Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-06-2022 13:31:00 |
Składania : | 07-07-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2022 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Usunięcie, wywóz i utylizację wyrobów azbestowych
z 17 obiektów na terenie Gminy Resko. Zadanie obejmuje pakowanie, transport
odpadu niebezpiecznego z miejsca składowania do miejsca unieszkodliwienia,
unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku maksymalna
ilość azbestu przeznaczonego do utylizacji wynosi ok. 20,47Mg (ok. 1137 m2) do
wywozu i utylizacji.
2. Termin realizacji zamówienia: od 11.07.2022r. do 31.08.2022r.
Cena musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Cena musi być podana w złotych polskich, w kwocie brutto (z uwzględnieniem podatku VAT). Cena obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy. W celu obliczenia ceny należy przyjąć ilości azbestu, o których mowa w pkt 1. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy obejmujący cały zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca wskaże w ofercie cenę jednostkową za usunięcie, wywóz i utylizację 1Mg. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ok. 10% całości zamówienia. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zaoferowanej stawki za 1 Mg faktycznie usuniętego i zutylizowanego azbestu. Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku nie przyznania środków finansowych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dotowanie zadań polegających na usuwaniu azbestu „AZBEST 2022”.
Inne istotne warunki zamówienia: Wykonawca musi dostarczyć wymagane przepisami prawa zezwolenia lub decyzje na wytwarzanie, gospodarowanie oraz transport odpadami zawierającymi azbest. Ważenie odbieranych płyt azbestowych ma odbyć
się w obecności: oddającego eternit, przedstawiciela Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru. Zleceniobiorca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół, który ma zawierać, co najmniej następujące informacje: nazwa zadania, nazwę Wykonawcy, imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów (w Mg). Dla każdego obiektu Wykonawca sporządzi kartę przekazania odpadu i protokół odbioru robót wraz z dokumentacją fotograficzną usuniętego azbestu. Należy poinformować mieszkańców z dwutygodniowym wyprzedzeniem o terminie demontażu i odbioru odpadów zawierających azbest.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 291
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty