Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa środków czystości do Urzędu Miasta Inowrocławia w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.

Danuta Kuster
Urząd Miasta Inowrocławia Oddział: Wydział Organizacyjny i Informatyki
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2016 14:05:41
Składania : 12-12-2016 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wymagania Wystawiającego

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do Urzędu Miasta Inowrocławia w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.

1. Osoba wyznaczona do kontaktu z Oferentem: Danuta Kuster 52 3555 201,e-mail dkuster@inowroclaw.pl
2. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania,
3. Zamawiający zleca dostarczenie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem e-mail,
4. Termin realizacji: maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia,
5. Przedmiot zamówienia należy dostarczać do Urzędu Miasta Inowrocławia w pełnych ilościach i asortymencie wskazanym w zamówieniu, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy. Dostawa obejmuje wniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
6. Ilości asortymentu wskazanego w załączniku mają charakter szacunkowy i nie zobowiązują zamawiającego do składania zamówień łącznie wyczerpujących wskazane tam ilości,
7. Podane ceny towaru muszą zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto,
8. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia środków czystości z etykietą w języku polskim i dokładnym opisem stosowania, Środki powinny mieć termin przydatności produktu do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy przed jego upływem),
9. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
10. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa,
11. W przypadku zaproponowania innego równoważnego towaru (możliwość taka dotyczy tylko asortymentu wyszczególnionego w rubrykach oznaczonych gwiazdką) Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru. Zamawiający może wezwać wykonawcę, który zaoferował towar równoważny do udokumentowania, że spełnia wymagania zamawiającego,
12. Zamawiający wymaga dostawy asortymentu własnym transportem, przewiduje się dostawę raz w miesiącu,
13. W dniu dostawy Zamawiający odbierze towar ilościowo,
14. Potwierdzenie zgodności jakościowej dostawy z zamówieniem Zamawiający prześle Wykonawcy w terminie 3 dni od dostawy towaru, mailem na wskazany adres,
15. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach lub jego niezgodności z zamówieniem Zamawiającego, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad lub zgodnych z zamówieniem w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia na koszt Wykonawcy,
16. Umowa zawarta zostanie na okres 1 roku tj.: od 01.01.2017r. do 31.12.2017 r. z możliwością jej rozwiązania z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia,
17. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie,
18. Zamawiający naliczy kary umowne w związku z brakiem realizacji zamówienia, nieterminową realizacją zamówienia, w tym nieterminową wymianą towaru wadliwego na wolny od wad,
19. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegani,.
20. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus,
21. Wykonawca wyznaczy koordynatora w zakresie realizacji obowiązków wynikających z zawartej umowy: (imię i nazwisko, nr telefonu, email),
22. Pełna specyfikacja zamówienia widoczna jest na stronie postępowania, a dostawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę,
23. Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT:
Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
NIP: 556-263-84-08

Przy podaniu ceny prosimy wypełnić i dołączyć załącznik do formularza ofertowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_do_formularza_ofertowego.xls xls 31.5 2016-11-30 14:14:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa środków czystości wg załącznika -

zalacznik_do_formula [...].xls

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena 100% - - (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 20