Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GK.7021.6.37.2022 Zakup systemu bezzałogowego statku powietrznego wraz z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym, ubezpieczeniem, serwisem oraz przeszkoleniem z jego obsługi 2 pracowników urzędu w celu realizacji zadań własnych Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański

Marta Rauchfleisch
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2022 13:59:00
Składania : 22-09-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 775 99 67 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytnie ofertowe- bezzałogowy statek powietrzny.pdf pdf 349.01 2022-09-06 13:59:00 Postępowanie
umowa- załącznik do zapytania ofertowego.pdf pdf 239.46 2022-09-06 13:59:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia - zalącznik do zapytania ofertowego.pdf pdf 446.44 2022-09-06 13:59:00 Postępowanie
umowa- załącznik do zapytania ofertowego.pdf pdf 239.46 2022-09-06 13:59:00 Kryterium
opis przedmiotu zamówienia - zalącznik do zapytania ofertowego.pdf pdf 446.44 2022-09-06 13:59:00 Kryterium
poprawiony opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 410.06 2022-09-07 08:42:20 Publiczna wiadomość
poprawione zapytanie ofertowe.pdf pdf 237.16 2022-09-07 08:42:20 Publiczna wiadomość
wiadomość publiczna.docx docx 23.83 2022-09-19 12:33:07 Publiczna wiadomość
informacja nr 1.pdf pdf 30.01 2022-09-20 09:34:57 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 43.37 2022-09-28 13:25:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-28 13:25 Marta Rauchfleisch Gmina Miejska Pruszcz Gdański informuję o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-09-20 09:34 Marta Rauchfleisch Informacja nr 1

informacja nr 1.pdf

2022-09-19 12:33 Marta Rauchfleisch Gmina Miejska Pruszcz Gdański przekazuje do publicznej wiadomości odpowiedź na pismo

wiadomość publiczna. [...].docx

2022-09-07 08:42 Marta Rauchfleisch Z uwagi na konieczność zmiany terminu składania ofert oraz nieczytelność tabeli dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający dodaje poprawione załączniki.

poprawiony opis prze [...].pdf

poprawione zapytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup systemu bezzałogowego statku powietrznego wraz z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym, ubezpieczeniem, serwisem oraz przeszkoleniem z jego obsługi 2 pracowników urzędu w celu realizacji zadań własnych Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański - 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

umowa- załącznik do [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - dostawa drona 30 dni od zawarcie umowy, szkolenie pracowników do 30 dni od daty dostawy drona Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

opis przedmiotu zamó [...].pdf

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 582