Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZP.242.80.NB.2022 Wykonanie okresowych rocznych przeglądów budynków w Świnoujściu.

Natalia Borek-Butkiewicz
TBS Lokum Świnoujście Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2022 12:40:00
Składania : 08-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-07-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA

 

 

1.    Zamawiający:

TBS Lokum sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 35c, 72- 600 Świnoujście, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 851315, NIP: 855-160-06-39, REGON: 386684858,

reprezentowaną przez Prezesa Zarządu – Panią Jolantę Kraszewską - Jurkowską,

zaprasza do złożenia oferty na:

 

Wykonanie okresowych rocznych przeglądów budynków w Świnoujściu

 

 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie okresowej rocznej kontroli budynków administrowanych przez TBS Lokum  Sp. z o.o. , wyszczególnionych w załączniku nr 1, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.

 

Uwaga:

1.      Przed podaniem ceny za wykonanie usługi Wykonawca winien dokonać oględzin obiektów.

2.      Zamawiający dopuszcza (pisemną) rezygnację z udzielenia zamówienia na poszczególne obiekty w zakresie do 10% powierzchni z uwagi na przeznaczenie budynku /obiektu do rozbiórki.

3.      Dokładna lokalizacja obiektów wskazana jest w książkach obiektów budowlanych jako nr działki oraz na załączonych do książek mapach sytuacyjnych.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

 

3.    Warunki udziału w postępowaniu:

1)      Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane o specjalności wymaganej do wykonywania tego typu prac oraz posiadającymi co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w tego typu pracach.

2)      Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.
10 000,00 zł.

 

4.        Podstawy wykluczenia:

Mając na uwadze przesłanki wykluczenia zawarte w art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w  zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się:

1)          wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy;

2)          wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

3)          wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.  o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

2.  Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.

3.  W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy w związku z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego[1]

4.  Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.[2]

5.  Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.

6.  Karę pieniężną, o której mowa w ust. 5, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, do wysokości 20 000 000 zł.

7.  W zakresie nieuregulowanym w ust. 5 i 6 do nakładania i wymierzania kary pieniężnej, o której mowa w ust. 5, stosuje się przepisy działu IVa ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

8.  Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. 5, stanowią dochód budżetu państwa.

 

UWAGA!!!: Zamawiający dokonuje weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków, np. za pomocą:

1)       ogólnodostępnych rejestrów takich jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej;

2)      Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych

3)      wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014;

4)      listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

5.    Sposób oceny ofert:

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

1) „cena”C – waga kryterium 100 punktów.

 

Zamawiający porówna i oceni oferty według wzoru:

 

Ocena w kryterium cena nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt według wzoru:

 

 

C min.

P(c) =---------- x 100

C

 

gdzie:

P(c) - ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”,

C min. - najniższa cena, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,

C - cena oferty badanej, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.

 

6.    Oferta składana przez wykonawców wspólnych (konsorcjum, spółki cywilne).

         1)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.         

         2)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 

         3)      W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (stosowne pełnomocnictwo winno być załączone do oferty).

       4)     W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez wykonawców wspólnych, wykonawcy  (tj. konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

        5)      Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa zawarta przez Konsorcjum:

a)      określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z  członków konsorcjum – do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,

b)      stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,

c)      oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości,

określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,

d)     wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z  jego członków do czasu wykonania zamówienia,

e)      określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia.

6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie (tj. we własnym imieniu). Formularz oferty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

 

7.    Termin realizacji zamówienia:

Do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

 

8.    Oferta powinna zawierać:

1)      cenę ryczałtową za realizację zadania w kwocie netto, wraz ze wskazaniem wysokości podatku VAT oraz łączną kwotę brutto

2)      cenę za realizację zamówienia należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

       

9.        Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

1)      w sprawach merytorycznych i technicznych:

a)      Pani Beata Góra, tel. 91 321-22-80 wew. 39,

b)      Pan Emanuel Kujawski, tel. 91 321-22-80 wew. 31,

c)      Pan Maciej Rzanny, tel. 91 321-22-80 wew. 47,

d)     Pani Dorota Osińska, tel. 91 321-22-80 we. 63.

2)      w sprawach formalno-prawnych związanych z zamówieniem:

a)      Natalia Borek – Butkiewicz – tel. 91 321-22-80 wew. 52.

 

10.    Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Termin związania ofertą wynosi do 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert.         Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.  

 

11.    Inne postanowienia:

1) Zamawiający informuje, że komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Platformy Zakupowej - https://platformazakupowa.pl.

2)      Zamawiający zaleca, by w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się nazwą i numerem postępowania.

3)      Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl

4)      Pod adresem  https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert, dokumenty i informacje, oraz zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane    z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

5)      Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej, znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Przystąpienie do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi być poprzedzone zapoznaniem się i stosowaniem Instrukcji.

6)      Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący.

7)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość zamówienia. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty;

8)      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych;

9)      Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert;

10)  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

11)  Jeżeli złożona oferta jest najkorzystniejsza, a Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, lub w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub poprawienia oczywistych omyłek lub złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni roboczych. Nie jest dopuszczalne poprawianie istotnych elementów oferty, w tym zaproponowanej ceny. W przypadku nie zachowania ww. terminu, Zamawiający może rozpatrzyć kolejną najbardziej korzystną dla siebie ofertę lub unieważnić postępowanie;

12)  Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zamówienia i żąda wskazania w ofercie, części zamówienia, które powierzy Podwykonawcy.

13)  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, bez ponoszenia żadnych konsekwencji prawnych oraz finansowych, co Wykonawca akceptuje przystępując do niniejszego postępowania;

14)  Postępowanie unieważnia się w szczególności, gdy nie wpłynęła żadna oferta lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

15)  Zamawiający dopuszcza również możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą;

16)  W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej równoważnych ofert z taką samą najniższą ceną, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty będą wezwani do ponownego złożenia formularzy ofertowych z zaproponowaniem ponownej ceny. Ponownie zaproponowana cena musi być niższa od zaoferowanej w pierwotnej ofercie;

17)  W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była pod względem liczby uzyskanych punktów kolejna, bez ponownego przeprowadzenia postępowania;

18)  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie połowy terminu wyznaczonego na składanie ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

19)  Fakturę za wykonane prace wykonać z podziałem na dwie pozycje:

·         zasób Gminy:

a)      przegląd roczny lewobrzeże (wg wykazu obiektów);

b)      przegląd roczny prawobrzeże (wg wykazu obiektów);

·         zasób TBS Lokum sp. z o.o.

a)      przegląd roczny lewobrzeże (wg wykazu obiektów);

b)      przegląd roczny prawobrzeże (wg wykazu obiektów).

 

12.    Oferty należy złożyć:

Wyłącznie poprzez platformę zakupową platformazakupowa.pl.

 

Link do Zaproszenia do złożenia oferty na wykonanie zamówienia : https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings

 

Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:

1)       w celu złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musi założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .

2)      przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania.

3)      korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.

4)      za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuję się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane są z Głównym Urzędem Miar.

 

Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:

1)      stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s

2)      komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,

3)      zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,

4)      włączona obsługa JavaScript,

5)      zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,

6)      Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,

7)      oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.



[1] odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia oraz etapu prowadzonego postępowania;

[2] odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji;


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - wykaz obiektów.docx docx 40.66 2022-06-29 12:40:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 33.31 2022-06-29 12:40:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - projekt umowy.odt odt 26.09 2022-06-29 12:40:00 Kryterium
Odpowiedzi na pytanie z dnia 1.07.2022.pdf pdf 569.72 2022-07-05 12:20:00 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 426.75 2022-07-08 13:28:13 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 432.34 2022-07-13 13:39:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-13 13:39 Natalia Borek-Butkiewicz Wybór oferty najkorzystniejszej.

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2022-07-08 13:28 Natalia Borek-Butkiewicz Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-07-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczył 20 000,00 zł brutto.
2022-07-05 12:20 Natalia Borek-Butkiewicz Odpowiedź na pytanie z dnia 1 lipca 2022 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość zamówienia wartość ryczałtowa oferty wynosi: 1 robota budowlana - (0)
2 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Boh. Września 7 327 m^2 - (0)
3 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Bol. Chrobrego 26-28 535 m^2 - (0)
4 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Grunwaldzka 62 b 246 m^2 - (0)
5 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Grunwaldzka 62 b - obiekt I 22 m^2 - (0)
6 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Grunwaldzka 62 b - obiekt II 64 m^2 - (0)
7 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Grunwaldzka 64 347 m^2 - (0)
8 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Grunwaldzka 64 - pom. Gosp. 38 m^2 - (0)
9 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Grunwaldzka 71a 169 m^2 - (0)
10 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Jachtowa 2 1444 m^2 - (0)
11 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Karsiborska 12 35 m^2 - (0)
12 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Łużycka 3 206 m^2 - (0)
13 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Łużycka 3 - pom. gosp. 29 m^2 - (0)
14 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Łużycka 4 293 m^2 - (0)
15 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Łużycka 9 141 m^2 - (0)
16 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Odrowców 7 880 m^2 - (0)
17 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Odrowców 9 881 m^2 - (0)
18 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Steyera 15 2972 m^2 - (0)
19 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Toruńska 5 197 m^2 - (0)
20 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - lewobrzeże: Toruńska 5 - pom. gosp. 45 m^2 - (0)
21 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Bunkrowa 2 174 m^2 - (0)
22 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Mostowa 4 185 m^2 - (0)
23 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Mostowa 4 - pom. gosp. - obiekt I 30 m^2 - (0)
24 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Mostowa 4 - pom. gosp. - obiekt II 19 m^2 - (0)
25 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Modrzejewska 20 4520 m^2 - (0)
26 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Modrzejewska 20 - plac zabaw 100 m^2 - (0)
27 Obiekty stanowiące własność Gminy - Miasto Świnoujście - prawobrzeże: Norweska 1 215 m^2 - (0)
28 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Dąbrowskiego 4 4803 m^2 - (0)
29 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Dąbrowskiego 4 - zagosp. terenu 2816 m^2 - (0)
30 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 1a 725 m^2 - (0)
31 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 1a - ciąg pieszy 273 m^2 - (0)
32 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 62a 189 m^2 - (0)
33 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 62a - pom. gosp. 27 m^2 - (0)
34 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 62a - pom. użyt. 65 m^2 - (0)
35 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 65 156.91 m^2 - (0)
36 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Grunwaldzka 65 - pom. gosp. 58 m^2 - (0)
37 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Karsiborska 12 2799 m^2 - (0)
38 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Lutycka 5a 455 m^2 - (0)
39 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Łużycka 1 408 m^2 - (0)
40 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Łużycka 1 - pom. gosp. 24 m^2 - (0)
41 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Łużycka 5 188 m^2 - (0)
42 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Łużycka 5 - pom. gosp. obiekt I 41 m^2 - (0)
43 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Piastowska 61 355 m^2 - (0)
44 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Piastowska 61 - pom. gosp. 60 m^2 - (0)
45 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Piastowska 62 749 m^2 - (0)
46 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Steyera 11-13 3588 m^2 - (0)
47 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Steyera 51 635 m^2 - (0)
48 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Wyszyńskiego 2 416 m^2 - (0)
49 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Wyszyńskiego 2 - pom. gosp. 21 m^2 - (0)
50 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Wyszyńskiego 7 493 m^2 - (0)
51 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Wyszyńskiego 8 505 m^2 - (0)
52 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - lewobrzeże: Wyspiańskiego 35c 1865 m^2 - (0)
53 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Holenderska 2a - socjalny 368 m^2 - (0)
54 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Holenderska 2a 454 m^2 - (0)
55 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Jaracza 65 321 m^2 - (0)
56 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza 2 - garażowo-koszarowy 482 m^2 - (0)
57 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza 2- magazyn 25 m^2 - (0)
58 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza 2 - bud. gosp. 41 m^2 - (0)
59 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza 4 - mieszkalno - biurowy 217 m^2 - (0)
60 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza 4 - bud. gosp. 47 m^2 - (0)
61 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza 4 - bud. gosp. 38 m^2 - (0)
62 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Ludzi Morza - ściana ćwiczeń 12 m^2 - (0)
63 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Miodowa 8 166 m^2 - (0)
64 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Okólna 15 - bud. Administracyjny 738 m^2 - (0)
65 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Okólna 15 - bud. warsztatowy 891 m^2 - (0)
66 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Okólna 15 - wiata 110 m^2 - (0)
67 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Skandynawska 3 100 m^2 - (0)
68 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Sosnowa 2 319 m^2 - (0)
69 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Szwedzka - Węgierska 209 m^2 - (0)
70 Obiekty stanowiące własność Gminy - TBS Lokum sp. z o.o. - prawobrzeże: Węgierska 3 434 m^2 - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia - Proszę o załączenie skanów dokumentów, potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień o specjalności wymaganej do wykonania tego typu prac. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Doświadczenie - Proszę o załączenie skanów dokumentów, potwierdzających posiadanie min. 5 letniego doświadczenia w zakresie wykonywania przeglądów budowlanych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Polisa OC - Proszę załączyć polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, (na kwotę minimum 10 000,00 zł) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Projekt umowy - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem/liśmy się z projektem umowy i zobowiązuję/my się w przypadku wyboru mojej/naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z niniejszą ofertą, na warunkach określonych w Zaproszeniu, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

załącznik nr 3 - pr [...].odt

(0)
6 Termin wykonania zamówienia - OŚWIADCZAM/Y, że przedmiot zamówienia wykonam/y w terminie 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Proszę wpisać "Potwierdzam" (0)
7 Oświadczenie - cena - OŚWIADCZAM/Y, że cena ofertowa brutto została obliczona zgodnie z zasadami zawartymi w Zaproszeniu oraz oświadczamy, że w cenie ofertowej brutto uwzględniliśmy wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem/liśmy się z Zaproszeniem i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz uzyskałem/liśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczenie RODO - OŚWIADCZAM/Y, że wypełniam/y obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać "Potwierdzam" (0)
10 Oświadczenie - przetwarzanie danych - OŚWIADCZAM/Y, że wyrażam/y zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych na potrzeby niniejszego postępowania (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną, Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną). Proszę wpisać "Potwierdzam" (0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie - W przypadku Wykonawców będącymi przedsiębiorcami, w celu weryfikacji osób uprawnionych do złożenia oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Uwaga: Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy także dokument pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - lub proszę wpisać "nie dotyczy". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Termin związania ofertą - OŚWIADCZAM/Y, że pozostaję/emy związani ofertą do dnia 5.08.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
13 Podwykonawstwo - Proszę wskazać komu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie część zadań i w jakim zakresie lub wpisać "NIE DOTYCZY" (0)
14 Wzór/projekt protokołu z przeprowadzonej kontroli rocznej - Proszę załączyć wzór/projekt protokołu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
15 Podstawy wykluczenia - OŚWIADCZAM/Y, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia zawartych w art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę wpisać "nie podlegam wykluczeniu z postępowania". (0)
16 Pełnomocnictwo - Proszę załączyć pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika lub wpisać "nie dotyczy" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 505