Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5 Dostawa urządzeń medycznych do ambulansów drogowych - urządzeń do kompresji klatki piersiowej, respiratorów transportowych, defibrylatorów przenośnych, ssaków elektrycznych, dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim

Anna Litwiniuk
Powiat Gdański Oddział: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim (SPPR)
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2022 14:21:00
Składania : 02-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 02-06-2022 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 478.41 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz oferty.docx docx 25.03 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a _3 do SWZ wzor oswiadczenia uzup.docx docx 15.77 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
załącznik nr 4a do SWZ_OPZ_część 1 urządzenia do dekompresji.docx docx 24.1 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
załącznik nr 4b do SWZ_OPZ_część 2 respirator.docx docx 21.15 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
załącznik nr 4c do SWZ_OPZ_część 3 defibrylator.docx docx 26.17 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
załącznik nr 4d do SWZ_OPZ_część 4 ssaki.docx docx 23.85 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ_wzór umowy.pdf pdf 559.21 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 125.87 2022-05-20 14:21:00 Postępowanie
wyjasnienia tresci SWZ 24_05.pdf pdf 217.03 2022-05-24 14:08:34 Publiczna wiadomość
wyjasnienia i zmiana tresci SWZ 26_05.pdf pdf 282.19 2022-05-27 09:28:24 Publiczna wiadomość
załącznik nr 4c do SWZ_OPZ_część 3 defibrylator_zmiana.docx docx 25.89 2022-05-27 09:28:24 Publiczna wiadomość
załącznik nr 4d do SWZ_OPZ_część 4 ssaki_zmiana.docx docx 22.54 2022-05-27 09:28:24 Publiczna wiadomość
zmiana ogloszenia_27_05.pdf pdf 37.18 2022-05-27 11:12:30 Publiczna wiadomość
wyjasnienia i zmiana tresci SWZ 30_05.pdf pdf 291.36 2022-05-30 16:56:41 Publiczna wiadomość
zmiana ogloszenia 2.pdf pdf 39.79 2022-05-30 17:05:28 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 102.39 2022-06-02 10:08:00 Publiczna wiadomość
informacja o wyniku postepowania_PZ.pdf pdf 203.17 2022-06-08 12:27:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-08 12:27 Anna Litwiniuk informacja o wyniku postępowania

informacja o wyniku [...].pdf

2022-06-02 10:07 Anna Litwiniuk Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-06-02 09:00 Komunikat Zamawiającego kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
1) Cześć 1 – Urządzenia do kompresji klatki piersiowej - 94.000,00 zł
2) Część 2 – Respiratory transportowe – 160.000,00 zł
3) Część 3 – Defibrylatory przenośne - 170.000,00 zł.
4) Część 4 – Ssaki elektryczne do udrażniania górnych dróg oddechowych – 16.000,00 zł
Łącznie 440.000,00 zł brutto
2022-05-30 17:05 Anna Litwiniuk zmiana ogłoszenia o zamówieniu

zmiana ogloszenia 2. [...].pdf

2022-05-30 16:56 Anna Litwiniuk wyjaśnienia i zmiana treści SWZ

wyjasnienia i zmiana [...].pdf

2022-05-30 16:52 Anna Litwiniuk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-05-27 11:12 Anna Litwiniuk zmiana ogłoszenia o zamówieniu

zmiana ogloszenia_27 [...].pdf

2022-05-27 09:28 Anna Litwiniuk wyjaśnienia i zmiana treści SWZ

wyjasnienia i zmiana [...].pdf

załącznik nr 4c do S [...].docx

załącznik nr 4d do S [...].docx

2022-05-24 14:08 Anna Litwiniuk wyjaśnienia treści SWZ z 24.05.2022r.

wyjasnienia tresci S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 660