Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Renowacja studni betonowych ujęcia wody Zasole

Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2022 09:54:00
Składania : 01-08-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania „Renowacja studni betonowych ujęcia wody Zasole”.

  1. Przedmiotem zamówienia prace związane z czyszczeniem, renowacją i zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów betonowych studni ujęcia wody „Zasole” zlokalizowanych przy ul. Legionów na pograniczu miasta Oświęcim i miejscowości Rajsko.

  2. Zakres prac oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w załączonym projekcie umowy, przy czym Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do treści umowy na etapie trwania postępowania.

  3. Po wyborze oferty, ale przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego, w wysokości 5000,00 zł. Zamawiający zwraca Wykonawcy kwotę zabezpieczenia na zasadach określonych w umowie.

  4. Propozycje zmian do umowy, uwagi, wnioski oraz zapytania proszę przesyłać na adres mailowy dcieciak@pwik.oswiecim.pl. Ewentualne zmiany w treści specyfikacji lub umowy zostaną opublikowane w komunikatach lub załącznikach na niniejszej stronie przed upływem terminu składania ofert.

  5. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty oraz do przekazania Zamawiającemu wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego odbycie wizji, podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy przed upływem terminu składania ofert. W celu odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Panem Bartłomiejem Krawczykiem, tel. 693-285-341.

  6. Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, poprzez formularz ofertowy na niniejszej stronie.

  7. Oferty złożone w sposób inny niż podany wyżej, np. wysłane na adres e-mail Zamawiającego zostaną odrzucone.

  8. W formularzu ofertowym należy podać oferowane ceny za wykonanie renowacji poszczególnych studni. Oznaczenia studni (nr 1-4) przyjęto zgodnie z załącznikiem nr 1.

  9. Do oferty należy dołączyć:

    1. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie (dla odrębnych podmiotów, w ramach oddzielnych kontraktów) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej 3 zleceń o wartości 50 tys. zł brutto każde, z których każde obejmowało:

      1. uszczelnienie rys i pęknięć konstrukcji betonowej metodą iniekcji ciśnieniowej,

      2. zabezpieczenie antykorozyjne betonu poprzez czyszczenie i wykonanie powłoki ochronnej

      tj. referencje lub protokoły odbioru lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane;

    2. Skróconą specyfikację wykonania robót, w tym: krótki opis poszczególnych etapów robót, nazwy materiałów i producentów, sposób aplikacji materiałów, grubości warstw naprawczych i zabezpieczających;

    3. Karty techniczne materiałów: do iniekcji, do uzupełnienia ubytków metodą obróbki ręcznej oraz do wykonania powłoki zabezpieczającej;

    4. Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

    Zamawiający dopuszcza przysłanie ww. dokumentów w formie skanów bez podpisu elektronicznego.

  10. Termin składnia ofert: do dnia 01.08.2022 r. do godz. 10:00.

  11. W przypadku problemów z przesłaniem oferty, należy zapoznać się z instrukcjami dostępnymi na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje lub kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus – tel. +48 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

  12. Składający ofertę oświadcza, że akceptuje wszystkie postanowienia, warunki i wymagania określone przez Zamawiającego w treści na niniejszej stronie oraz w treści załączników udostępnionych do pobrania na niniejszej stronie.

  13. Składający ofertę oświadcza, że zobowiązuje się do podpisania umowy zgodnej ze wzorem podanym w załącznikach na niniejszej stronie.

Informujemy, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn oraz prawo niewybrania oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zmawiającego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 - Lokalizacja studni.pdf pdf 14446.39 2022-07-19 09:54:00 Postępowanie
Projekt umowy.doc doc 102 2022-07-19 09:54:00 Postępowanie
Złożone oferty.xlsx xlsx 17.16 2022-08-01 11:00:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-01 11:00 Dariusz Cieciak Zamawiający udostępnia raport wygenerowany na stronie platformy Open Nexus, zawierający wykaz złożonych ofert.

Złożone oferty.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Renowacja studni nr 1 - 1 robota budowlana - (0)
2 Renowacja studni nr 2 - 1 robota budowlana - (0)
3 Renowacja studni nr 3 - 1 robota budowlana - (0)
4 Renowacja studni nr 4 - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dokumenty wymienione w pkt 9.1-9.4 - Proszę dodać załącznik. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 459