Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.A43 KARTY MAGNETYCZE DLA BRICOMARCHE - GRUPA MUSZKIETERÓW

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2022 16:05:00
Składania : 05-07-2022 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 3.A10

 

KARTY MAGNETYCZNE DLA BRICOMARCHE - GRUPA MUSZKIETERÓW

WSPÓŁPRACA CIĄGŁA :  dostawy kart MAGNETYCZNYCH na zamówienie  dla sklepów BRICOMARCHE w POLSCE.

 

Data: 30.06.2022

 

 

 


 

1.    Wstęp

Grupa Muszkieterów jest siecią handlową zrzeszającą około 400 supermarketów, w tym 190 spożywczych Intermarche i 181 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.

Grupy Muszkieterów to franczyzowa, każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów.

https://muszkieterowie.pl

2.    Informacje dotyczące zapytania ofertowego

„ITM Polska” Sp. z o.o.  działająca w imieniu i na rzecz spółek centralnych Grupy Muszkieterów zaprasza Oferenta do złożenia oferty dostawę kart magnetycznych jako karty np. zwrotne lub prezentowe, które są odczytywane przez terminale płatnicze (pin pad) w sklepach  Bricomarche, w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem dla:

„ITM  Polska”  sp. z o.o.

Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5

62-080 Tarnowo Podgórne

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

3.    Przedmiot zapytania

Przedmiotem zapytania jest dostawa kart magnetycznych jako karty np. zwrotne lub prezentowe, które są odczytywane przez terminale płatnicze (pin pad) w sklepach  Bricomarche wraz materiałami reklamowymi – etui oraz kosztem dostawy.

 

4.    Cel dokumentu

Celem postępowanie jest ustalenia warunków dostaw kart magnetycznych jako karty np. zwrotne lub prezentowe, które są odczytywane przez terminale płatnicze (pin pad) w sklepach  Bricomarche wraz materiałami reklamowymi – etui oraz kosztem dostawy

Biorąc powyższe pod uwagę poszukujemy solidnego i rzetelnego dostawcy, które gwarantuje produkty i rozwiązania zgodne z normami przez cały okres współpracy.

  1. Informacje dotyczące poufności

Do obowiązków Oferenta w zakresie obowiązku zachowania poufności zastosowanie ma umowa o zachowaniu poufności z Oferentem. Oferenci będą poproszeni o podpisanie umowy o zachowanie poufności (NDA), która może być wymagana na dalszym etapie postępowania.

Podpisany oryginał w dwóch egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy wówczas wysłać na adres:

ITM  POLSKA  sp. z o.o.

Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5

62-080 Tarnowo Podgórne

Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski

Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy wówczas załączyć również na platformie w momencie składania oferty.

6.    Warunki udziału w postępowaniu

1.     Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.     Wykonawca powinien:

a.   posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b.  posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia

c.   dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3.     Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia. 

4.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Kwestionariusz 1.A10), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON; Sugerowane  polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

7.    Zastrzeżenia

1.   Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.   Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.   Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek centralnych należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert przez Oferenta.

4.   Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę „ITM Polska”.

5.   Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki „ITM Polska” do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

6.   „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.   Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Dostawcy, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa.

8.   Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

9.   Termin ważności oferty musi wynosić: 30 dni.

10.  Warunki płatności :

a.     Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego na pierwsze zamówienie.

b.     Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi/dostawy (odebranie ostatecznego produktu usługi/produktu).

c.      Zakup kart odbywa się indywidualnie przez sklepy Bricomarche lub przez spółki powiązane z ITM Polska.

8.    Wymagania dotyczące oferty

1.   Oferta powinna być zatytułowana „KARTY MAGNETYCZNE DLA BRICOMARCHE - GRUPA MUSZKIETERÓW)”.

2.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z  przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą ekspercką, a także obowiązującymi przepisami.

3.   Informacje związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.

4.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

5.   Cena winna być złożona na platformie zakupowej.

6.   Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe oraz atest/certyfikaty proponowanych produktów wymaganych prawem.

9.     Wymagania dotyczące Oferenta

1.     Wykonanie testu oferowanych produktów  w ustalonym czasie i miejscu przez Grupę Muszkieterów.

 

10.      Wymagania wobec zakresu oferty

I.  Wymagana dotyczące dokumentacji

a)     specyfikację techniczną rozwiązania produktu  - karta katalogowa(wersje językowe PL),

b)     prezentację (w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym produktem i dostawcą (wersje językowe PL),

II.   Wymagania dotyczące gwarancji / serwisu

a)     dostosowywanie produktu  do zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie tych zmian po stronie oferenta,

b)     rozwój i ulepszanie produktu po akceptacji Grupy Muszkieterów,

c)     obsługę zgłoszeń zamówień sklepów oraz spółek Grupy Muszkieterów

d)     przekazywanie na prośbę ITM POLSKA raportów w zakresie świadczenia usługi/dostaw dla sklepów

e)      przestrzeganie uzgodnionych parametrów świadczenia usługi,

b)     warunki serwisu dostawcy kart nie mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych, podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do ustalonych opłat serwisowych.

 

III.  Wymagania dotyczące produktów

OPIS / Specyfikacja: 

1 ) ilość początkowa kart do wyceny : 10 000szt., 30 000szt., 50 000szt., 100 000szt. (karta w dwóch szatach graficznych czerwona i czarna)

2) rodzaje kart do wyceny:

karty plastikowe ISO zgodne z norma IZO 7811, materiał PCV, Format 85,72 x 54,03 x 0,76mm / +/- 0,08mm

karty z paskiem magnetycznym  (z informacją na tyle karty wydawca wszystkich kart [Bricomarche Polska] nadruków) + nadrukowany indywidualny kod kreskowy inny każdej karty

3) konieczność odczytywania kart przez terminale płatnicze typu PIN PAD

4) karty magnetyczne o wysokiej odporności na rozmagnesowanie typu  HICO (high coercivity)

5) nadruk na karcie do ustalenia  druk offset 4 / 4 : awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk

6) wykończenie laminacja obustronna do ustalenia i osobnej wyceny

7) etui papierowe/ tekturowe na  kartę do ustalenia i osobnej wyceny : format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika.

8) etui papierowe/ tekturowe na  kartę do ustalenia i osobnej wyceny : format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika

 

Dostawa: do  181 adresów sklepów Bricomarche w Polsce wg indywidualnych zamówień sklepów w pakietach po 300szt., 500szt. Lub 1000szt,

Data dostawy  : do ustalenia

Koszt dostawy:  do ustalania

Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. 

Konfekcjonowanie : konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika i zapakowanie do kartonów po 300szt., 500szt. lub 1000szt. w kartonie

Płatnik:  sklepy Bricomarche

11.  Kryteria oceny ofert

 

1.      Oferta będzie oceniana przez pryzmat zaproponowanych cen.

2.      Referencji dostawcy  (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży).

3.      Szybkości dostawy i reakcji na sytuacje reklamacyjne.

4.      Możliwości zapewnienia dostaw na sklepy Bricomarche w całej Polsce.

5.      Zgodność oferowanych produktów z prawem polskim.

6.      Warunki gwarancji.

7.      Stałości oferty po podpisaniu umowy współpracy.

8.      Terminu płatności

9.      Zgodność ze specyfikacją

12.  Miejsce składania ofert oraz terminy związane z postępowaniem

1.   Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 05.07.2022 do godziny 16:00

2.   Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.   W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

Lp.

Zdarzenia

Data

1.

Ostateczny termin składania pytań do zapytania

 04.07.2022 godz. 10:00

2.

Ostateczny termin nadesłania odpowiedzi

 05.07.2022 godz. 09:00

3.

Przewidywany termin oceny ofert

 27 tydzień 2022

4.

Przewidywany termin spotkań z wybranymi Oferentami

 27  tydzień 2022

5.

Przewidywany termin wyboru Oferenta

 27-28 tydzień 2022

6.

Przewidywany początek współpracy

 28 tydzień 2022

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kwestionariusz 1.E10.xlsx xlsx 33.92 2022-06-30 16:05:00 Postępowanie
RFQ 1.E10 KARTY MAGNETYCZNE BM (1).pdf pdf 672.48 2022-06-30 16:05:00 Postępowanie
Kwestionariusz 1.E10.xlsx xlsx 33.92 2022-06-30 16:05:00 Kryterium
email03489820220704125744 (1).pdf pdf 274.59 2022-07-05 10:08:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-05 10:08 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Załączam przykładowy szkic ulotek wersja 1 i wersja 2.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

email034898202207041 [...].pdf

2022-07-04 16:10 Łukasz Sobolewski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-07-04 11:59 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

1) W ofercie ( 1-4) : , ,Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 10 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.,,
W jaki sposób mam podać cenę karty dla 10 000 szt wliczając przesyłkę? Nie rozumiem tego zapisu.
Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę
Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.

ODP: należy podać koszt za 1szt, karty, ulotki itp. przy różnych nakładach np. 10000szt. itd. bez wliczania kosztu transportu. Koszt dostawy jest do podania w ostatniej pozycji: "Proszę podać koszt dostawy 1 pakietu [300szt., 500szt., 1000szt.] kart z ulotkami pod 1 adres w dowolne miejsce w Polsce."

2) W ofercie (5-8): Proszę podać koszt dopłaty do 1 szt. karty - wykończenie laminacja obustronna. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.
Laminacja nie jest opcją odzielną i nie da się jej podać oddzielną pozycją, to integralna część karty i jej ceny.
Tutaj również niezrozumiałe: założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę
Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.

ODP: Jeżeli laminacja jest zawsze wliczona w cenę proszę wpisać 0zł i napisać w uwagach, że jest w cenie. Produkt (karta + ulotka) zamawiają indywidulanie sklepy w pakiecie 300, 500 i 10000szt.

3) w ofercie( 9- 12)
Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.
Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.
Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę
ODP: należy podać koszt za 1szt, ulotki itp. przy różnych nakładach np. 10000szt. itd. bez wliczania kosztu transportu. Produkt (karta + ulotka) zamawiają indywidulanie sklepy w pakiecie 300, 500 i 10000szt.

4) w ofercie( 13 - 16)
Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 100 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.
Co oznacza?: i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.
Nie jest jasne w jaki sposób mamy podać cenę
ODP: należy podać koszt za 1szt, ulotki itp. przy różnych nakładach np. 10000szt. itd. bez wliczania kosztu transportu. Produkt (karta + ulotka) zamawiają indywidulanie sklepy w pakiecie 300, 500 i 10000szt.

5)czy po wykonaniu zlecenia wymagacie przekazania wykrojnika do nośników papierowych?
ODP: kwestia ustalania w umowie.

6) czy do oferty koniecznie trzeba załączać? :
referencje? kwestionariusz 3.A43? Sprawozdanie finansowe za ostatni rok?Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć?specyfikację techniczną rozwiązania produktu - karta katalogowa(wersje językowe PL),?
ODP: PRoszę załczyć dokumenty zgodnie z zapytanie.

7) Czy pasek magnetyczny HICO ma być kodowany według wskazań zamawiającego?
ODP. Tak zgodnie z zapyaniem.

8) W ofercie np: Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 100 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt.
Czy mam rozumieć że zamawiający wymaga podania ceny dla 100 000 szt kart i dla 300, 500, 1000 szt w tej samej pozycji? Czy zamawiający zagwarantuje zamówienie 100 000 kart które mają być wysyłane w transzach po 300,500,1000 szt? To samo pytanie dotyczy 10 000 szt, 30 000 szt, 50 000 szt.
ODP: Proszę podać koszt 1 szt. karty lub ulotki przy nakładzie 10000, 30000, 50000 i 10000sz. Z tego wyprodukowanego nakładu w określonym czasie sklepy zamawiają pakiety w ilości 300, 500 lub 1000szt. (karta + wybrana ulotka).

9)Czy podczas realizacji postanowień umowy projekty nie ulegną zmianie? Przykład: drukujemy 100 000 kart i potem sukcesywnie wysyłamy do sklepów w ciągu roku.

ODP: w ramach zamówionego nakładu grafika się nie zmienia

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2022-07-04 11:42 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

1 Czy personalizacja na karcie jest jednostronna?
ODP: na jednej stronie karty jest pasek magnetyczny z nr unikatowym nr karty, czyli jest jednostronna

2 Czy na nośnik 100 x 230 karta jest tylko naklejana i nośnik jest pakowany do kartonów w formie rozłożonej, a następnie zamykany ręcznie w sklepie, czy też nośnik ma być składany ręcznie przez dostawcę?
ODP : Jeżeli występuje dodatkowy koszt za składania ręcznego proszę go podać w osobnej pozycji w uwagach.


3. Czy pakiety w podanych nakładach mają zostać sprzedane i wysłane do sklepów jednorazowo czy będą zamawiane przez sklepy w różnych terminach?
ODP: nakład zostanie ustalony w umowie przez spółkę centrali MGI Polska z dostawcą do indywidulanych zamówień przez sklepy Bricomarche w nakładach 300szt., 500szt. lub 1000szt.

4. Jeśli sklepy zamawiać będą pakiety w różnych terminach poprosimy o szacowany czas w jakim zamówiony nakład zostanie przez sklepy wywołany?
ODP: Sklepy będą indywidualnie zamawiać produkty. Proszę przy poszczególnych nakładach zaproponować czas maksymalny przechowywania.


5. Czy w przypadku gdy w ciągu podanego założonego czasu sklepy nie zamówią wskazanego nakładu firma ITM Polska zakupi resztę nakładu?
ODP: W umowie strony zobowiązują się wybrania określonego stoku produktów w określonym czasie.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Karty z paskiem magnetycznym + nadrukowany jeden wydawca wszystkich kart (Bricomarche Polska) + nadrukowany indywidualny kod kreskowy inny dla każdej karty, karty plastikowe ISO zgodne z normą IZO 7811, materiał PCV, Format 85,72 x 54,03 x 0,76mm [+/-] 0,08mm, konieczność odczytywania kart prze terminale płatnicze typu Pin PAD, karty magnetczne o wysokiej odporności na rozmagnesowanie typu HICO (high coercivity), nadruk na karcie do druk offset 4/4: awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk, dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilości w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nakład total 10 000szt. (karta w dwóch szatach graficznych czerwona i czarna) Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 10 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 10000 szt. - (0)
2 Karty z paskiem magnetycznym + nadrukowany jeden wydawca wszystkich kart (Bricomarche Polska) + nadrukowany indywidualny kod kreskowy inny dla każdej karty, karty plastikowe ISO zgodne z normą IZO 7811, materiał PCV, Format 85,72 x 54,03 x 0,76mm [+/-] 0,08mm, konieczność odczytywania kart prze terminale płatnicze typu Pin PAD, karty magnetczne o wysokiej odporności na rozmagnesowanie typu HICO (high coercivity), nadruk na karcie do druk offset 4/4: awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk, dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilości w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nakład total 30 000szt. (karta w dwóch szatach graficznych czerwona i czarna) Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 30 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 30000 szt. - (0)
3 Karty z paskiem magnetycznym + nadrukowany jeden wydawca wszystkich kart (Bricomarche Polska) + nadrukowany indywidualny kod kreskowy inny dla każdej karty, karty plastikowe ISO zgodne z normą IZO 7811, materiał PCV, Format 85,72 x 54,03 x 0,76mm [+/-] 0,08mm, konieczność odczytywania kart prze terminale płatnicze typu Pin PAD, karty magnetczne o wysokiej odporności na rozmagnesowanie typu HICO (high coercivity), nadruk na karcie do druk offset 4/4: awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk, dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilości w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nakład total 50 000szt. (karta w dwóch szatach graficznych czerwona i czarna) Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 50 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 50000 szt. - (0)
4 Karty z paskiem magnetycznym + nadrukowany jeden wydawca wszystkich kart (Bricomarche Polska) + nadrukowany indywidualny kod kreskowy inny dla każdej karty, karty plastikowe ISO zgodne z normą IZO 7811, materiał PCV, Format 85,72 x 54,03 x 0,76mm [+/-] 0,08mm, konieczność odczytywania kart prze terminale płatnicze typu Pin PAD, karty magnetczne o wysokiej odporności na rozmagnesowanie typu HICO (high coercivity), nadruk na karcie do druk offset 4/4: awers 4 cmyk, rewers 4 cmyk, dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilości w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. Nakład total 100 000szt. (karta w dwóch szatach graficznych czerwona i czarna) Proszę podać koszt 1 szt. karty dla nakładu 100 000szt. i założeń dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 100000 szt. - (0)
5 Wykończenie : laminacja obustronna dla kart - dopłata. Nakład 10 000szt. Proszę podać koszt dopłaty do 1 szt. karty - wykończenie laminacja obustronna. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 10000 szt. - (0)
6 Wykończenie : laminacja obustronna dla kart - dopłata. Nakład 30 000szt. Proszę podać koszt dopłaty do 1 szt. karty - wykończenie laminacja obustronna. Nakład 30 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 30000 szt. - (0)
7 Wykończenie : laminacja obustronna dla kart - dopłata. Nakład 50 000szt. Proszę podać koszt dopłaty do 1 szt. karty - wykończenie laminacja obustronna. Nakład 50 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 50000 szt. - (0)
8 Wykończenie : laminacja obustronna dla kart - dopłata. Nakład 100 000szt. Proszę podać koszt dopłaty do 1 szt. karty - wykończenie laminacja obustronna. Nakład 100 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 100000 szt. - (0)
9 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 1 : etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 10 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 10000 szt. - (0)
10 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 1 : etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 30 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 30 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 30000 szt. - (0)
11 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 1 : etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 50 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 50 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 50000 szt. - (0)
12 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 1 : etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 100 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 133 x 102 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 100 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 100000 szt. - (0)
13 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 2 :etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 10 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 10 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 10000 szt. - (0)
14 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 2 :etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 30 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 30 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 30000 szt. - (0)
15 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 2 :etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 50 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 50 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 50000 szt. - (0)
16 Etui papierowe/ tekturowe na kartę - wersja 2 :etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 100 000szt. Proszę podać koszt 1 szt. etui papierowe/ tekturowe na kartę: format 100 x 230 mm, papier kreda 300g + lakier dyspresyjny, kolorystyka 4/4, łamanie, wycięcia, wykrojnik, sztancowanie, konfekcjonowanie pakietów - przyklejenie karty do nośnika. Nakład 100 000szt. i założenie dostawy na sklep wg. indywidualnaych zamówień w ilośc w pakiecie 300szt., 500szt., 1000szt. 100000 szt. - (0)
17 Koszt dostawy 1 pakietu karty z ulotkami [300szt., 500szt., 1000szt.] Proszę podać koszt dostawy 1 pakietu [300szt., 500szt., 1000szt.] kart z ulotkami pod 1 adres w dowolne miejsce w Polsce. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0417 PLN, EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
2 Warunki płatności 10% a. Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego na pierwsze zamówienie. Proszę potwierdzić lub zaproponować inne warunki (0)
3 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
4 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: 03_Kwestionariusz karty magnetyczne 3.A43 i go załączyć.

Kwestionariusz 1.E10 [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Termin ważności minimum 30 dni. Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Stałość oferty po podpisaniu umowy - Proszę zaproponować termin i/lub nakład stałości oferty po podpisaniu umowy współpracy (0)
10 Dostawa pierwszej partii kart, ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii kart po dnia podpisania umowy/porozumienia od chwili złożenia zamówienia. (0)
11 Dostawa kolejnych partii kart, ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. - Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę kolejnych partii kart od chwili złożenia zamówienia. (0)
12 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
13 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
14 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić. (0)
15 Próbki kart i testy - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek kart na adres siedziby ITM POLSKA oraz testów. - wzory o parametrach z zapytania, oznakowane nazwą dostawcy, Proszę potwierdzić, a najlepiej dostarczyć wzory na adres : ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne DZIAŁ AZN -SOBOLEWSKI ŁUKASZ (0)
16 Raport wraz z dostawą nowych kart - Proszę o potwierdzenie możliwości otrzymywania wykazy nowych kart (plik elektroniczny) wraz z numerami identyfikacyjnymi kart (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 437