Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2022 13:47:00 |
Składania : | 30-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Olsztynie ul. Oficerska 16a, na podstawie § 6 zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień do wartości 130 000 zł zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia „Jednorazowa dostawa części zamiennych do zagęszczarek taśmowych Passavant Roebelt 1100”.
Przedmiot zamówienia:
Jednorazowa dostawa części zamiennych do zagęszczarek taśmowych Passavant Roebelt 1100.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przedmiot zamówienia spełniał następujące wymagania:
1. cechy i parametry dostarczonych części odpowiadały wszystkim cechom i parametrom określonym w wykazie będącym integralna częścią tego zapytania.
2. były fabrycznie nowe,
3. były wykonane zgodnie z obowiązującymi normami,
4. były oznakowane fabrycznie i posiadały wszystkie cech oznakowania przez producenta; na opakowaniu musi być naniesiony opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy lub nazwa producenta, kod produktu lub nr katalogowy.
5. posiadały niezbędne świadectwa jakości wystawione przez producenta.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Płatność w formie przelewu w terminie 30 dni, po dostarczeniu towaru i otrzymaniu faktury VAT.
Koszty transportu do magazynu Zamawiającego ponosi Wykonawca.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-20 08:22 | Robert Ciszewski | W związku z dodatkowym dniem wolnym związanym ze świętem Bożego Ciała termin składania ofert zostanie przesunięty do 30.06.2022r. |
Komunikaty