Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ROPS.VIII.2205.26.2022 Zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) mebli na potrzeby wyposażenia punktu Centrum Integracji Cudzoziemców w Lesznie, Pile i Koninie w związku z realizacją projektu „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców” współfinansowanego ze środków Programu Krajowego na lata 2014-2020 Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Deadlines:
Published : 01-07-2022 11:12:00
Placing offers : 15-07-2022 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 618567 311

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe - meble3.pdf pdf 570.98 2022-07-01 11:12:00 Proceeding
meble 3 unieważnienie.pdf pdf 142.08 2022-07-20 10:40:07 Public message

Announcements

2022-07-20 10:40 Kajetan Walczak Zamawiający publikuje protokół z postępowania - unieważnienie.

meble 3 unieważnieni [...].pdf

2022-07-07 15:01 Kajetan Walczak W związku z istotnymi potrzebami Zamawiającego i działając we własnym interesie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 15.07.2022r. nie dokonując innych zmian w Zapytaniu ofertowym.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie częściowe nr 1 Regał narożny na książki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 1 pc. - (0)
2 Zadanie częściowe nr 2 Składane stoły do sali szkoleniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 4 pc. - (0)
3 Zadanie częściowe nr 3 Krzesła konferencyjne typu SAMBA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 12 pc. - (0)
4 Zadanie częściowe nr 4 Stolik do poczekalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 1 pc. - (0)
5 Zadanie częściowe nr 5 Okrągły rozkładany stolik do poczekalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 1 pc. - (0)
6 Zadanie częściowe nr 6 Biurko z kontenerem podbiurkowym -białe/akacja . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 3 pc. - (0)
7 Zadanie częściowe nr 7 Biurko z kontenerem podbiurkowym - orzech. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 1 pc. - (0)
8 Zadanie częściowe nr 8 krzesło składane czarne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. 6 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6884 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 29.08.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia, kosztów wysyłki w przypadku reklamacji bądź zwrotu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału - Szczegóły określa załącznik Zapytanie ofertowe. Na Potwierdzenie Wykonawca wpisuje. "Spełniam wszystkie warunki udziału." (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 434