Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie opinii/ekspertyzy biegłego/ specjalisty z zakresu hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnej dotyczącej zmiany stanu wody na gruncie mogącej mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie

Justyna Borcz - Konieczna
Gmina Świlcza Oddział: Urząd Gminy Świlcza / Referat Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2022 13:20:00
Składania : 20-06-2022 23:59:00
Otwarcia : 21-06-2022 07:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego sądowego w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, posiadającego stosowne uprawnienia w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie naruszenia stanu wody na gruncie.

2 Przedmiotem ekspertyzy będzie określenie, czy działania właściciela działki nr ewid. 2252/1 obręb 221 Rzeszów-Słocina doprowadziły do zaburzenia stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich, tj. działek o nr ewid.: 1614/2 oraz 1613/8, 1613/9, 1613/10 obręb 221 Rzeszów-Słocina w myśli art. 234 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz.U. 2021.2233 ze zm.) i jeśli tak, to zaproponowanie sposobu przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie w prowadzonym postępowaniu administracyjnym.

3. Opracowanie powinno zawierać:

a) opis istniejącego stanu wody na gruncie,

b) opis warunków spływu wody przed dokonaniem zmian,

c) dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na gruncie,

d) czy i kiedy na przedmiotowej działce nastąpiła zmiana (opisać rodzaj zmiany, obszaru na którym dokonano zmiany, charakterystyczne cechy i parametry dotyczące zmiany) stanu wody na gruncie (jeżeli tak – to czy została ona wywołana działaniami właściciela działki nr ewid: 2252/1 obręb 221 Rzeszów-Słocina, czy została wywołana innymi czynnikami – wskazać jakimi),

e) ocenę, czy zmiana stanu wody na działce nr ewid. 2252/1 obręb 221 Rzeszów-Słocina oddziałuje szkodliwie na działki o nr ewid.: 1614/2 oraz 1613/8, 1613/9, 1613/10 obręb 221 Rzeszów-Słocina.

f) wnioski i zalecenia konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku prowadzonego postępowania. Wnioski i zalecenia powinny wskazywać jakie urządzenia lub prace należy wykonać, aby przywrócić prawidłowe stosunki wodne na gruncie.  

g) przedstawienie zagadnień w formie graficznej na mapie zasadniczej w skali 1:1000

4. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań oraz składania oświadczeń. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron oraz Urzędu Gminy Świlcza.

5. W przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

6. W trakcie trwania postępowania administracyjnego Wykonawca ma obowiązek udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania wystosowane przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Rzeszowie lub Naczelny Sąd Administracyjny.

7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu opinię w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. 

Wnioski powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, iż zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać jakie urządzenia powinny być wykonane, a w przypadku jeśli wnioski i zalecenia będą wskazywały na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego to powinny wskazywać jednoznacznie jaki był stan poprzedni na działce, która ma być przywrócona do stanu poprzedniego.

Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy przesłać elektronicznie na adres e-mailowy: j.borcz@swilcza.com.pl.

Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy składać do dnia 20.06.2022  r. do godz. 23:59, decyduje data wpływu oferty. Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Wyjaśnienia w sprawie złożonych ofert będą udzielane przez Justyna Borcz-Konieczna, j.borcz@swilcza.com.pl. tel. 17 8670178

Wymagany termin realizacji przedmiotu: Termin wykonania zamówienia do 60 dni od podpisania umowy.  

Urząd Gminy Świlcza zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania, bez podania wcześniejszej przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy. 

Warunki płatności: 25 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów e-mailem lub telefonicznie.

Oferta cenowa powinna zawierać następujące dokumenty:

1)      ofertę cenową zawierającą cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Cena zamówienia podana w ofercie powinna uwzględniać obowiązującą w tym przedmiocie stawkę VAT. (załącznik nr 1).

2)      Dokument/dokumenty potwierdzające uprawnienia w zakresie hydrologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnych. 

W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w własnym zakresie i na własny koszt ( należy uwzględnić je w wycenie).

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1.docx docx 13.38 2022-05-25 13:20:00 Postępowanie
Specyfikacja zamówienia RGP.6331.4.2020.odt odt 8.87 2022-05-25 13:20:00 Postępowanie
załącznik nr 1.docx docx 13.38 2022-05-25 13:20:00 Przedmiot zamówienia
Specyfikacja zamówienia RGP.6331.4.2020.odt odt 8.87 2022-05-25 13:20:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OPINIA BIEGŁY/EKSPERTYZA Przedmiot zamówienia

załącznik nr 1.docx

Specyfikacja zamówie [...].odt

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 25 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 646