003

6.     Zamawiający dopuszcza wyłącznie rozwiązania oparte o polimery dyspergowalne w wodzie

7.     Zamawiający nie dopuszcza zastosowania wyrobów zawierających rozpuszczalniki organiczne

8.     Zamawiający nie dopuszcza zastosowania wyrobów bitumicznych bądź wyrobów bitumicznych modyfikowanych polimerami.

- wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy
- rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
- termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury wystawionej na Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP 726-000-44-58.
- dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu przedmiotu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

- Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia  z pkt.7

-Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej OPEN NEXUS .
3 .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia do 30.12.2022 r.
4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jacek Nowicki tel. 42/6653971 kom. 690115359

5. Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn. Zastrzega się możliwość częściowej realizacji Zamówienia.

6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.



7. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca

5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;

6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.

8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku

9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu


Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

7. OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że:

• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/

• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont pokrycia dachowego metodą natryskową w obiektach KMP w Skierniewicach. - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 109