Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-06-2022 16:05:00 |
Składania : | 05-07-2022 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE 3.A10
KARTY MAGNETYCZNE DLA BRICOMARCHE - GRUPA
MUSZKIETERÓW
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA :
dostawy kart MAGNETYCZNYCH na zamówienie dla sklepów BRICOMARCHE w POLSCE.
Data: 30.06.2022
Grupa
Muszkieterów jest siecią
handlową zrzeszającą około 400 supermarketów, w tym 190 spożywczych Intermarche i 181 supermarketów typu „dom
i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy
wybranych sklepach.
Grupy
Muszkieterów to franczyzowa, każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną
przez jej właściciela. Rolą centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu
sklepów.
2. Informacje dotyczące zapytania
ofertowego
„ITM Polska” Sp. z o.o. działająca w imieniu i na rzecz spółek centralnych
Grupy Muszkieterów zaprasza
Oferenta do złożenia oferty dostawę
kart magnetycznych jako karty np. zwrotne lub prezentowe, które są odczytywane
przez terminale płatnicze (pin pad) w sklepach Bricomarche, w zakresie i na warunkach określonych
w niniejszym dokumencie.
Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do
postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem
dla:
„ITM
Polska” sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak
również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek
formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na
piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie,
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.
3.
Przedmiot zapytania
Przedmiotem
zapytania jest dostawa kart magnetycznych jako karty np. zwrotne lub
prezentowe, które są odczytywane przez terminale płatnicze (pin pad) w
sklepach Bricomarche wraz materiałami reklamowymi – etui oraz kosztem
dostawy.
4.
Cel dokumentu
Celem postępowanie jest ustalenia warunków dostaw kart magnetycznych jako
karty np. zwrotne lub prezentowe, które są odczytywane przez terminale
płatnicze (pin pad) w sklepach Bricomarche wraz materiałami reklamowymi –
etui oraz kosztem dostawy
Biorąc powyższe pod uwagę poszukujemy
solidnego i rzetelnego dostawcy, które gwarantuje produkty i
rozwiązania zgodne z normami przez cały okres współpracy.
Do obowiązków Oferenta w
zakresie obowiązku zachowania poufności zastosowanie ma umowa o zachowaniu
poufności z Oferentem. Oferenci będą poproszeni o podpisanie umowy o
zachowanie poufności (NDA), która może być wymagana na dalszym etapie
postępowania.
Podpisany oryginał w dwóch
egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane
pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy
wówczas wysłać na adres:
ITM
POLSKA sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Koniecznie z dopiskiem Łukasz
Sobolewski
Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA
(ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo
– dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy wówczas załączyć
również na platformie w momencie składania oferty.
6.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest
dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby
powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje
językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie
ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy
obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Wykonawca powinien:
a.
posiadać uprawniania do wykonywania
działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania.
b.
posiadać
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia
c.
dysponować
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
3.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Kwestionariusz 1.A10), aktualne
dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON; Sugerowane
polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
7. Zastrzeżenia
1.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zapytanie
nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek centralnych należących
do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie
składania ofert przez Oferenta.
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę
„ITM Polska”.
5. Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki „ITM
Polska” do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
6. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Dostawcy, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa.
8. Wiążącą
wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w
języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w
innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język
polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w
języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
9. Termin
ważności oferty musi wynosić: 30 dni.
10. Warunki płatności :
a.
Termin płatności – nie krótszy niż 30
dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku
istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w
przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego na pierwsze
zamówienie.
b.
Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo
wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru
usługi/dostawy (odebranie ostatecznego produktu usługi/produktu).
c. Zakup kart odbywa się indywidualnie przez
sklepy Bricomarche lub przez spółki powiązane z ITM Polska.
1.
Oferta powinna być zatytułowana „KARTY MAGNETYCZNE DLA BRICOMARCHE - GRUPA
MUSZKIETERÓW)”.
2.
Oferent przygotuje propozycję w oparciu o
wytyczne wynikające z przekazanych
materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą ekspercką, a także obowiązującymi
przepisami.
3.
Informacje związane z postepowaniem Oferent
przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.
5.
Cena winna być złożona na platformie zakupowej.
6. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty karty
katalogowe oraz atest/certyfikaty proponowanych produktów wymaganych prawem.
9.
Wymagania dotyczące Oferenta
1. Wykonanie testu oferowanych produktów w ustalonym czasie i miejscu przez Grupę
Muszkieterów.
10.
Wymagania wobec zakresu oferty
I. Wymagana dotyczące dokumentacji
a)
specyfikację
techniczną rozwiązania produktu - karta
katalogowa(wersje językowe PL),
b)
prezentację
(w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym
produktem i dostawcą (wersje językowe PL),
II. Wymagania dotyczące gwarancji
/ serwisu
a)
dostosowywanie produktu do zmieniających się przepisów prawa oraz
śledzenie tych zmian po stronie oferenta,
b) rozwój
i ulepszanie produktu po akceptacji Grupy Muszkieterów,
c) obsługę
zgłoszeń zamówień sklepów oraz spółek Grupy Muszkieterów
d) przekazywanie
na prośbę ITM POLSKA raportów w zakresie świadczenia usługi/dostaw dla sklepów
e) przestrzeganie uzgodnionych parametrów
świadczenia usługi,
b) warunki serwisu dostawcy kart nie mogą
zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych, podatków,
ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do ustalonych opłat
serwisowych.
III. Wymagania dotyczące produktów
OPIS / Specyfikacja:
1 ) ilość początkowa kart do wyceny :
10 000szt., 30 000szt., 50 000szt., 100 000szt. (karta w
dwóch szatach graficznych czerwona i czarna)
2) rodzaje kart do wyceny:
karty plastikowe ISO zgodne z norma
IZO 7811, materiał PCV, Format 85,72 x 54,03 x 0,76mm / +/- 0,08mm
karty
z paskiem magnetycznym (z informacją na tyle karty wydawca
wszystkich kart [Bricomarche Polska] nadruków) + nadrukowany indywidualny kod
kreskowy inny każdej karty
3)
konieczność odczytywania kart przez terminale płatnicze typu PIN PAD
4) karty magnetyczne o wysokiej
odporności na rozmagnesowanie typu HICO
(high coercivity)
5) nadruk na karcie do ustalenia
druk offset 4 / 4 : awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk
6) wykończenie laminacja
obustronna do ustalenia i osobnej
wyceny
7) etui papierowe/
tekturowe na kartę do ustalenia i osobnej wyceny : format 133 x 102 mm,
papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik,
sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika.
8) etui papierowe/ tekturowe na kartę do ustalenia i osobnej wyceny : format
100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie,
wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie
karty do nośnika
Dostawa: do
181 adresów sklepów Bricomarche w Polsce wg indywidualnych zamówień sklepów w pakietach
po 300szt., 500szt. Lub 1000szt,
Data
dostawy : do ustalenia
Koszt
dostawy: do ustalania
Produkt
zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie
: konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika i
zapakowanie do kartonów po 300szt., 500szt. lub 1000szt. w kartonie
Płatnik:
sklepy Bricomarche
11. Kryteria oceny ofert
1.
Oferta będzie oceniana przez pryzmat zaproponowanych
cen.
2.
Referencji dostawcy (z ostatniego
okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na
polskim rynku w branży).
3.
Szybkości dostawy i reakcji na sytuacje reklamacyjne.
4.
Możliwości zapewnienia dostaw na sklepy Bricomarche w całej Polsce.
5.
Zgodność oferowanych produktów z
prawem polskim.
6.
Warunki gwarancji.
7.
Stałości oferty po podpisaniu umowy
współpracy.
8.
Terminu płatności
9.
Zgodność ze specyfikacją
12.
Miejsce składania ofert oraz terminy związane z postępowaniem
1.
Rozpatrywane będą jedynie oferty
złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 05.07.2022 do godziny 16:00
2.
Oferty dostarczone po wskazanym
terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij
wiadomość"
- pytania związane z obsługą platformy,
proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Lp. |
Zdarzenia |
Data |
1. |
Ostateczny
termin składania pytań do zapytania |
04.07.2022 godz. 10:00 |
2. |
Ostateczny
termin nadesłania odpowiedzi |
05.07.2022 godz. 09:00 |
3. |
Przewidywany
termin oceny ofert |
27 tydzień 2022 |
4. |
Przewidywany
termin spotkań z wybranymi Oferentami |
27 tydzień 2022 |
5. |
Przewidywany
termin wyboru Oferenta |
27-28 tydzień 2022 |
6. |
Przewidywany początek współpracy |
28 tydzień 2022 |
2022-07-05 10:08 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
Załączam przykładowy szkic ulotek wersja 1 i wersja 2. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-07-04 16:10 | Łukasz Sobolewski | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-07-04 11:59 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: 1) W ofercie ( 1-4) : , ,Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 10 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.,, W jaki sposób mam podać cenę karty dla 10 000 szt wliczając przesyłkę? Nie rozumiem tego zapisu. Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. ODP: należy podać koszt za 1szt, karty, ulotki itp. przy różnych nakładach np. 10000szt. itd. bez wliczania kosztu transportu. Koszt dostawy jest do podania w ostatniej pozycji: "Proszę podać koszt dostawy 1 pakietu [300szt., 500szt., 1000szt.] kart z ulotkami pod 1 adres w dowolne miejsce w Polsce." 2) W ofercie (5-8): Proszę podać koszt dopłaty do 1 szt. karty - wykończenie laminacja obustronna. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Laminacja nie jest opcją odzielną i nie da się jej podać oddzielną pozycją, to integralna część karty i jej ceny. Tutaj również niezrozumiałe: założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. ODP: Jeżeli laminacja jest zawsze wliczona w cenę proszę wpisać 0zł i napisać w uwagach, że jest w cenie. Produkt (karta + ulotka) zamawiają indywidulanie sklepy w pakiecie 300, 500 i 10000szt. 3) w ofercie( 9- 12) Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę ODP: należy podać koszt za 1szt, ulotki itp. przy różnych nakładach np. 10000szt. itd. bez wliczania kosztu transportu. Produkt (karta + ulotka) zamawiają indywidulanie sklepy w pakiecie 300, 500 i 10000szt. 4) w ofercie( 13 - 16) Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 100 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę ODP: należy podać koszt za 1szt, ulotki itp. przy różnych nakładach np. 10000szt. itd. bez wliczania kosztu transportu. Produkt (karta + ulotka) zamawiają indywidulanie sklepy w pakiecie 300, 500 i 10000szt. 5)czy po wykonaniu zlecenia wymagacie przekazania wykrojnika do nośników papierowych? ODP: kwestia ustalania w umowie. 6) czy do oferty koniecznie trzeba załączać? : referencje? kwestionariusz 3.A43? Sprawozdanie finansowe za ostatni rok?Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć?specyfikację techniczną rozwiązania produktu - karta katalogowa(wersje językowe PL),? ODP: PRoszę załczyć dokumenty zgodnie z zapytanie. 7) Czy pasek magnetyczny HICO ma być kodowany według wskazań zamawiającego? ODP. Tak zgodnie z zapyaniem. 8) W ofercie np: Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 100 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Czy mam rozumieć że zamawiający wymaga podania ceny dla 100 000 szt kart i dla 300, 500, 1000 szt w tej samej pozycji? Czy zamawiający zagwarantuje zamówienie 100 000 kart które mają być wysyłane w transzach po 300,500,1000 szt? To samo pytanie dotyczy 10 000 szt, 30 000 szt, 50 000 szt. ODP: Proszę podać koszt 1 szt. karty lub ulotki przy nakładzie 10000, 30000, 50000 i 10000sz. Z tego wyprodukowanego nakładu w określonym czasie sklepy zamawiają pakiety w ilości 300, 500 lub 1000szt. (karta + wybrana ulotka). 9)Czy podczas realizacji postanowień umowy projekty nie ulegną zmianie? Przykład: drukujemy 100 000 kart i potem sukcesywnie wysyłamy do sklepów w ciągu roku. ODP: w ramach zamówionego nakładu grafika się nie zmienia Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-07-04 11:42 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: 1 Czy personalizacja na karcie jest jednostronna? ODP: na jednej stronie karty jest pasek magnetyczny z nr unikatowym nr karty, czyli jest jednostronna 2 Czy na nośnik 100 x 230 karta jest tylko naklejana i nośnik jest pakowany do kartonów w formie rozłożonej, a następnie zamykany ręcznie w sklepie, czy też nośnik ma być składany ręcznie przez dostawcę? ODP : Jeżeli występuje dodatkowy koszt za składania ręcznego proszę go podać w osobnej pozycji w uwagach. 3. Czy pakiety w podanych nakładach mają zostać sprzedane i wysłane do sklepów jednorazowo czy będą zamawiane przez sklepy w różnych terminach? ODP: nakład zostanie ustalony w umowie przez spółkę centrali MGI Polska z dostawcą do indywidulanych zamówień przez sklepy Bricomarche w nakładach 300szt., 500szt. lub 1000szt. 4. Jeśli sklepy zamawiać będą pakiety w różnych terminach poprosimy o szacowany czas w jakim zamówiony nakład zostanie przez sklepy wywołany? ODP: Sklepy będą indywidualnie zamawiać produkty. Proszę przy poszczególnych nakładach zaproponować czas maksymalny przechowywania. 5. Czy w przypadku gdy w ciągu podanego założonego czasu sklepy nie zamówią wskazanego nakładu firma ITM Polska zakupi resztę nakładu? ODP: W umowie strony zobowiązują się wybrania określonego stoku produktów w określonym czasie. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Komunikaty