Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-08-2022 12:40:00 |
Składania : | 23-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Znak sprawy: BI.271.128.2022.KS
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew. 77
Adres e – mail: katarzyna.stasiewicz@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek
– Piątek 700 – 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o
przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.2. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
a)
gruzu betonowego mielonego o frakcji 32-60 mm na drogę
gminną w miejscowości Jedzbark,
b)
gruzu betonowego mielonego o frakcji 32-60 mm oraz 20 ton
mieszanki stabilizacyjnej o frakcji 0-31,5 mm w proporcjach 60/40 na drogę gminną w
miejscowości Tumiany.
2.2. Specyfikacja:
Zakupiony gruz musi być czysty bez zanieczyszczeń o
frakcji 32 – 60 mm,
2.3 Miejsce dostarczenia zakupionego materiału:
a) gruz betonowy miasto Barczewo – ul. Grottgera.
b) 20 ton mieszanki stabilizacyjnej oraz gruz betonowy -Tumiany
2.4. W ofercie należy podać cenę całkowitą- ryczałtową za 1 tonę (za jedną tonę) – kwota powinna zawierać wszystkie niezbędne materiały do realizacji zamówienia oraz koszt transportu.
Zamówienie
realizowane będzie do kwoty:
- sołectwo Jedzbark
– środki z funduszu sołeckiego 6 000 zł
( brutto).
- sołectwo Tumiany
– środki z funduszu sołeckiego 8 000 zł ( brutto)
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2022r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
1)
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
(kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2
miejsc po przecinku).
2)
W przypadku,
gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo
wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie
może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty będą oceniane w następujący
sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn –
najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi prawidłowo zrealizować zamówienie
2) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia
3) Zamawiający uzna warunki wymienione w ppkt. 1 i 2 za spełnione, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie na zasadzie "spełniam/ nie spełniam", stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 3
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.08.2022r., godz. 10:00
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
5) Zamawiający zastrzega sobie
prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu
o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte
w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej
przez Zamawiającego.
6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców,
którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3)
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-23 13:39 | Katarzyna Stasiewicz | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty