Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta”

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2022 14:38:00
Składania : 17-06-2022 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki, 14-06-2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na wykonanie zadania

 „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta”

 

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

I.       Nazwa i adres zamawiającego

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,

NIP 531 10 00 938

II.    Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

III.  Przedmiot zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn Modernizacja placów zabaw na terenie miasta”

Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie, montaż, i transport urządzeń edukacyjnych typu Eko-kuchnia w ilości 4 sztuk, tablicy edukacyjnej w ilości 3 sztuk oraz tablicy informacyjnej/regulamin w ilości 10 sztuk.  

EKO-KUCHNIA

Eko-kuchnia czyli całoroczne, plenerowe urządzenie, w którym najmłodsi mogą na świeżym powietrzu pobawić się w swoją ulubioną zabawę- gotowanie! W skład Eko-Kuchni (czasem nazywanej kuchnią błotną) wchodzą mini-naczynia, garnki, patelnie wykonane ze stali nierdzewnej, które sprawią, że zabawa będzie jeszcze ciekawsza. Urządzenie pozwala na swobodną zabawę 6-8 dzieci, wykorzystując powierzchnię wokół drewnianych blatów. Plenerowa kuchnia pozwala na wiele zabaw niezależnie od pogody i pory roku.

Konstrukcja urządzenia jest stalowa, dzięki czemu Eko-Kuchnia dłużej będzie służyła dzieciom, natomiast blaty są wykonane z wysokiej jakości ryflowanych desek kompozytowych, odpornych na działanie warunków atmosferycznych.

Wymiary: 225 cm x 102-50 cm , wysokość regulowana: 120 cm.

Konstrukcja stalowa, drewno kompozytowe, elementy wyposażenia ze stali nierdzewnej. Główny profil konstrukcyjny: stal czarna, profil zamknięty 30x30=2

Konstrukcja ocynkowana, malowana proszkowo, drewno kompozytowe.

Montaż: Kotwy ocynkowane długości 75 cm wpuszczane w ziemię i zalewane betonem

 

TABLICA EDUKACYJNA

Tablica edukacyjna z kontynentami, która może się stale zmieniać i ma niezliczone możliwości zabawy dzięki dołączonym magnetycznym edu-boxom.

W ZESTAWIE:

– całoroczna tablica magnetyczna (do wyboru temat: Kontynenty)

– edu-box z magnetycznymi grami i zadaniami dostosowanymi do podstawy programowej. Opracowane zostały zgodnie z pedagogiką Marii Montessori, która zaleca m.in. samokontrolę błędu oraz realistyczne obrazki. Ćwiczenia są tak przygotowane, by mogło z nich skorzystać wiele dzieci jednocześnie.

– e-book z tematycznymi scenariuszami zajęć w ogrodzie z wykorzystaniem tablicy.

Konstrukcja stalowa, elementy ze stali nierdzewnej, główny profil konstrukcyjny: stal czarna, profil zamknięty 80x80=2. Konstrukcja ocynkowana, malowana proszkowo. Montaż - Kotwy ocynkowane długości 75 cm wpuszczane w ziemię i zalewane betonem.

Wymiary:

 Szerokość 116 cm , wysokość: 119 cm.

Przykładowe zdjęcia urządzenia w załączniku. . 

 

Termin wykonania zamówienia

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: do 15 sierpnia 2022 roku.

IV.  Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

2.    W postępowaniu          oświadczenia,          wnioski,        zawiadomienia         oraz    informacje     Zamawiający  i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.

3.    Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów. 

4.    Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej. Dopuszczalne jest kierowanie drogą elektroniczna zapytania o możliwość zmiany wymiarów urządzeń zabawowych ze względu na duża różnorodność produktów na rynku lub pytań dotyczących montażu na adres

 e-mail: julianna.borkowska@nowydwormaz.pl.  

5.    Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.

6.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest Pani Julianna Borkowska.

7.    Ze względu różnorodność wiat na rynku dopuszcza się zmianę w wymiarach wiat przystankowych podanych w opisie zamówienia. Wszelkie zmiany w ofercie proszę ustalać telefonicznie pod numerem telefonu 22-51-22-142 lub drogą elektroniczna adres e-mail: julianna.borkowska@nowydwormaz.pl

 

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.    Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana wraz z dokumentacją fotograficzną modelu wiat przystankowych w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 17.05.2022 roku.

3.    Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

4.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

5.    Zleceniodawca ma prawo wezwać oferentów do uzupełnienia dokumentów lub informacji o ofercie.

6.    Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

7.   Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną  za pośrednictwem Platformy zakupowej.

 

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty

1.    Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.

Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:

Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena

Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

 

2.    Ceną oferty będzie wynikała z  zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

3.    Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

4.    Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).

5.            Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku  zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia

1.     Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30.

2)   W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;

1.         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Modernizacja placów zabaw na terenie miasta prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06 kwietnia 2018 roku,

3)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2016 r.,poz.1764 ze zm.);

4)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do przeprowadzenia postępowania i realizacji zamówienia,

5)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

6)   posiada Pani/Pan:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7)   nie przysługuje Pani/Panu:

a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2.     W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego w związku z art. 13 RODO są w szczególności:

1)   Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności:

a)    wykonawcy będącego osobą fizyczną,

b)    wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą

c)    pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

d)    członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),

e)    osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności:

a)    osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,

b)    podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,

c)    podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,

d)    pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

e)    członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);

3)   Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

3.     Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.

IX. Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania;

2)   unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2.    Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.

3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:

1)        Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

Z up. Burmistrza Miasta

Zastępca Burmistrza

Janusza Mikuszewskiego

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FormularzOfertyPLACEEDUK2022.docx docx 20.95 2022-06-14 14:38:00 Postępowanie
ZALACZNIK.docx docx 325.24 2022-06-14 14:38:00 Postępowanie
FormularzOfertyPLACEEDUK2022.docx docx 20.95 2022-06-15 13:29:02 Postępowanie
FormularzOfertyPLACEEDUK2022.docx docx 20.95 2022-06-14 14:38:00 Przedmiot zamówienia
ZALACZNIK.docx docx 325.24 2022-06-14 14:38:00 Przedmiot zamówienia
FormularzOfertyPLACEEDUK2022.docx docx 20.95 2022-06-15 13:29:11 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta” „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta”

FormularzOfertyPLACE [...].docx

ZALACZNIK.docx

FormularzOfertyPLACE [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15.08.2012 (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 496