Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 25/TP/2022 Zakup i dostawa urządzeń używanych na salach operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im. św. Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2022 13:12:00
Składania : 09-09-2022 11:00:00
Otwarcia : 09-09-2022 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
[2] Załącznik nr 2 -formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 96.34 2022-08-30 13:12:00 Postępowanie
[6] 14_TP_2021 Regulamin dla Wykonawców (zał. nr 6).pdf pdf 210.2 2022-08-30 13:12:00 Postępowanie
[7] 14_TP_2021 Instrukcja dla Wykonawców (zał. nr 7).pdf pdf 267.6 2022-08-30 13:12:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zam. 2022_BZP 00325166_01.pdf pdf 128.74 2022-08-30 13:12:00 Postępowanie
[8]25_TP_2022 Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 760.9 2022-08-30 13:12:00 Postępowanie
25_TP_2022 SWZ.pdf pdf 1104.91 2022-08-30 13:12:00 Postępowanie
[1] Zał. 1 25_TP_2021 Formularz ofertowy.docx docx 43.9 2022-08-30 13:12:00 Kryterium
[2] Załącznik nr 2 -formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 96.34 2022-08-30 13:12:00 Kryterium
[3] zał. 3 [14_TP_2021] oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 104.27 2022-08-30 13:12:00 Kryterium
[4] zał 4 [12_TP_2021] Oświadczenie dot. wykluczenia.docx docx 106.36 2022-08-30 13:12:00 Kryterium
[5] zał. 5 14_TP_2021 Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 103.11 2022-08-30 13:12:00 Kryterium
[1]Pytania i Wyjaśnienie 25_TP_2022.pdf pdf 418.63 2022-09-05 12:30:08 Publiczna wiadomość
[2]Pytania i Wyjaśnienie 25_TP_2022.pdf pdf 118.88 2022-09-06 11:21:53 Publiczna wiadomość
25_TP_2022 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 323.49 2022-09-09 12:58:57 Publiczna wiadomość
25_TP_2022 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 422.21 2022-09-23 11:26:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-23 11:26 Edyta Pożoga INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot. postępowania na „Zakup i dostawa urządzeń używanych na salach operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II”, znak sprawy 25/TP/2022
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym w ww. postępowaniu, jako najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia wybrano oferty firm.
Szczegóły w załączonym piśmie.

25_TP_2022 Informacj [...].pdf

2022-09-09 12:58 Edyta Pożoga INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 222 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup i dostawę urządzeń używanych na salach operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
im. Św. Jana Pawła II” wpłynęły następujące oferty - Szczegółowe informacje w załączonym piśmie.

25_TP_2022 Informacj [...].pdf

2022-09-09 11:00 Komunikat Zamawiającego SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje, że na sfinansowanie wyżej wymienionego zamówienia przeznaczył
kwotę: 607 000,00 zł brutto.
Kwoty na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia wynoszą:
Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
1. Część nr1-Zestaw napędów I 60 000,00
2. Część nr2-Zestaw napędów II 81 000,00
3. Część nr3-Aparat USG 151 000,00
4. Część nr4-Tor laparoskopowy (zestaw) 210 000,00
5. Część nr5-Zestaw narzędzi laparoskopowych 52 000,00
6. Część nr6-Zestaw narzędzi chirurgicznych 53 000,00
2022-09-06 11:21 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa urządzeń na salach operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”

SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.), udziela wyjaśnień na następujące pytania, zadane do wyżej wymienionego postępowania. Szczegóły w załączeniu

[2]Pytania i Wyjaśni [...].pdf

2022-09-05 12:30 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa urządzeń na salach operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”

SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.), udziela wyjaśnień na następujące pytania, zadane do wyżej wymienionego postępowania:
Szczegóły w zalączeniu

[1]Pytania i Wyjaśni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

[1] Zał. 1 25_TP_202 [...].docx

[2] Załącznik nr 2 - [...].docx

[3] zał. 3 [14_TP_2 [...].docx

[4] zał 4 [12_TP_202 [...].docx

[5] zał. 5 14_TP_202 [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 689