Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: zakup wraz z montażem wykładzin w budynku Urzędu Miasta Inowrocławia ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 33-35.

Maciej Piątkowski
Urząd Miasta Inowrocławia Oddział: Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2016 11:44:23
Składania : 14-10-2016 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wymagania Wystawiającego:

1. Przedmiot zamówienia :zakup wraz z montażem wykładzin w budynku Urzędu Miasta Inowrocławia ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 33-35

Wydział realizujący zamówienie: Wydział Organizacyjny i Informatyki

Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2016 r.

Osoba wyznaczona do kontaktu z Oferentem: Wojciech Malinowski, nr tel. 52 35 55 287, nr kom. 721 835 528

2. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania.

3. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

5. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia (zgłoszenie w formie podpisanego protokołu zawierającego szczegółowy opis wad).

6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

7. Podana cena towaru i usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie z kosztem dostawy i montażu, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

8. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.


9. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus.

10. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

11. Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT:

Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
NIP: 556-263-84-08

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA PODŁOGI.doc doc 28 2016-10-10 11:44:23 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zakup wraz z montażem wykładzin w budynku Urzędu Miasta Inowrocławia ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 33-35, wg załącznika -

SPECYFIKACJA PODŁOGI [...].doc

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 46