- Strona główna
- Postępowanie ID 622161
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Nakło nad Notecią w 2022 r.
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Szlachetka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-06-03 08:31:00
-
Składania2022-06-08 13:30:00
-
Otwarcie ofert2022-06-08 13:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
I. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folii rolniczej czarnej, folii rolniczej białej, folii rolniczej czarno-białej, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu BIGBAG o kodzie 15 01 02 pochodzących z gospodarstw rolniczych położonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią. Wykonawca będzie zobowiązany do załadunku, transportu odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rozwarzynie 40, do miejsca unieszkodliwienia lub miejsca poddania odzyskowi oraz rozładunku.
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2022 r.
III. PSZOK w Rozwarzynie jest prowadzony przez Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią. Przekazującym odpady pochodzące z terenu Gminy Nakło nad Notecią jest Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią.
IV. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpady rolnicze o kodzie 15 01 02 w maksymalnej ilości 100 Mg. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć określone odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rozwarzynie i zapewnić zagospodarowanie tych odpadów.
V. Program współfinansowany jest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Dofinansowanie jest w formie dotacji do 100% kosztów kwalifikowanych, z zastrzeżeniem, że kwota dofinansowania nie może przekroczyć iloczynu 500 zł i wyrażonej w Mg masy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag unieszkodliwionych lub poddanych odzyskowi w ramach przedsięwzięcia. Pozostała kwota, powyżej dotacji zostanie pokryta przez beneficjenta ostatecznego (rolnika).
VI. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
VII. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie nazwy, adresu instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w których będą poddane recyklingowi lub unieszkodliwione selektywnie zebrane odpady. Zagospodarowanie odpadów musi nastąpić w instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 699 tj.).
VIII. Zasady dotyczące odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rozwarzynie 40 oraz przetransportowania do miejsca zagospodarowania odpadów:
1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojazdów niezbędnych do świadczenia usług i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymiany,
2. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum 1 dostosowanym do transportu odpadów z możliwością załadunku od góry.
3. Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów,
4. Niedopuszczalne jest ładowanie pojazdów ponad dopuszczalną ładowność,
5.
Odbiór i transport odpadów winien odbywać się w
sposób ograniczający do minimum oddziaływanie czynników atmosferycznych na
odpady, jeżeli mogą one spowodować negatywne oddziaływanie transportowanych
odpadów na środowisko lub życie
i zdrowie ludzi,
6. Odpady winne być transportowane wraz z dokumentem potwierdzającym rodzaj transportowanych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 tj.) oraz danymi zlecającego transport odpadów,
7. Miejsce zmagazynowania odpadów powinno być uprzątnięte ze wszystkich zgromadzonych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
IX. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, przepisów prawa miejscowego, a w szczególności:
1. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 tj.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy,
2. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy,
3. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888) oraz aktami wykonawczymi do ustawy.
4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wszystkim Wykonawcą, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
X. Wykonawca zobowiązany jest do:
1. posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, uprawniającego go również do transportu odpadów,
2. posiadania aktualnego zezwolenia na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów,
3. wskazania instalacji przetwarzania (nazwa, adres), do której przekazuje odpady pochodzące z działalności rolniczej,
4. podanie procesu odzyku/recyklingu,
5. przekazania oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów z folii rolniczych, poddanych przetworzeniu oraz dokumentów lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub dokumentów, zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
XI. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
1. termin oraz godziny, a także sposób odbioru odpadów komunalnych należy uzgodnić z prowadzącym Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rozwarzynie 40 tj. Komunalnym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą organizację odbioru odpadów z PSZOK w Rozwarzynie, koordynację i dostosowanie do częstotliwości odbioru wynikającej z potrzeb.
XII. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
2. odpady będą ważone na certyfikowanej wadze na terenie PSZOK w Rozwarzynie, a następnie na certyfikowanej wadze w instalacjach do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, z tym, że do rozliczenia może zostać przyjęta waga Wykonawcy pod warunkiem, że różnica pomiędzy wynikami ważenia nie przekroczy 30kg. W przypadku wystąpienia większej różnicy, po wyjaśnieniu rozbieżności, do rozliczenia zostanie przyjęta waga, na podstawie porozumienia stron,
3. po zakończeniu realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia raportu świadczonych usług. W raporcie należy wskazać dla poszczególnych frakcji ilość w Mg odpadów poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz częstotliwość transportu. Do raportu świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wydrukowane karty przekazania odpadów z systemu BDO.
XIII. Warunki rozliczenia przedmiotu zamówienia:
1. Fakturowanie za wykonanie usługi będzie odbywało się po jej zakończeniu.
Podstawą ustalenia wynagrodzenia za zagospodarowanie odpadów komunalnych stanowić będzie iloczyn stawki za 1 Mg zagospodarowanych odpadów. Do stawki za zagospodarowanie odpadów należy wliczyć koszty przetransportowania odpadów ze stacji przeładunkowej do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia.
2. Warunkiem rozliczenia jest przedłożenie Zamawiającemu załącznika do FV – wydrukowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów, dokumentów potwierdzających odzysk lub unieszkodliwienie, kart ewidencji odpadów.
3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w przekazanych załącznikach, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w terminie 7 dni.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?