Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont 2 pomieszczeń

Awatar Pracownika
Arkadiusz Karaszewski
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2022 09:42:00
Składania : 16-08-2022 09:40:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Przedmiotem postepowania jest remont 2 pomieszczeń biurowych. Miejsce wykonania robót Poznań ul.Dabrowskiego 17a.

Zakres robót:

·       Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;          

·       Demontaż grzejników stalowych płytowych;

·       Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 30cm;  

·       Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2-do wysokości 1m od poziomu posadzki;    

·       Przewóz gruzu i ziemi taczkami na odległość 50 m;        

·       Transport gruzu z terenu rozbiórki ;

·       Wyrównanie podłoży pod nową posadzkę;

·       Przewóz piasku taczkami na odległość 50 m      

·       Wykonanie podkładu z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym grubości ok.20mm;

·       Wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym grubości ok.5cm;             

·       Wykonanie izolacji poziomej z samoprzylepnych membran bitumicznych na podłożu;         

·       Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych XPS -jedna warstwa gr.10

·       Przewóz betonu na wylewkę i podkład taczkami na odległość 50 m;

·       Wykonanie wylewki betonowej z betonu B-25 zbrojonego zbrojeniem rozproszonym grubości  ok.20 mm;       

·       Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej - łącznej grubości wylewki betonowej do 50mm ;

·       Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych bez warstwy izolacyjnej rulonowe;        

·       Gruntowanie podłoży preparatami szczepnymi np "CERESIT CT 17" i "ATLAS UNI GRUNT" - powierzchnie pionowe-po odbitych tynkach        

·       Wykonanie tynków wewnętrznych  zwykłych ręcznie na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych,

·       Wykonanie gładzi jednowarstwowych  wewnętrznych gr. 3 mm z gipsu szpachlowego ręcznie na ścianach na podłożu z tynku; 

·       Gruntowanie podłoży preparatami np. "CERESIT CT 17" i "ATLAS UNI GRUNT" - powierzchnie pionowe;         

·       Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną -ściany;    

·       Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności-SUFIT            

·       Gruntowanie podłoży preparatami "CERESIT CT 17" i "ATLAS UNI GRUNT" - powierzchnie poziome-sufit;

·       Ponowny montaż grzejników z podłączeniem do instalacji c.o.  

·       Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń po robotach budowlanych         

Uwaga:

Roboty nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania pracy Wydziału.

Roboty mogą być wykonywane w dni robocze w godzinach 07.00-15.30

Codziennie należy uprzątać miejsce prac.

Zamawiający nie zapewnia zaplecza,

Do mycia narzędzi NIE WOLNO wykorzystywać pomieszczeń sanitarnych w budynku,

Zamawiający zapewnia i pokrywa koszty dostępu do wody i energii elektrycznej.


Zgodnie z art. 257 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm..), Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki , które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar - 2 pomieszczenia w WIiR.pdf pdf 213.1 2022-08-10 09:42:00 Postępowanie
wzór zlecenia.docx docx 29.37 2022-08-10 09:42:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 40 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 291