Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń diagnostyczno-zabiegowych Centrum Minimalnie Inwazyjnej Chirurgii Miednicy Mniejszej - dokumentacja techniczna

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2022 02:21:00
Składania : 20-06-2022 12:00:00
Otwarcia : 20-06-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ_dokumentacja techniczna_zal 1.pdf pdf 172 2022-06-16 02:21:00 Przedmiot zamówienia
OPZ_dokumentacja techniczna.pdf pdf 685.75 2022-06-16 02:21:00 Przedmiot zamówienia
OPZ_wymagane doświadczenie_zal 2.pdf pdf 364.43 2022-06-16 02:21:00 Kryterium

Komunikaty

2022-06-20 13:24 Michał Będzmierowski Zamawiający dokonał wyboru oferty - firmy Autorska Pracownia Architektoniczna - Jacek Bułat.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie kompleksowej dokumentacji technicznej wraz z nadzorem autorskim Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompleksowej dokumentacji przetargowej w oparciu o przedłożoną Koncepcję usytuowania sali pozabiegowej oraz pomieszczeń pomocniczych, w tym również projektowanego magazynku aparatury medycznej i umywalni, na potrzeby postępowania przetargowego na wykonawstwo i realizacji robót w ramach zadania, pn. „Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń diagnostyczno-zabiegowych Centrum Minimalnie Inwazyjnej Chirurgii Miednicy Mniejszej”. Dokumentacja musi zostać wykonana przez osoby dysponujące właściwymi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i normami, a także musi uwzględniać uwarunkowania istniejącego obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie wielobranżowej dokumentacji technicznej o szczegółowości projektu wykonawczego, obejmującego branże architektoniczną, sanitarną, elektryczną i elektrotechniczną wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót poszczególnych branż i wyposażenia, przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim - w wersji papierowej 3 egz. i elektronicznej (pdf i dwg). 2) Sporządzenie projektu wyposażenia przedmiotowych pomieszczeń wraz z niezbędnym sprzętem medycznym, w tym łóżka wraz z panelami przyłóżkowymi, parawanami oraz wykonanie rysunków mebli indywidualnych. 3) Zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót. 4) Uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia w tym również badań i analiz niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

OPZ_dokumentacja tec [...].pdf

OPZ_dokumentacja tec [...].pdf

1 szt. Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny UM
Polna 33
60-535, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności dla każdego z etapów - Przelew do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z podpisanym przez Zamawiającego protokółem odbioru (dla każdego z etapów oddzielnie). Etap I – wynagrodzenie stanowiące 90% kwoty określonej w ofercie. Etap II – wynagrodzenie stanowiące 5% kwoty określonej w ofercie. Etap III – wynagrodzenie stanowiące 5% kwoty określonej w ofercie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Etap I – sporządzenie uzgodnionej i zatwierdzonej przez Zamawiającego kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji technicznej wraz ze Specyfikacją Techniczną poszczególnych branż i wyposażenia, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim – do 4 tygodni od dnia zawarcia Umowy/ zlecenia prac. Etap II – nadzór autorski na etapie postępowania przetargowego, udzielanie wyjaśnień, sporządzanie odpowiedzi i ewentualne uzupełnianie dokumentacji technicznej na potrzeby zapytań (rozliczenie po wyłonieniu Wykonawcy w procedurze przetargowej) Etap III - nadzór autorski w okresie realizacji inwestycji, udział w radach budowy (rozliczenie po zakończeniu inwestycji, potwierdzonym protokołem odbioru końcowego robót). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia w tym również badań i analiz niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wymagane doświadczenie - 1) Należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonania prac. 2) Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie osób, które będą nadzorowały realizację robót: • Projektant branży architektonicznej – osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca min. 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Projektanta branży architektonicznej. • Projektant branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Projektanta branży sanitarnej. • Projektant branży elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Projektanta branży elektrycznej. Na potrzeby złożenia oferty proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"

OPZ_wymagane doświad [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 371