Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00372797 „Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej „Polanki” w Gdańsku ul. Polanki 121 w okresie od 01.11.2022 do 30.09.2024 roku ( DPS/1/TP/2022 )"

Piotr Leśniewski
Dom Pomocy Społecznej Polanki Gdańsk-Oliwa
Termin:
Zamieszczenia : 30-09-2022 14:40:00
Składania : 10-10-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-10-2022 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ świadczenie usług gastronomicznych DPS Polanki.odt odt 66.11 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.odt odt 69.69 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załacznik Nr 2 do SWZ - Formularz Oferty .odt odt 45.09 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SWZ - Zobowiazanie_innego_podmiotu_do_udostepnieniea_niezbednych_zasobow_Wykonawcy.odt odt 16.42 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3a do SWZ-Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.odt odt 15.88 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ - Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.odt odt 45.02 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy.odt odt 45.31 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5a do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.odt odt 48.71 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 do SWZ- Wykaz usług.odt odt 15.23 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 do SWZ- Wykaz osób — .odt odt 39.33 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 do SWZ - Umowa żywienia.odt odt 69.38 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 do SWZ - Umowa Najmu.odt odt 60.93 2022-09-30 14:40:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi.odt odt 72.17 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
jadłospis.pdf pdf 439.58 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
Schemat pomieszczeń.jpeg jpeg 1033.49 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
protokół.PDF PDF 1323.6 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
protokół (2).PDF PDF 1235.19 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
protokół (3).PDF PDF 1092.58 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
protokół (4).PDF PDF 1174.75 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
protokół (5).PDF PDF 1192.37 2022-10-07 13:44:59 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 244.43 2022-10-10 13:59:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty .odt odt 245.97 2022-10-24 14:23:59 Publiczna wiadomość
Informacja o odwołaniu.pdf pdf 70.71 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
2022.10.31 odwołanie DPS_1_TP_2022-sig.pdf pdf 594.99 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - odpis aktualny KRS.pdf pdf 66.34 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - potwierdzenie uiszczenia opłaty.pdf pdf 40.82 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 - oferta Catermed DPS_3_TP_2021.pdf pdf 1588.17 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 - szybki_szacunek_wskaznika_cen_towarow_i_uslug_konsumpcyjnych_w_pazdzierniku_2022.pdf pdf 315.74 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - wskazniki_cen_towarow_i_uslug_konsumpcyjnych_we_wrzesniu_2022.pdf pdf 501.8 2022-11-02 16:18:08 Publiczna wiadomość
Informacja dot. odwołania.pdf pdf 91.83 2022-11-16 14:48:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf pdf 95.23 2022-11-24 15:12:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-24 15:12 Piotr Leśniewski Dzień dobry
w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej ofert ( nr sprawy DPS/1/TP/2022 )
Piotr Leśniewski

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-16 14:48 Piotr Leśniewski Dzień dobry,
przekazuję informację o wyniku odwołania.
Piotr Leśniewski

Informacja dot. odwo [...].pdf

2022-11-02 16:18 Piotr Leśniewski INFORMACJA O WNIESIENIU ODWOŁANIA ORAZ WEZWANIE DO PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO

Informujemy, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej „Polanki” w Gdańsku ul. Polanki 121 w okresie od 01.11.2022 do 30.09.2024 roku” nr sprawy: DPS/1/TP/2022 wniesiono odwołanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez wiadomość na stronę prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/665145 w dniu 31.10.2022 roku o godz. 12:57 przez FUDEKO S.A. ul. Spokojna 4, 81 – 549 Gdynia NIP 701-025-21-78.
W związku z tym na podstawie art. 524 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2022 r. poz. 1710), Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej postępowania, na której są udostępniane dokumenty zamówienia – kopię wniesionego odwołania, równocześnie wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Na podstawie art. 525 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710), Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje.
Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.

Piotr Leśniewski

W załączeniu:
- informacja o odwołaniu
- odwołanie FUDEKO

Informacja o odwołan [...].pdf

2022.10.31 odwołanie [...].pdf

Załącznik nr 1 - odp [...].pdf

Załącznik nr 2 - pot [...].pdf

Załącznik nr 4 - ofe [...].pdf

Załącznik nr 5 - szy [...].pdf

Załącznik nr 6 - wsk [...].pdf

2022-10-24 14:23 Piotr Leśniewski Szanowni Państwo,
przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postepowaniu nr sprawy DPS/1/TP/2022.
Piotr Leśniewski

Informacja o wyborze [...].odt

2022-10-10 13:59 Piotr Leśniewski Szanowni Państwo, podaję informację z otwarcia ofert w dniu 10.10.2022 roku w postępowaniu nr sprawy DPS/1/TP/2022.
Piotr Leśniewski

Informacja z otwarci [...].doc

2022-10-10 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 2 623 927,45 zł brutto.
2022-10-07 13:44 Piotr Leśniewski Dzień dobry,
przekazuję w załączniku pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Polanki" nr sprawy DPS/1/TP/2022.
Piotr Leśniewski

Pytania i odpowiedzi [...].odt

jadłospis.pdf

Schemat pomieszczeń. [...].jpeg

protokół.PDF

protokół (2).PDF

protokół (3).PDF

protokół (4).PDF

protokół (5).PDF

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 974