Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 18/DIR/UŁ/2022 Przebudowa i remont budynku Auli głównej, Budowa Łącznika pomiędzy Budynkiem Auli a budynkiem E na poziomie I, Remont pomieszczeń przyległych w budynku T na poziomie parteru Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Rewolucji 1905r. nr 39 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2022 10:43:00
Składania : 19-07-2022 09:30:00
Otwarcia : 19-07-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont budynku Auli głównej, Budowa Łącznika pomiędzy Budynkiem Auli a budynkiem E na poziomie I, Remont pomieszczeń przyległych w budynku T na poziomie parteru Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Rewolucji 1905r. nr 39 w Łodzi - zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysami nakładczymi (stanowiącymi Załącznik nr 11 do SWZ).

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.docx docx 59.84 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 24.81 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 107.28 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 58.42 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 27.37 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 27 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 28.88 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_aktualizacja 31.03.2022.docx docx 67.96 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 155.44 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_24.06.2022.pdf pdf 152.61 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 70.64 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 27.83 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zal. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 151635.03 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Zal. nr 11 do SWZ_Kosztorys nakładczy.zip zip 4494.46 2022-06-24 10:43:00 Postępowanie
Pozwolenie na budowę.pdf pdf 539.22 2022-07-07 12:51:56 Publiczna wiadomość
Łódź Aula postanownie PSP 20220204.pdf pdf 315.1 2022-07-07 12:51:56 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej 01.06.2022.pdf pdf 823.33 2022-07-07 12:51:56 Publiczna wiadomość
Ekspertyza technicznia z zakresu ochrony przeciwpożarowej.pdf pdf 47831.24 2022-07-08 14:19:41 Publiczna wiadomość
SWZ_aktualizacja 17.07.2022.docx docx 155.58 2022-07-18 10:25:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 255.01 2022-07-19 13:00:48 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 184.96 2022-07-22 11:15:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-22 11:15 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-07-19 13:00 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-07-19 09:30 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę 7 500 000,00 zł
2022-07-18 12:32 Sławomir Jaroszczak Korekta komunikatu z dnia 18.07.2022 r. godz. 10:25. Komunikat powinien brzmieć:
Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający publikuje w załączeniu aktualizację Specyfikacji Warunków Zamówienia, w zakresie zapisów Rozdz. XV pkt. 1 i 2. Zamawiający potwierdza terminy: składania ofert - 19.07.2022 r. godz. 9:30 i otwarcia ofert - 19.07.2022 r. godz. 10:00, zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu i adnotacjami na platformie zakupowej
2022-07-18 10:25 Sławomir Jaroszczak Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający publikuje w załączeniu aktualizację Specyfikacji Warunków Zamówienia, w zakresie zapisów Rozdz. XV pkt. 1 i 2.
Zamawiający potwierdza terminy: składania ofert - 18.07.2022 r. godz. 9:30 i otwarcia ofert - 18.07.2022 r. godz. 10:00, zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu i adnotacjami na platformie zakupowej

SWZ_aktualizacja 17. [...].docx

2022-07-08 14:19 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane dnia 08.07.2022 r. zapytania Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie 1.:
Prosimy o udostępnienie „Ekspertyzy technicznej z zakresu ochrony przeciwpożarowej Aula Główna w budynku T Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwerystetu Łódzkiego Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. nr 39 działka nr 424/14 oraz 535/13 obręb 0001 Łódź-Śródmieście” wymienionej w Postanowieniu PSP z dnia 04.02.2022 r.


Odpowiedzi Zamawiającego

Zamawiający udostępnia w załączeniu ww. ekspertyzę techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Pytanie 2.:
Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie wymogu dot. zdolności technicznej lub zawodowej, który precyzowany jest przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 3.2.4) 1., Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości 2 000 000,00 zł brutto, w ramach której wykonane zostały pomieszczenie/a auli i/lub sal konferencyjnych.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z odpowiedzią na zapytanie wykonawcy opublikowana na Platformie zakupowej w dniu 07.07.2022 r., Zamawiający uzna za spełniony warunek zapisany w Rozdz. VII pkt. 3.2.4)1 SWZ, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie auli i/lub sali konferencyjnej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 1 900 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, miejsca i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający uzna również opisany powyżej warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości 1 900 000,00 zł brutto, w ramach której wykonane zostały pomieszczenie/a auli i/lub sal konferencyjnych.

Pytanie 3.:
Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie wymogu dot. zdolności technicznej lub zawodowej, który precyzowany jest przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 3.2.4) 2 lit. a) Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia osobą kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia i doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach lub remontach budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), w ramach których wykonane zostały pomieszczenie/a: auli i/lub sal konferencyjnych.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z odpowiedzią na zapytanie wykonawcy opublikowana na Platformie zakupowej w dniu 07.07.2022 r., Zamawiający uzna za spełniony warunek zapisany w Rozdz. VII pkt. 3.2.4)2 lit. a) SWZ jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie, auli i/lub sali konferencyjnej w budynkach użyteczności publicznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi.
Zamawiający uzna również opisany powyżej warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia osobą kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia i doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach lub remontach budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), w ramach których wykonane zostały pomieszczenie/a: auli i/lub sal konferencyjnych.

Ekspertyza techniczn [...].pdf

2022-07-07 12:51 Sławomir Jaroszczak Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający załącza dodatkowe dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, tj. Decyzję Prezynednta Miasta Łódzi o udzieleniu pozwolenia na roboty budowlane z dnia 19.05.2022 r. oraz Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 04.02.2022 r.

Dodatkowo, Zamawiający informuje, że ustalenia z wizji lokalnej przeprowadzonej dnia 01.06.2022 r., w związku z wcześniejszym, unieważnionym postępowaniem nr 11/DIR/UŁ/2022, należy uważać za obowiązujące w przedmiotowym postępowaniu nr 18/DIR/UŁ/2022 - protokół z wizji lokalnej w załączeniu.

Pozwolenie na budowę [...].pdf

Łódź Aula postanowni [...].pdf

Protokół z wizji lok [...].pdf

2022-07-07 08:18 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane wnioski Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

W celu zwiększenia konkurencyjności w przedmiotowym postępowaniu prosimy o wprowadzenie następujących zmian w warunkach zamówienia:

1) Prosimy o zmianę warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej – rozdział VII pkt. 3.2.4) 1.na następujący:
wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej zawierającej budowę/remont auli, sal konferencyjnych lub pomieszczeń z układem siedzisk amfiteatralnych w budynkach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 900 000,00 zł brutto […]

2) Prosimy o zmianę warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia kierownika budowy – rozdział VII pkt. 3.2.4) 2.a), na następujący:
co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie/remoncie pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi.

3) Prosimy o zmianę wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy na 2% łącznej ceny ofertowej brutto.

Odpowiedzi Zamawiającego

Ad. 1) Zamawiający uzna za spełniony warunek zapisany w Rozdz. VII pkt. 3.2.4)1 SWZ jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie auli i/lub sali konferencyjnej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej
1 900 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, miejsca i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Ad. 2) Zamawiający uzna za spełniony warunek zapisany w Rozdz. VII pkt. 3.2.4)2 SWZ jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie, auli i/lub sali konferencyjnej w budynkach użyteczności publicznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi.

Ad. 3) Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy pozostaje bez zmian, tj. 5% ceny ofertowej brutto.
2022-07-06 14:18 Anna Sochala Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane dnia 06.07.2022 r. wnioski Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Wniosek nr 1:
Wykonawca zwraca się z wnioskiem o wprowadzenie zmian warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej – rozdział VII pkt 3.2.4) 1.: wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, o wartości robót co najmniej 2 000 000,00 zł brutto, w ramach realizacji, którego wykonano pomieszczenie/a: auli i/lub sal konferencyjnych, i/lub z układem siedzisk amfiteatralnym, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, miejsca i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wskazujemy, iż obecnie sformułowany warunek może prowadzić do błędów interpretacyjnych ze strony wykonawców i sugerować konieczność wykonania w ramach jednego zamówienia budowy / remontu zarówno pomieszczenia auli, jak i pomieszczenia sali/ sal konferencyjnych o wartości 2 000 000,00 każda. Zmiana zapisów korzystnie wpłynie na przebieg postępowania rozwiewając wątpliwości interpretacyjne oferentów. Jednocześnie rozszerzenie katalogu robót o pomieszczenia z układem siedzisk amfiteatralnym może prowadzić do przystąpienia do postępowania podmiotów posiadających doświadczenie, które będzie właściwe do realizacji zamówienia.

Odpowiedź Zamawiającego
Zamawiający uzna za spełniony warunek zapisany w Rozdz. VII pkt. 3.2.4)1 SWZ jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie auli i/lub sali konferencyjnej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, miejsca i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

Wniosek nr 2:
Analogicznie do pytania nr 1 zwracamy się z wnioskiem o wprowadzenie zmiany warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej – rozdział VII pkt 3.2.4) 2 lit. a) w następującym zakresie:
wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:
co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie: auli i/lub sal konferencyjnych i/lub pomieszczeń z układem siedzisk amfiteatralnym, w budynkach użyteczności publicznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający uzna za spełniony warunek zapisany w Rozdz. VII pkt. 3.2.4)2 SWZ jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1 roku), których zakres obejmował prace budowlane polegające na budowie lub remoncie, auli i/lub sali konferencyjnej w budynkach użyteczności publicznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi,

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1164