Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-06-2022 10:15:00 |
Składania : | 04-07-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający: Gmina Pruszcz Gdański z siedzibą w Juszkowie przy ul. Zakątek 1 reprezentowana przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański
Zaprasza do złożenia oferty na: „Rewitalizację stawu na działce o numerze ewidencyjnym 26/20 obręb Borkowo poprzez obsadzenie go kłączami roślin wodnych z gatunku grążel żółty i grzybień biały”
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Obsadzenie stawu gminnego na działce o numerze ewidencyjnym 26/20 obręb Borkowo kłączami roślin wodnych z gatunków: grążel żółty (Nuphar lutea) w ilości 293 sztuk oraz grzybień biały (Nymphaea alba) w ilości 293 sztuk – łącznie 586 sztuk. Wszystkie prace mają zostać wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą i normami branżowymi. Rośliny oraz materiały ogrodnicze potrzebne do wykonania zadania leżą po stronie Wykonawcy.
II. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31.08.2022 r.
III. Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:
Marta Rolska tel.: (58) 692 94 61
Wiktoria Ropel tel. (58) 692 94 77
IV. Istotne postanowienia:
1. Zapewnienie roślin i materiałów ogrodniczych do obsadzenia leży po stronie Wykonawcy.
2. Przed obsadzeniem materiał roślinny wymaga akceptacji Zamawiającego.
3. Wykonawca zutylizuje i zagospodaruje odpady na swój koszt zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).
4. Potwierdzenia wykonania prac dokona Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od daty wykonania zadania w formie protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o zakończeniu prac pracownika merytorycznego.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na materiał roślinny na okres 5 miesięcy liczonych od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru.
7. W przypadku obumarcia roślin lub braku rokowań na przeżycie Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania obsadzenia ponownie w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania sposobu realizacji umowy przez Wykonawcę.
V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
Kryteria wyboru oferty: cena – 100%.
VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego na Platformie Zakupowej OpenNEXUS.
VII. Odrzucenie oferty:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców,
w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Wykonawca do
oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający
najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z
tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający
wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do
uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający
odrzuca ofertę Wykonawcy
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNEXUS.
Do oferty należy załączyć : WARUNEK KONIECZNY
Wypełniony i podpisany SCAN oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 1.
IX. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
- Oferent nie załączy wypełnionego (skan) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu – załącznik nr 1 i nie zastosuje się do wezwania o którym mowa w punkcie VII podpunkt 4.
X. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Usługobiorcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Usługobiorcę przekracza
wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości
dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.
3)
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o
udzieleni zamówienia.
4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. 5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę
składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
7)
Termin płatności faktury – 21 dni od daty
wpływu.
8)
Wszystkie koszty związane z realizacją umowy po stronie Dostawcy.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o
udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania
przyczyny.
10) Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.
11) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.
1129 z późn. zm.).
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XII. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz.2019)
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
XIV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).
Prawa osób:
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
XV. Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), którzy w okresie tego wykluczenia
ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do
20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Komunikaty