Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.44.2022 „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 11-08-2022 12:55:00
Składania : 26-08-2022 11:00:00
Otwarcia : 26-08-2022 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 137.24 2022-08-11 12:55:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu-scan.pdf pdf 2260.67 2022-08-11 12:55:00 Postępowanie
SWZ str. 1 scan.pdf pdf 239.96 2022-08-11 12:55:00 Postępowanie
SWZ - wyposażenie sceniczne.docx docx 142.59 2022-08-11 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SWZ - Zestawienie rzeczowo finansowe - wyposażenie sceniczne.xlsx xlsx 22.9 2022-08-11 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - wyposażenie sceniczne.xlsx xlsx 20.98 2022-08-11 12:55:00 Postępowanie
Inf. z otw. ofert.pdf pdf 469.7 2022-08-26 12:47:24 Publiczna wiadomość
Inf. z otw. ofert.docx docx 52.14 2022-08-26 12:47:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 241.23 2022-09-02 15:01:14 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.docx docx 51.86 2022-09-02 15:01:14 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 393.61 2022-08-26 11:00:00 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.docx docx 392.71 2022-08-26 11:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-02 15:01 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.44.2022 Szaflary 02.09.2022 r.
Nr przetargu 25/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”
Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwana w dalszej części ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.3 ustawy PZP , tj. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do dnia składania ofert tj. 26.08.2022r. do godziny 11:00, została złożona jedyna oferta której wartość przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to 150 000,00 zł brutto, kwota z oferty to 411 224,00 zł brutto. Kota ofertowa wyższa od kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o 261 224,00 zł brutto, tj. około 64%.
(uzupełnić w sposób rzetelny, wyczerpujący i szczegółowy)


Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].docx

2022-08-26 12:47 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.44.2022 Szaflary 26.08.2022 r.
Nr przetargu 25/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”

W dniu 26.08.2022 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 150 000,00 zł. brutto

Łącznie wpłynęły 1 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 1
• dane z otwartych ofert:
(szczegóły w załączniku do wiadomości)

Inf. z otw. ofert.pd [...].pdf

Inf. z otw. ofert.do [...].docx

2022-08-26 11:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.44.2022 Szaflary, dnia 11.08.2022 r.
Nr przetargu: 25/2022


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”


Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie:

150 000,00 zł brutto

Informacja o przezna [...].pdf

Informacja o przezna [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 506