Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Bp10.2022 Dostawa artykułów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2022 10:44:00
Składania : 23-06-2022 10:07:00
Otwarcia : 23-06-2022 10:12:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 74 8 115470

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

KLAUZULA RODO- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający- Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. z siedzibą w Lądku-Zdroju 57-540 , ul. Wolności 4

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –pisemnie kierując korespondencję na adres: „Uzdrowisko Lądek-Długopole” S.A. 57-540 Lądek- Zdrój, ul. Wolności 4, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” oraz e-mailowo pod adresem iod@uzdrowisko-ladek.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;

5) Zamówienia o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej 130 tys.: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

5a) Zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 tys.: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza
5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a.       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b.       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c.        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

d.       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a.       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b.       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c.        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

2.    Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #620666.pdf pdf 38.84 2022-06-23 12:45:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-23 12:53 Beata Stuła Szanowni Państwo , zamawiający informuje że na dostawę artykułów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. wybrana została oferta firmy Partner XXI- PIK sp. z o.o., ze względu na najkorzystniejszą ofertę.
2022-06-23 12:45 Beata Stuła Szanowni Państwo , zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert z postępowania na dostawę artykułów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole s.a

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-06-14 11:22 Beata Stuła Szanowni Państwo , Zamawiający poprawił w pozycji 6 jednostkę miary z opakowań na sztuki.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieski Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt,przezroczysta obudowa końcówka ze stali nierdzewnej, grubość linii pisania 0,3mm nie plami długość linii pisania min 6000m średnica kulki 0,7 mm tusz o kolorze wyrazistym i intensywnym kolor niebieski 50 szt. - (0)
2 Długopis żelowy Długopis żelowy automatyczny przezroczysty korpus gumowy uchwyt z wymiennym wkładem, cienka linia pisania 0,3mm -bez efektu drapania długość linii pisania 800m kolor intensywny nie blaknący przeznaczony do opisywania faktur (na odwrocie papieru samokopiującego) kolor niebieski 30 szt. - (0)
3 Fastykuły tekturki archiwalne Tekturki archiwalne - fastykuły wykonane z tekturki 3 warstwowy. Wymiar 230x320 w komplecie 2 szt 100 komplet - (0)
4 Folia stretch czarna Folia Stretch czarna ręczna waga brutto - 3 kg tolerancja wagi - +/- 3 %,grubość folii 23 mikrony, szerokość 500 mm, Rozciągliwość do 180 %, dobrze się klei i kryje ,mocna, wytrzymała 3 szt. - (0)
5 Klipsy archiwizacyjne Klips przeznaczony do spinania i archiwizowania dokumentów. Pojemność nie mniej niż 7 cm .Opakowanie 100 szt 2 opak. - (0)
6 Koperty C-5 koperty C-5 (162x229 mm), samoprzylepne, białe, bez okienka 400 szt. - (0)
7 Koperty C-6 Koperty C-6 (114x162mm), samoprzylepne, białe, bez okienka 700 szt. - (0)
8 Papier do drukarek A-4 Papier do drukarek A-4 idealny do wysokiej jakości czarno-białych kopii, kopiowanie jednostronne i dwustronne, bezdrzewny gwarantuje błyskawiczne wysychanie druku gramatura 80g/m2 białość CIE150 opakowanie 500 arkuszy (1ryza) 200 ryza - (0)
9 Skoroszyt A-4 niebieski Skoroszyt A-4 zawieszany wykonany z mocnego i sztywnego PCV perforacja umożliwiająca wpinanie do rożnego rodzaju segregatora przednia okładka przezroczysta tylna kolorowa ,papierowy wsuwany pasek opisowy 50 szt. - (0)
10 Taśma biurowa przeźroczysta, Taśma biurowa przeźroczysta, bezwonna,stabilna substancja klejąca odporna na działanie światła i w szerokim zakresie temperatur wzmocniona powłoka taśmy o wymiarach 24mm x 30mb 20 szt. - (0)
11 Taśma klejąca szeroka pakowa Taśma klejąca szeroka pakowa wymiary 50mm x 66mb przezroczysta o właściwościach łatwo klejących do różnych powierzchni jak również do użytku w wilgotnych i zimnych pomieszczeniach 20 szt. - (0)
12 Taśma obustronnie przylepna Taśma obustronnie przylepna o wymiarach 48 mm x10mb bardzo dobrze przylega do powierzchni nie rozwarstwia się, odporna na kurczenie 2 szt. - (0)
13 Tusz do pieczątek wodny Tusz do pieczątek wodny, bezolejowy, gwarancja czystego i dokładnego odbicia do oznakowania papieru i dokumentów jak również do stempli gumowych pojemność opakowania (buteleczki) 25ml czarny 10 szt. - (0)
14 Wasy skoroszytowe do segregatora Wąsy skoroszytowe , wykonane z foli PP z listwą metalową i specjalnie twardą listwą z polipropylenu, długości 15 cm szerokości 3,8 cm, dziurkowanie 60/80 mm. Opakowanie 25 szt. 2 opak. - (0)
15 zszywacz średni Zszywacz metalowy - średni - zszywanie otwarte i zamknięte łatwe do zmiany poprzez przekęcenie metalowej stopki, ładowany od góry, otwiera się o 180 stopni, blokada zabezpieczajaca przed zamknieciem zszywacza, zapobiegajaca zacinaniu się - wymiary 40x58x145mm na zszywki 24/6 -26/6 - prestiżowy zszywanie kartek do 30 szt kolor do wyboru 3 szt. - (0)
16 zszywki 23/6 Zszywki standardowe biurowe pokryte powłoką galwaniczną końcówki mocno zaostrzone by się nie zginały i łatwo przebijały zszywany plik 30 kartek w rozmiarze 23/6, kartonik zawiera 1000 szt. 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "podlegam wykluczeniu" lub "nie podlegam wykluczeniu". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356