- Strona główna
- Postępowanie ID 642351
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 642351 :
BZPiF.2710.17.2022 Dostawa wraz z montażem mebli do budynku przy ul. Buszy 5 w Rawiczu oraz do Rawickiej Multibiblioteki
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-07-29 12:15:00
-
Składania2022-08-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-08-25 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem mebli do budynku przy ul. Buszy 5 w Rawiczu oraz do Rawickiej Multibiblioteki zgodnie z zakresem i zapisami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami.
Zamówienie podzielone jest na części:
Cześć 2 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku przy ul. Buszy 5 w Rawiczu – etap II – dostawa mebli pozostałych
Część 3 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Rawickiej Multibiblioteki – etap II – dostawa mebli pozostałych – meble tapicerowane, szafy, pufy i krzesła
Część 4 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Rawickiej Multibiblioteki – etap II – dostawa mebli pozostałych – meble zewnętrzne, rolety, i lampy
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.
4. Wykonawca może się kontaktować z
Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i
formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do
składania oferty
b) „Wyślij wiadomość” w
odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego
5. Zamawiający w zakresie:
a) pytań technicznych dotyczących
funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w
godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail
cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytań merytorycznych wyznaczył
następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie
procedury przetargowej: Aneta Głowacz; w zakresie przedmiotu zamówienia:
Elżbieta Skrzypek, Michał Handke, Monika Ryba
6. Klauzula informacyjna wynikająca z art.
13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie
Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz,
adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony
danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wraz z montażem mebli do
budynku przy ul. Buszy 5 w Rawiczu oraz do Rawickiej Multibiblioteki”
nr
BZPiF.2710.17.2022 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) firmą podprzetwarzającą dane
jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza
teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub
przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-10-11
12:25:03
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
-
Gmina
Rawicz
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
ogłoszenie
o
udzielenie
zamówienia.
Załączniki |
2022-09-22
13:35:39
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
1,
2
i
3
niniejszego
postępowania.
Załączniki |
2022-09-08
10:51:18
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
części
4
-
Dostawa
wraz
z
montażem
wyposażenia
do
Rawickiej
Multibiblioteki
–
etap
II
–
dostawa
mebli
pozostałych
–
meble
zewnętrzne,
rolety,
i
lampy.
Załączniki |
2022-08-25
13:11:05
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
niżej
załączoną
informację
z
dnia
25.08.2022
roku
Załączniki |
2022-08-25
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
informację
o
kwocie,
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
niniejszego
zamówienia
w
wysokości
brutto:
Część 1 174 020,40 zł Część 2 241 007,38 zł Część 3 78 205,33 zł Część 4 34 680,71 zł |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
