Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-09-2022 07:51:00 |
Składania : | 28-09-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Nagłośnienie sali rozpraw nr 111 w budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Wały Jagiellońskie 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie koncepcji i montaż systemu nagłośnienia sali rozpraw nr 111 w budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, przy ul. Wały Jagiellońskie 2.
Zestaw nagłaśniający składający się z następujących komponentów:
·
wzmacniacza miksującego lub wzmacniacza i
miksera
·
kolumn głośnikowych (min. 2 szt.)
· mikrofonów pulpitowych (4 szt.)
· niezbędnego do działania systemu okablowania
Sala rozpraw ma powierzchnię 65 m2 oraz kubaturę 260 m3.
Sala posiada przepusty w podłodze, które można wykorzystać w celu przeprowadzenia okablowania.
Sala jest objęta nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków, zatem wykluczona jest ingerencja w podłogę i ściany (kucie, wiercenie itp.)
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty
(brak dokonania wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty) na którą należy
umówić się pod nr telefonu:
52 32-53-185.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sąd nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy, dodatkowych materiałów itp.
Gwarancja na dostarczony system nagłośnienia min. 24 m-ce.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 21 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32-53-185 lub 285
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty