Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-08-2022 12:28:00 |
Składania : | 08-09-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-09-2022 12:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy lub Uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie informujemy, iż kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy będzie wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp.
Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.
Kara pieniężna nakładana będzie przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji,
w wysokości do 20 000 000 zł.
5. Przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją procedury wyboru wykonawcy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego
rozporządzenie o ochronie danych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), informujemy iż:
1. Wybór wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz ewentualne zawarcie, realizacja i rozliczenie umowy z nim rodzi konieczność przetwarzania danych osobowych wykonawcy, jego pracowników, przedstawicieli, współpracowników i podwykonawców.
1) Administratorem danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o. (dalej zwane MPWiK), z siedzibą przy ul. Roździeńskiego 38, 41-946 Piekary Śląskie, strona www: mpwik-piekary.pl, mpwik-piekary.pl/bip, adres e-mail: mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl.
2) W sprawach z zakresu ochrony swoich danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez administratora:
a) drogą mailową na adres rodoinspektor@mpwik-piekary.pl;
b) pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.
Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu.
3) Dane osobowe w związku z prowadzonym postępowaniem będą przetwarzane w następujących celach:
a) realizacja obowiązków prawnych w zakresie
przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne, udokumentowania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na
postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku
z postanowieniami Działu III Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych przez okres wynoszący:
- protokół z wyboru ofert wraz załącznikami - 4 lata liczone od dnia zakończenia postępowania;
- umowa z wybranym wykonawcą oraz wszystkie dokumenty z nią związane przez okres realizacji i jej rozliczenia;
b) podjęcie działań w celu zawarcia, a następnie realizacji i rozliczenia umowy z wybranym wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i/lub f RODO, w zw. z postanowieniami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
c) realizacja obowiązków księgowych i podatkowych wynikających z Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przez okres 5 lat od końca roku rozliczeniowego, w którym nastąpiło zdarzenie (dotyczy danych osobowych zawartych w ofercie, która zostanie wybrana);
d) realizacja uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami z tytułu przeprowadzania niniejszego postępowania oraz realizacji umowy z wybranym wykonawcą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z art.118 i 471-486 Kodeksu Cywilnego, przez okres nieprzekraczający 3 lata.
4) Z poszanowaniem poufnego charakteru danych, w tym stosując mechanizmy minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o charakterze wrażliwym, dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz udostępnione podmiotom przetwarzającym, w tym: Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, która udostępnia administratorowi platformę zakupową do obsługi elektronicznych zamówień publicznych oraz IntraCOM. Spółka cywilna Grzegorz Lemantowicz, Artur Molski, ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice, której powierzono utrzymanie strony Biuletynu Informacji Publicznej. Dane osobowe zostaną również ujawnione danych osobowych będą osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Osoby wskazane w pkt 1 mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym, usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy skontaktować się z administratorem lub Inspektorem ochrony danych.
6) Administrator, w przypadkach wskazanych w art. 17 ust. 3 lit. b RODO, ma prawo odmówić usunięcia danych osobowych.
7) Osobom wskazanym w pkt 1 przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uznają, iż przepisy RODO zostały naruszone.
8) Podanie przez danych osobowych jest warunkiem umownym i wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
9) Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
2022-09-30 10:33 | Magdalena Mulszanowska |
Sprawa
nr
PN/35/TT/EZ/2022 Nr ID: 654026 INFORMACJA Z WYBORU OFERT Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., występując jako Zamawiający w postępowaniu sektorowym nie objętym regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych, dla realizacji zadania pn.: „Przebudowa kanalizacji sanitarnej na dz. 1968/164 przy ul. Przyjaźni w Piekarach Śląskich”, informuje, iż dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia. Zgodnie z ustanowionym w postępowaniu kryterium oceny ofert 100% cena, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca: Firma Handlowo-Usługowa Jan Nowak 43-243 Wisła Wielka, ul. Cieszyńska nr 116 Cena netto oferty: 65 744,80 zł Cena brutto oferty: 80 866,10 zł Uzasadnienie faktyczne i prawne Suma uzyskanych punktów zgodnych z ustalonym w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Sektorowego kryterium oceny ofert =100% cena, wynosi 100 punktów. Wykonawca Firma Handlowo-Usługowa Jan Nowak z siedzibą w Wiśle Wielkiej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożył stosowne wyjaśnienia, w tym dotyczące wątpliwości z zakresu zaoferowanej ceny, oraz uzupełnił ofertę o brakujące lub niewłaściwie złożone dokumenty, wykazując spełnienie wszystkich ustanowionych przez Zamawiającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu. Tym samym, oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą, spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert. 1. W ww. postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert, ani nie wykluczono żadnego Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2. W postępowaniu po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie, nie wpłynęły żadne oferty. 3. O terminie zawarcia umowy z Wykonawcą oraz wysyłki podpisanej jednostronnie przez Zamawiającego umowy, Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
2022-09-15 14:39 | Magdalena Mulszanowska | MPWiK w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., występując jako Zamawiający, przekazuje w załączeniu do niniejszej wiadomości Informację z otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. |
2022-09-08 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
72
579,13
zł
netto. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej jak 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia |
2022-09-06 12:13 | Magdalena Mulszanowska |
W
ślad
za
wiadomością
z
dnia
02.09.2022
r.
Zamawiający
informuje
o
pytaniach
oraz
udzielonych
odpowiedziach. W załączeniu, pismo oraz zmienione po udzielonych odpowiedziach Projektowane Istotne Postanowienia Umowy. Prosimy o zapoznanie się z informacjami. Z uwagi na fakt, iż udzielone odpowiedzi nie zawierają istotnych zmian, Zamawiający nie dokonuje przedłużenia terminu wyznaczonego na składanie ofert. |
2022-09-02 15:00 | Magdalena Mulszanowska |
Zamawiający
informuje,
iż
do
niniejszego
postępowania
wpłynęły
pytania,
na
które
odpowiedzi
zostaną
udzielone
w
późniejszym
terminie. Wobec powyższego, zmianie ulega termin wyznaczony na składanie ofert. Było: Ofertę należy złożyć (...) nie później niż do dnia 06.09.2022 r. do godz. 12:00 Zmienia się na: Ofertę należy złożyć (...) nie później niż do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00. Jednocześnie zmianie ulega termin otwarcia ofert, które to nastąpi automatycznie w dniu 08.09.2022 r. o godz. 12:05. Pozostałe ustalenia pozostają bez zmian. |
2022-08-25 12:03 | Magdalena Mulszanowska |
Komisja
przetargowa
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęło
pytanie
od
Wykonawcy. Wobec powyższego, przekazujemy oryginalną treść zapytania (bez ujawniania jego źródła) oraz udzieloną odpowiedź: Pytanie nr 1: "czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektornicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym?" Odpowiedź na pytanie nr 1 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym. |
Komunikaty