Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IPP-I.7013.44.2022 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków szkoły SP nr 2 w Koronowie - dokumentacja projektowa"

Maria Różycka-Parol
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2022 11:34:00
Składania : 30-08-2022 09:00:00
Otwarcia : 30-08-2022 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

Wytyczne

dla postępowania na sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na pozwolenie na budowę dla zadania inwestycyjnego polegającego na:

 „Termomodernizacja budynków SP nr 2 w Koronowie – dokumentacja projektowa”

 

 

I.                    Opis inwestycji:

Prace związane z modernizacją, remontem, przebudową i nadbudową/rozbudową budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Koronowie, wraz z rozbiórką budynku gospodarczego oraz zagospodarowania terenu działek objętych inwestycją.

 

II.                  Lokalizacja inwestycji:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Koronowie z lokalizacją przy ulicy Dworcowej 48, obejmuje działki ewid. nr 741/2, 742 i 743 w Koronowie, woj. kujawsko-pomorskie. Właścicielem działek jest Gmina Koronowo.

 

III.                Informacje uzupełniające dot. inwestycji

Budynek szkoły nie jest wpisany do rejestru zabytków. Teren planowanej inwestycji leży w strefie „B” ochrony konserwatorskiej oraz w Obszarze Chronionego Krajobrazu Zalewu Koronowskiego. Teren nie jest objęty Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, należy przed rozpoczęciem prac uzyskać Decyzję o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.

 

IV.               Zakres opracowania:

Zakres zamówienia obejmować będzie następujące etapy:

Ø  Etap I – opracowanie koncepcji modernizacji, remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu (koncepcja w formie rzutu na planie wszystkich kondygnacji, pzt i wizualizacji fotorealistycznych 3D) oraz wersja ostateczna po wprowadzeniu zmian przez Zamawiającego,

Ø  Etap II - opracowanie ekspertyz i oceny stanu technicznego budynku pod kątem planowanej inwestycji, opracowanie pełnego projektu budowlanego we wszystkich branżach i złożenie wniosku we właściwym organie architektoniczno-budowlanym o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,

Ø  Etap III – opracowanie projektu techniczno-wykonawczego pełnobranżowego planowanej inwestycji wraz z dokumentacją towarzyszącą oraz oświadczeniami projektantów i projektantów sprawdzających o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.

 

 

Opis poszczególnych etapów planowanej inwestycji:

 

Etap I:

W ramach etapu I należy dokonać wizji lokalnej w celu przygotowania właściwej koncepcji uwzględniającej obecny stan techniczny budynku będącego przedmiotem opracowania. Należy dokonać inwentaryzacji istniejącego stanu w zakresie niezbędnym do potrzeb opracowania projektu.

Pomocnicze oznakowanie zespołu budynków szkoły literami: A, B, C, D i E.

 


Ogólne wymagania

koncepcja powinna zapewnić wyposażenie szkoły w następujące pomieszczenia:

- 36 szt. sal lekcyjnych (25 osobowe + nauczyciel) – z podziałem:

                                                            a) 16 sal w strefie dla dzieci najmłodszych klas 0-4

                                                                        b) 20 sal w strefie dla dzieci starszych klas 4-8

- 2 sale językowe (15 osobowe + nauczyciel),

- świetlice szt. 2:

             a) dla klas 0-3

             b) dla klas 4-8,

- pomieszczenia administracyjne:

             a)  intendent,

             b) sekretariat

             c) gabinet dyrektora

             d) dwa gabinety wicedyrektorów

                      - w budynku „A”

                      - w budynku „B”

             e) dwa pokoje nauczycielskie

                      - w budynku „A”

                      - w budynku „B”,

- sala gimnastyczna szt. 2:

             a) dla klas 0-3

             b) dla klas 4-8

- biblioteka,

-dwie  szatnie,

             a) dla około 500 uczniów klas 4-8 (budynek „B”)

             b) dla około 400 uczniów klas 1-3 (budynek „A”)

- gabinety specjalistyczne   

             a)  gabinety logopedyczne szt. 2 (w budynku „A”)

             b) gabinety pedagoga szt. 2

             c) gabinet psychologa

             d) salka do rehabilitacji    

             e) gabinet dentystyczny

             f) gabinet pielęgniarki           

- szatnia dla nauczycieli w budynku „B”

- jedno pomieszczenie wielofunkcyjne (do pracy wolontariatu, samorządu uczniowskiego, do spotkań indywidualnych z rodzicem),

- pom. radiowęzła,

- pomieszczenie archiwum,

- oraz pozostałe pomieszczenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania szkoły np. tj. toalety dla dzieci, dla nauczycieli, pomieszczenia techniczne itd.).

 

Zalecenie od Zamawiającego aby w miarę możliwości szkołę podzielić na strefy do przebywania dzieci klas 0-3 oraz oddzielnie dzieci klas 4-8.

 

W koncepcji należy uwzględnić następujące wytyczne projektowe:

v  Budynek A

·         Wymiana stolarki okiennej (ilość do ustalenia po ocenie stanu technicznego oraz w trakcie tworzenia koncepcji),

·         Zapewnienie odpowiedniej wentylacji (dopuszcza się instalację klimatyzacji oraz remont istniejącej rekuperacji do uzgodnienia w trakcie omawiania koncepcji),

·         Zamawiający dopuszcza nadbudowę lub rozbudowę budynku o pomieszczenia dydaktyczne z przeznaczeniem głównie na sale do zajęć przedszkolnych,

·         Rozbudowa od strony wschodniej o wewnętrzny plac zabaw o nowoczesnej architekturze (pomieszczenie ogrzewane z możliwością swobodnego korzystania w okresie zimowym, z oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym, monitorowany, z dostępem od zewnątrz oraz z budynku „A” ) oraz zewnętrzny plac zabaw, wyposażenie placów zabaw ustalany w czasie koncepcji,

·         Stworzenie strefy (pomieszczeń: sal lekcyjnych, sali gimnastycznej, szatni, sanitariatów)  z przeznaczeniem dla najmłodszych klas

·         Remont pomieszczeń, które nie zostaną objęte przebudową (szczegółowy zakres ustalony zostanie w trakcie omawiania wstępnej koncepcji).

v  Budynek B

·         Odwilgocenie poziomu piwnicy ze szczególnym uwzględnieniem od strony boiska sportowego (od południowej strony),

·         Adaptacja 2 lokali mieszkalnych zlokalizowanych na poziomie parteru na cele/pomieszczenia szkolne. Zamawiający dopuszcza przebudowę pomieszczeń,

·         Adaptacja pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkolne (np. szatnia, salki językowe, biblioteka) zamawiający dopuszcza przebudowę pomieszczeń,

·         Wymiana stolarki okiennej, Zamawiający dopuszcza powiększenie otworów okiennych w celu odpowiedniego doświetlenia pomieszczeń,

·         Remont pomieszczeń, które nie objęte zostaną przebudową (szczegółowy zakres ustalony zostanie w trakcie omawiania wstępnej koncepcji).

·         Wymiana balustrad i poręczy na obu klatkach schodowych na spełniające wymagania wymiarowe określone aktualnymi przepisami prawno-budowlanymi,

·         Wymiana nawierzchni na holach i w pomieszczeniach dydaktycznych – zastąpienie istniejących nawierzchni posadzkowych wykładzinami antypoślizgowymi np. panele lub wykładziny winylowe o wysokiej wytrzymałości – min. 20 lat,

·         Remont sanitariatów związany z wymianą sieci wod.-kan. Wymiana armatury z instalacją m. in. czujników oszczędzających zużycie wody,

·         Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,

·         Przebudowa głównego wejścia do szkoły (od strony północnej) związana z wymianą zadaszenia oraz schodów wejściowych do szkoły,

·         Przebudowa dachu i schodów na balkonie zewnętrznym od strony boiska szkolnego (od strony południowej),

·         Wymiana stolarki drzwiowej głównego wejścia do budynku szkoły (drzwi zewnętrzne),

·         Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej do pomieszczeń dydaktycznych oraz innych pomieszczeń (dodatkowa sugestia aby stolarka drzwiowa kolorystycznie podzielona była na kondygnacje),

·         Przebudowa pomieszczeń woźnego i sklepiku szkolnego na parterze szkoły

·         Remont pokrycia dachowego i ewentualnie konstrukcji o ile ocena stanu technicznego na to będzie wskazywała,

v  Budynek C

·         Remont pokrycia dachowego i ewentualnie konstrukcji o ile ocena stanu technicznego na to będzie wskazywała,

·         Adaptacja piwnicy na pomieszczenie pomocnicze do funkcjonowania placówki,

·         Wymiana stolarki okiennej i wymiana drzwi zewnętrznych,

·         Remont węzła sanitarnego łącznie z prysznicami,

·         Zaprojektowane instalacji wentylacji mechanicznej,

·         Remont pomieszczeń, które nie objęte zostaną przebudową (szczegółowy zakres ustalony zostanie w trakcie omawiania wstępnej koncepcji).

·         Zamawiający dopuszcza rozbudowę budynku (np. w celu ułatwienia komunikacji między budynkiem „D”, „E”)

 

v  Budynek D

·         Remont sali gimnastycznej oraz małej sali – zlokalizowanej w części „E” (po ocenie konstruktora Zamawiający dopuszcza połączenie sal);

·         Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,

·         Wymiana stolarki okiennej (około 25 szt.) oraz krat zabezpieczających,

·         Wykonanie zaciemnienia okien – rolety/żaluzje (sterowanie elektroniczne),

·         Nagłośnienie – które może zostać wykorzystywane w czasie imprez szkolnych.

·         Zamawiający dopuszcza rozbudowę budynku (np. w celu ułatwienia komunikacji między budynkiem „C”, „E”).

 

v  Budynek E

·         Zamawiający dopuszcza rozbudowę i/lub przebudowę budynku (np. w celu ułatwienia komunikacji między budynkiem „D”, „C”)

·         Obniżenie sufitu w pracowni technicznej

·         Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej do pracowni technicznej,

·         Remont pracowni technicznej,

 

v  Zakres planowanych prac obejmujący wszystkie budynki szkoły oraz teren w otoczeniu szkoły

·         Wymiana istniejących hydrantów ppoż. z dostosowaniem do istniejących warunków (dostosowanie/zapewnienie odpowiedniego ciśnienia wody),

·         Wymiana instalacji CO w całym budynku szkoły związana z wymianą przyłączy oraz grzejników,

·         Wymiana instalacji elektrycznej w całym budynku szkoły,

·         Wykonanie ocieplenia budynku łącznie z wykonaniem nowej elewacji,

·         Instalacja radiowęzła szkolnego,

·         Modernizacja monitoringu wizyjnego w wewnątrz budynku oraz na zewnątrz,

·         Instalacja rolet zewnętrznych w oknach sal lekcyjnych od strony południowej,

·         Instalacja rolet antywłamaniowych w pomieszczeniach znajdujących się na parterze szkoły (biblioteka, świetlica, sekretariat, gabinet dyrektora, gabinet lekarski oraz stomatologiczny),

·         Wygładzenie i wymalowanie wszystkich pomieszczeń w budynku (z odgrzybianiem w przypadku ścian zawilgoconych)

·         Wymiana oświetlenia na energooszczędne,

·         Docieplenie lub przebudowa łącznika pomiędzy budynkami,

·         Remont dachu od części ozn. literą „E” do  „C”

·         Modernizacja nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym,

·         Wymiana ogrodzenia wokół szkoły ze szczególnym uwzględnieniem ogrodzenia od ul. Dworcowej i posesji sąsiadującej ze szkołą),

·         Zaprojektowanie bramy wjazdowej od ul. Dworcowej,

·         Zaprojektowanie miejsc postojowych  dla pracowników szkoły,

·         Wykonanie nowych utwardzeń – chodniki oraz wymiana nawierzchni istniejących chodników,

·         Wykonanie terenów zielonych wzdłuż ogrodzenia od strony ul. Zawadzkiego,

·         Doprojektowanie oświetlenia przy boiskach szkolnych i w obrębie szkoły (co najmniej 8 punktów świetlnych),

·         Zaprojektowanie odprowadzenie wód deszczowych z wszystkich budynków szkoły do sieci kanalizacji deszczowej.

·         Strefa siłowni dla najmłodszych (np. pas między boiskami),

·         Strefa rekreacji z ławeczkami, stolikami do gier (np. między boiskiem a budynkiem „A”),

·         Projekt rozbiórki budynku gospodarczego zlokalizowanego w zachodnio-północnej części działki,

·         Zaprojektowanie chodników zapewniających bezpieczną komunikację dzieci i młodzieży do szkoły, zaprojektowanie utwardzeń z ewentualnymi miejscami postojowymi dla pracowników placówki,

·         Zaproponowanie organizacji ruchu dla rodziców odwożących dzieci do szkoły,

·         Wykonanie wiaty rowerowej na min. 30 rowerów/hulajnóg,

·         Zmiana lokalizacji śmietnika,

·         Modernizacja sieci LAN

 

 

Uwaga:

Należy uwzględnić wszystkie prace dodatkowe niewymienione a niezbędne zgodnie z zaleceniami rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i rzeczoznawcy ds. sanitarno-higienicznych.

 

Etap II:

W ramach zadania należy:

- pozyskania wszystkich niezbędnych dokumentów (map, warunków technicznych gestorów sieci itd.) w celu uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

- uzyskanie ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

- pozyskanie mapy syt.-wys. do celów projektowych w skali 1:500 oraz związane z tym opłaty,

- pozyskanie wypisów z ewidencji gruntów na własny koszt,

- wykonanie opinii ornitologicznej na własny koszt,

- wykonanie opinii chiropterologicznej na własny koszt,

- wykonanie audytu energetycznego oraz oświetleniowego na włąsny koszt,

- pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich decyzji, uzgodnień (w tym właściwych rzeczoznawców), oraz opinii, sprawdzeń, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę wydanego przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanego,

- pozyskanie w zależności od potrzeb opinii, ekspertyz lub projektu prac geotechnicznych zawierających wyniki badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia projektowanych obiektów,

- pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, warunków gestorów sieci (o ile będzie to konieczne)

- przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji na wycinkę zieleni kolidującej z projektowanymi obiektami (o ile będzie to konieczne),

- wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na podstawie zaakceptowanej koncepcji (w postaci papierowej w ilości niezbędnej do wydania pozwolenia na budowę lub w postaci projektu budowlanego w postaci elektronicznej) - zgodnie aktualnymi przepisami (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz niezbędne załączniki projektu budowlanego zgodne z w/w rozporządzeniem),

- wykonanie wizualizacji z zewnątrz oraz wewnątrz budynków (min. 10 ujęć zewnętrznych oraz 10 wewnętrznych),

- przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego na wszystkich polach wykonanego projektu budowlanego,

- złożenie wniosku o pozwolenie na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno- budowlanym i uzyskanie ostatecznej decyzji zezwalającej.

 

Etap III:

Ø  Wykonanie pełnego projektu techniczno-wykonawczego (w wersji papierowej w ilości 6 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej pdf) zawierającego: br. architektoniczną, br. konstrukcyjną, br. elektryczną i sanitarną.

Projekt wykonawczy stanowić będzie opracowanie uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany umożliwiający wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań i precyzujący warunki wykonania i odbioru robót danego zakresu robót w formie opisowej i rysunkowej w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

Ø  Oświadczenia projektantów i projektantów sprawdzających o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki i terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.

Ø  Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (w ilości po 3 egzemplarzy) – opracowanie zgodne z aktualnymi przepisami. Zabrania się umieszczania w STWiOR określeń odnoszących się do konkretnych produktów czy producentów, dostawców czy usługodawców. Nie można dokonywać opisu przedmiotu zamówienia w sposób, który ograniczałby konkurencję i zamykał rynki zamówień.

Ø  Wykonanie Charakterystyki Energetycznej Budynku (w ilości po 2 egzemplarze) opracowane zgodnie z aktualnymi  przepisami.

Ø  Wykonanie Przedmiarów robót (w ilości po 2 egzemplarze) wykonanych zgodnie z aktualnymi przepisami, zawierających zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających dokumentacji projektowej

Ø  Wykonanie Kosztorysów inwestorskich (w ilości po 2 egzemplarze) wykonanych zgodnie z aktualnymi przepisami m.in. powinien podawać wartość kosztorysową robót budowlanych oraz zawierać tabelę wartości elementów scalonych. Należy uwzględnić nieodpłatne wykonanie również aktualizacji kosztorysu w terminie określonym przez Zamawiającego.

 

Uwaga do etapu III:

Z uwagi na brak możliwości całkowitego wyłączenia z pracy placówki w trakcie robót budowlanych należy w miarę możliwości przygotować dokumentację (przedmiary, kosztorysy) opracowaną w sposób pozwalający etapowanie prac w kolejnych latach budżetowych.     

 

 

V.                 Forma opracowania:

 

Dokumentację projektową należy przygotować w wersji tradycyjnej papierowej w ilości egzemplarzy opisanych we wcześniejszy punktach oraz w wersji elektronicznej (ściśle odpowiadającej wersji papierowej) na płytach CD lub innym nośniku w ilości po 2 egzemplarze.

Należy dołączyć podpisane oświadczenie, że zawartość wersji elektronicznej jest identyczna z wersją papierową.

 

VI.               Warunki

 

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na zapytanie - dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej termomodernizacji lub/i budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy -  budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każdej usługi projektowania.

 

VII.             Uwagi:

 

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

 

Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania aktualnych przepisów a w szczególności:

a) aktualnych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

b) aktualnych przepisów Prawa budowlanego

c) aktualnych przepisów w sprawie opracowywania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,

d) aktualnych przepisów w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego

f) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022.1225),

g) Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych sporządzona w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U.2012.1169).

 

Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy dokonywać opisu w sposób jednoznaczny, wyczerpujący i zrozumiały, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez Wykonawców robót budowlanych. Dokumentacja będzie służyć, jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie. Autor dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie do uczestniczenia w postępowaniu przetargowym o zamówienie na roboty budowlane poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji w terminie określonym przez zamawiającego.

 

Autor projektu będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351) obejmujący w szczególności: stwierdzanie, w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności realizacji z projektem, uzgadnianie i ocena zasadności wprowadzenia zamiennych rozwiązań projektowych, materiałów lub urządzeń w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłaszanych przez Inwestora lub Wykonawcę robót w toku prowadzonych prac, uzgadnianie z Inwestorem wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót. Na żądanie Zamawiającego udział w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego.

Udzielanie wyjaśnień wykonawcy robót odnośnie do wszelkich wątpliwości dotyczących projektu budowlanego/wykonawczego powstałych w toku wykonywania robót budowlanych, bieżące sporządzanie rysunków oraz opisów dotyczących zmian stanowiących nieistotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu budowlanego.

 

Przed złożeniem ofert Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną (adres: ul. Dworcowa 48, 86-010 Koronowo) celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 25.08.2022 r. o godzinie 10:00 przed budynkiem szkoły. Każdy z Wykonawców winien zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej co najmniej na jeden dzień przed terminem wizji elektronicznie na adres e-mail maria.rozycka-parol@um.koronowo.pl

 

Max termin realizacji: maksymalnie 3 miesiące.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik mapowy.pdf pdf 242.26 2022-08-19 11:34:00 Postępowanie
Oznaczenie budynków szkoły.pdf pdf 527.6 2022-08-19 11:34:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 2187.79 2022-08-19 11:34:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - oferta cenowa (SP Koronowo).pdf pdf 540.14 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna (SP Koronowo).doc doc 45 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług (SP Koronowo).pdf pdf 440.86 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna (SP Koronowo).docx docx 17.62 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna (SP Koronowo).docx docx 18.03 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (SP Koronowo).pdf pdf 494.55 2022-08-19 11:34:00 Kryterium
wzór - umowy.pdf pdf 1097.53 2022-08-19 11:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Termomodernizacja budynków szkoły SP nr 2 w Koronowie - dokumentacja projektowa" - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - ofe [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór - umowy.pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 911