Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PN/35/TT/EZ/2022 „Przebudowa kanalizacji sanitarnej na dz. nr 1968/164 przy ul. Przyjaźni w Piekarach Śląskich”.

Termin:
Zamieszczenia : 22-08-2022 12:28:00
Składania : 08-09-2022 12:00:00
Otwarcia : 08-09-2022 12:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW


  1. Zamawiający informuje, iż nie będzie udostępniał ofert Wykonawców oraz załączników stanowiących treść korespondencji traktując uzyskane informacje w toku postępowania jako poufne za wyjątkiem ceny złożonej oferty, oraz nazwy i adresu Wykonawcy.
  2.  Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy Zakupowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformie zakupowej.
  3. Wykonawca powinien mieć prawidłowo skonfigurowaną pocztę, w tym ustawione odpowiednio filtry antyspamowe – aby zapewnić bezproblemowy i niezwłoczny odbiór przesyłanej korespondencji (proszę o sprawdzenie folderu SPAM).
  4. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o. zwany dalej Zamawiającym informuje, iż zgodnie   z   art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz konkursów wyłączonych spod stosowania ustawy Pzp.

Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:

  • wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
  • w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
    i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
    i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy lub Uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Jednocześnie informujemy, iż kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy będzie wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp.

Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.

Kara pieniężna nakładana będzie przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji,
w wysokości do 20 000 000 zł.

5. Przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją procedury wyboru wykonawcy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego rozporządzenie o ochronie danych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), informujemy iż:          

1. Wybór wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz ewentualne zawarcie, realizacja i rozliczenie umowy z nim rodzi konieczność przetwarzania danych osobowych wykonawcy, jego pracowników, przedstawicieli, współpracowników i podwykonawców.

1)     Administratorem danych osobowych jest Miejskie  Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o. (dalej zwane MPWiK), z siedzibą przy ul. Roździeńskiego 38, 41-946  Piekary  Śląskie, strona www: mpwik-piekary.pl, mpwik-piekary.pl/bip, adres e-mail: mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl.

2)     W sprawach z zakresu ochrony swoich danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez administratora:

a)     drogą mailową na adres rodoinspektor@mpwik-piekary.pl;

b)     pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.

Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu.

3)     Dane osobowe w związku z prowadzonym postępowaniem będą przetwarzane w następujących celach:

a)   realizacja obowiązków prawnych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne, udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku
z postanowieniami Działu III Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych przez okres wynoszący:

- protokół z wyboru ofert wraz załącznikami - 4 lata liczone od dnia zakończenia postępowania;

- umowa z wybranym wykonawcą oraz wszystkie dokumenty z nią związane przez okres realizacji i jej rozliczenia;

b)     podjęcie działań w celu zawarcia, a następnie realizacji i rozliczenia umowy z wybranym wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i/lub f RODO, w zw. z postanowieniami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

c)     realizacja obowiązków księgowych i podatkowych wynikających z Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przez okres 5 lat od końca roku rozliczeniowego, w którym nastąpiło zdarzenie (dotyczy danych osobowych zawartych w ofercie, która zostanie wybrana);

d)  realizacja uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami z tytułu przeprowadzania niniejszego postępowania oraz realizacji umowy z wybranym wykonawcą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z art.118 i 471-486 Kodeksu Cywilnego, przez okres nieprzekraczający 3 lata.

4)     Z poszanowaniem poufnego charakteru danych, w tym stosując mechanizmy minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o charakterze wrażliwym, dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz udostępnione podmiotom przetwarzającym, w tym: Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, która udostępnia administratorowi platformę zakupową do obsługi elektronicznych zamówień publicznych oraz IntraCOM. Spółka cywilna Grzegorz Lemantowicz, Artur Molski, ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice, której powierzono utrzymanie strony Biuletynu Informacji Publicznej. Dane osobowe zostaną również ujawnione danych osobowych będą osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.

5)     Osoby wskazane w pkt 1 mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym, usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy skontaktować się z administratorem lub Inspektorem ochrony danych.  

6)     Administrator, w przypadkach wskazanych w art. 17 ust. 3 lit. b  RODO, ma prawo odmówić usunięcia danych osobowych.

7)     Osobom wskazanym w pkt 1 przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uznają, iż przepisy RODO zostały naruszone.

8)     Podanie przez danych osobowych jest warunkiem umownym i wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

9)     Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IWZS_Przyjaźni.pdf pdf 6920.65 2022-08-22 12:28:00 Postępowanie
Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 1872.73 2022-08-22 12:28:00 Postępowanie
Zał_nr_9_Projektowane_postanowienia_umowy.pdf pdf 836.37 2022-08-22 12:28:00 Postępowanie
Zał_nr_8_Wzór_gwarancji_nalezytego_wykonania_umowy.pdf pdf 70.44 2022-08-22 12:28:00 Postępowanie
PB.pdf pdf 4070.2 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
PT.pdf pdf 717.86 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
ST 00.doc doc 330.5 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
ST 01.doc doc 170 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
ST 02.doc doc 246.5 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał. nr 4 do OPZ - zgłoszenie robót.pdf pdf 266.63 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał. nr 3 do OPZ.xls xls 53.5 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
zał_nr_7_Oświadczenia_dot._grupy_kapitałowej.pdf pdf 21.11 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_4_Wykaz_robót.pdf pdf 29.63 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_5_Wykaz_osób.pdf pdf 271.79 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_2_Oświadczenie_Wykonawcy.pdf pdf 19.59 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_3_Oświadczenie_o_braku_przesłanek_do_wykluczenia.pdf pdf 380.95 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_3a_Oświadczenie_sankcyjne.pdf pdf 33.07 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_6_OPZ.pdf pdf 477.01 2022-08-22 12:28:00 Kryterium
Zał_nr_1_Formularz_oferty.doc doc 80.5 2022-09-05 13:46:20 Kryterium
Pytania_udzielone_odpowiedzi.pdf pdf 828.78 2022-09-06 12:13:02 Publiczna wiadomość
Zmiana_IPU.pdf pdf 5381.95 2022-09-06 12:13:02 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert_Zarząd.pdf pdf 648.37 2022-09-15 14:39:29 Publiczna wiadomość
Informacja_z_wyboru_oferty.pdf pdf 304.47 2022-09-30 10:33:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-30 10:33 Magdalena Mulszanowska Sprawa nr PN/35/TT/EZ/2022
Nr ID: 654026

INFORMACJA Z WYBORU OFERT

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., występując jako Zamawiający w postępowaniu sektorowym nie objętym regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych, dla realizacji zadania pn.:
„Przebudowa kanalizacji sanitarnej na dz. 1968/164 przy ul. Przyjaźni w Piekarach Śląskich”,
informuje, iż dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia.

Zgodnie z ustanowionym w postępowaniu kryterium oceny ofert 100% cena, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Firma Handlowo-Usługowa Jan Nowak
43-243 Wisła Wielka, ul. Cieszyńska nr 116
Cena netto oferty: 65 744,80 zł
Cena brutto oferty: 80 866,10 zł

Uzasadnienie faktyczne i prawne
Suma uzyskanych punktów zgodnych z ustalonym w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Sektorowego kryterium oceny ofert =100% cena, wynosi 100 punktów.
Wykonawca Firma Handlowo-Usługowa Jan Nowak z siedzibą w Wiśle Wielkiej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożył stosowne wyjaśnienia, w tym dotyczące wątpliwości z zakresu zaoferowanej ceny, oraz uzupełnił ofertę o brakujące lub niewłaściwie złożone dokumenty, wykazując spełnienie wszystkich ustanowionych przez Zamawiającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Tym samym, oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą, spośród wszystkich złożonych
w postępowaniu ofert.
1. W ww. postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert, ani nie wykluczono żadnego Wykonawcy
z udziału w postępowaniu.
2. W postępowaniu po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie, nie wpłynęły żadne oferty.
3. O terminie zawarcia umowy z Wykonawcą oraz wysyłki podpisanej jednostronnie przez Zamawiającego umowy, Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Informacja_z_wyboru_ [...].pdf

2022-09-15 14:39 Magdalena Mulszanowska MPWiK w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., występując jako Zamawiający, przekazuje w załączeniu do niniejszej wiadomości Informację z otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2022-09-08 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 72 579,13 zł netto.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej jak 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
2022-09-06 12:13 Magdalena Mulszanowska W ślad za wiadomością z dnia 02.09.2022 r. Zamawiający informuje o pytaniach oraz udzielonych odpowiedziach.
W załączeniu, pismo oraz zmienione po udzielonych odpowiedziach Projektowane Istotne Postanowienia Umowy.
Prosimy o zapoznanie się z informacjami.
Z uwagi na fakt, iż udzielone odpowiedzi nie zawierają istotnych zmian, Zamawiający nie dokonuje przedłużenia terminu wyznaczonego na składanie ofert.

Pytania_udzielone_od [...].pdf

Zmiana_IPU.pdf

2022-09-02 15:00 Magdalena Mulszanowska Zamawiający informuje, iż do niniejszego postępowania wpłynęły pytania, na które odpowiedzi zostaną udzielone w późniejszym terminie.
Wobec powyższego, zmianie ulega termin wyznaczony na składanie ofert.
Było: Ofertę należy złożyć (...) nie później niż do dnia 06.09.2022 r. do godz. 12:00
Zmienia się na: Ofertę należy złożyć (...) nie później niż do dnia 08.09.2022 r. do godz. 12:00.
Jednocześnie zmianie ulega termin otwarcia ofert, które to nastąpi automatycznie w dniu 08.09.2022 r. o godz. 12:05.
Pozostałe ustalenia pozostają bez zmian.
2022-08-25 12:03 Magdalena Mulszanowska Komisja przetargowa informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pytanie od Wykonawcy.
Wobec powyższego, przekazujemy oryginalną treść zapytania (bez ujawniania jego źródła) oraz udzieloną odpowiedź:

Pytanie nr 1:
"czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektornicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym?"
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz Ofertowy/Cena 100% Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego Formularza oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał_nr_1_Formularz_o [...].doc

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
3 Załącznik nr 2 do IWZS - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga załączenia podpisanego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał_nr_2_Oświadczeni [...].pdf

(0)
4 Załącznik nr 3 do IWZS - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający wymaga załączenia podpisanego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał_nr_3_Oświadczeni [...].pdf

(0)
5 Załącznik nr 3a - Wzór oświadczenia sankcyjnego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę. Zamawiający wymaga załączenia podpisanego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał_nr_3a_Oświadczen [...].pdf

(0)
6 Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych robót budowlanych. Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego i podpisanego wykazu wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie robót wskazanych w wykazie (referencje, poświadczenia lub inne dokumenty) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał_nr_4_Wykaz_robót [...].pdf

(0)
7 Załącznik nr 5 - Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego i podpisanego wykazu wraz z dokumentami dot. uprawnień i doświadczenia zawodowego osób skierowanych do wykonania zamówienia i przynależnością do stosownej izby zgodnie z inf. w IWZS i OPZ (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał_nr_5_Wykaz_osób. [...].pdf

(0)
8 Załącznik nr 6 - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami

PB.pdf

PT.pdf

ST 00.doc

ST 01.doc

ST 02.doc

Zał. nr 4 do OPZ - z [...].pdf

Zał_nr_6_OPZ.pdf

(0)
9 Przedmiar - Zał. nr 3 do OPZ - Przedmiar. Zamawiający wymaga załączenia do oferty wypełnionego i podpisanego przedmiaru (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 3 do OPZ.xls

(0)
10 Załącznik nr 7 - Wzór oświadczeń z zakresu przynależności do grupy kapitałowej (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał_nr_7_Oświadczeni [...].pdf

(0)
11 Inne dokumenty - Należy załączyć do oferty inne, ewentualne dokumenty np. pełnomocnictwa itp. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 785