Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: wykonanie prac rozbiórkowych komórek lokatorskich usytuowanych na działce 285/1 przy ul. Bielska 14 w Płocku.( decyzja pozwolenia na rozbiórkę nr 11/2020 z dnia 20.04.2020r.)

Bogdan Jankowski
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zarządzania Nieruchomościami Gminy
Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2022 13:23:00
Składania : 29-09-2022 12:00:00
Otwarcia : 29-09-2022 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł  pn.

,,Wykonanie prac rozbiórkowych komórek lokatorskich usytuowanych na działce 285/1 przy ul. Bielska 14 w Płocku.( decyzja


pozwolenia na rozbiórkę nr 11/2020 z dnia 20.04.2020r.)


I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.  

II. Termin realizacji zamówienia 7 dni po podpisaniu umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %  

IV. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania. 

V. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

VI. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane. 

VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert. 

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są Bogdan Jankowski.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Bielska 14 rozbiorka opis.pdf pdf 6685.1 2022-09-23 13:23:00 Postępowanie
Bielska 14 rozbiorka rysunki.pdf pdf 4886.53 2022-09-23 13:23:00 Postępowanie
Decyzja 11 - pozwolenie na rozbiórkę.pdf pdf 1154.6 2022-09-23 13:23:00 Postępowanie
Scan- przedmiar.pdf pdf 1045.82 2022-09-23 13:23:00 Postępowanie
Scan-opis przedm. zam.pdf pdf 1035.34 2022-09-23 13:23:00 Postępowanie
Scan-um.Bielska 14.pdf pdf 3342.56 2022-09-23 13:23:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2022-09-23 13:23:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2022-09-23 13:23:00 Kryterium

Komunikaty

2022-10-25 12:09 Bogdan Jankowski Unieważnienie postępowania

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z powodu brak środków. Jednocześnie informuje, że do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 7 ofert:
1) WojNat Natalia Kosińska Wyburzenia Obiektów z ceną oferowaną brutto 74.707,74 zł;
2) PRZEDSIĘBIORSTWO GRAPOL KATARZYNA GRALIŃSKA z ceną oferowaną brutto 25.707,00 zł;
3) F.U.H. "JAK" Włodzimierz Kacprzak z ceną oferowaną brutto 20.000,00 zł;
4) Spartan Wyburzenia Adriana Foryś z ceną oferowaną brutto 29.520,00 zł;
5) TRANS-SPRZĘT MARIUSZ OWSIK z ceną ofertową brutto 25.000,00 zł;
6) W I W PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z ceną ofertową brutto 34.932,00 zł;
7) PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE INVEST BUD KAROL WIŚNIEWSKI z ceną ofertową brutto 123.000,00 zł.
2022-10-25 12:07 Bogdan Jankowski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie prac rozbiórkowych komórek lokatorskich usytuowanych na działce 285/1 przy ul. Bielska 14 w Płocku.( decyzja pozwolenia na rozbiórkę nr 11/2020 z dnia 20.04.2020r.) - 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 336