Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1600/22/99/Z Dostawa wielofunkcyjnych systemów do badań śladów traseologicznych, śladów daktyloskopijnych i dokumentów.

Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2022 09:22:00
Składania : 18-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 18-08-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do edycji.doc doc 224 2022-07-20 09:22:00 Postępowanie
SWZ WZP-1600-22-99-Z.pdf pdf 756.14 2022-07-20 09:22:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 2022-OJS138-393783-pl.pdf pdf 179.27 2022-07-20 09:22:00 Postępowanie
WZP_2110_1600_22 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 323.5 2022-08-09 13:25:15 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 266.27 2022-08-09 13:25:15 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 76.56 2022-08-18 11:10:45 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 49.42 2022-08-18 11:10:45 Publiczna wiadomość
WZP-2228_1600_22 informacja o unieważnieniu postępowania.pdf.pdf pdf 70.06 2022-08-25 15:51:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 162.23 2022-09-02 09:49:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-02 09:49 Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-08-26 07:49 Katarzyna Jacak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-08-25 15:51 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710), zwanej dalej ustawą, informuje, że:
1. w przedmiotowym postępowaniu oferta została złożona przez Wykonawcę Transactor Security Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie
z ceną oferty brutto 6 470 993,10 PLN
2. postępowanie zostało unieważnione.
Uzasadnienie:
podstawa prawna:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
podstawa faktyczna:
Cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi na dofinansowanie ww. postępowania.

WZP-2228_1600_22 inf [...].pdf

2022-08-18 11:10 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].pdf

2022-08-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 5 250 000,00 PLN brutto
2022-08-09 13:25 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), informuje, o treści zadanych pytań przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach.

Pytanie nr 1:
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga: „obraz na żywo: nie mniej niż FOV 107 x 71 mm przy odwzorowaniu 1:1”. Przedmiotowy parametr obecnie przez producentów został zmieniony w celu dostosowania do potrzeb klientów. Parametr wskazany przez Zmawiającego uzależniony był od zastosowania kamery 12 MP FLIR CCD. Obecnie kamera ta została wycofana już przez producenta. W celu spełnienia wymaganej funkcjonalności urządzenia te są wyposażone w nowoczesną matrycę o układzie CMOS co wymusza inne proporcje, niż stosowane do tej pory układy CCD. Zastosowanie nowych rozwiązań technologicznych daje możliwość zobaczenia większych obszarów w czasie rzeczywistym 7904 mm2 zamiast 7597 mm2. W związku z powyższym czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia z obrazem na żywo FOV 104 x 76 mm przy odwzorowaniu 1:1 w celu uzyskania większego obszaru w czasie rzeczywistym 7904 mm2.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza urządzenie z obrazem na żywo FOV 104 x 76 mm przy odwzorowaniu 1:1.

Pytanie nr 2:
Zamawiający w SWZ rozdział XIX Ogólne warunki umowy §2 punkt 11 wymaga, aby data wyprodukowania nie może być wcześniejsza, niż 2022 rok. Należy wskazać, że urządzenia tego typu ulegają ciągłemu rozwojowi w celu uzyskania jak najlepszych efektów, co skutkuje zmianą zastosowanych podzespołów.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga: „obszar skanowania: nie mniej niż 410 x 220 mm”. Należy wskazać, że obszar skanowania uzależniony jest od zastosowanej kamery, optyki i silników w płaszczyznach XY w celu uzyskania rozdzielczości 1000 PPI. Obszar skanowania nie mniej niż 410 x 220 mm wymagany przez Zamawiającego jest wynikiem rodzaju zastosowanej kamery CCD, która była stosowana w tego typu urządzeniach od 2018 roku. W 2022 roku producenci w celu uzyskania lepszego parametru w płaszczyźnie Y stosują nowy typ kamery, co ma odzwierciedlenie w obszarze skanowania przy zastosowaniu rozwiązań, które są aktualnie wykorzystywane w urządzeniach w 2022 r. W związku z powyższym czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia z obszarem skanowania 406x222 mm?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza urządzenie z obszarem skanowania 406 x 222 mm.

Pytanie nr 3:
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga: „rozmiar matrycy kamery min. 1”, rozmiar pojedynczego piksela maks. 3,1 µm”.
W chwili obecnej w tego typu rozwiązaniach kamerę CCD dla której rozmiar pojedynczego piksela maks. 3,1 µm zastąpiono kamerą CMOS z rozmiarem pojedynczego piksela 3,45 µm, która dzięki temu będzie dawała stabilniejszy obraz, co wpływa na wyższą funkcjonalność urządzenia.
Czy Zmawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia z rozmiarem matrycy kamery min. 1” oraz rozmiarem pojedynczego piksela 3,45 µm w celu uzyskania stabilniejszego obrazu?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w odpowiedzi na pytanie zmienia treść Opisu przedmiotu zamówienia w zakresie matrycy kamery na następujący: rozmiar matrycy kamery min. 1”, rozmiar pojedynczego piksela maks. 3,45 µm.

Pytanie nr 4
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga: „automatyczna przysłona kamery
i automatyczne ustawienie ostrości”. Urządzenia tego typu w chwili obecnej działają w oparciu o rozwiązania, które zostały zaimplementowane w 2022 roku w postaci: kontrolowanie czasu naświetlania kamery, a nie automatycznej przysłony kamery. Wynik jest taki sam, czyli optymalna intensywność obrazu – jasność. Czy Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego wymogu poprzez rozwiązanie polegające na kontroli czasu naświetlania kamery w celu spełnienia przedmiotowego wymogu?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza urządzenie z kontrolowaniem czasu naświetlania kamery.

Pytanie nr 5:
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga: „całość urządzenia (poza komputerem i monitorem LED) umieszczona w aluminiowej obudowie o wymiarach maks. 826x656x670 mm (wysokość x szerokość x głębokość)”. W związku z powyższym wnosimy
o potwierdzenie, że wskazane wymiary dotyczą wyłącznie aluminiowej obudowy, nie uwzględniając dodatkowych elementów takich jak uchwyt czy przyłącze do pompy próżniowej?

Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że wskazane wymiary dotyczą wyłącznie aluminiowej obudowy.


Zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Zamawiający załącza uaktualniony Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ).

WZP_2110_1600_22 Pyt [...].pdf

Załącznik nr 5 do SW [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 895