Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2022 08:32:00 |
Składania : | 26-05-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2022 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GPIR.271.2.6.2022 Skołyszyn, dn. 16.05.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Remont pomieszczeń Domu Ludowego w Święcanach”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sali w budynku Domu Ludowego w Święcanach, 38-242 Skołyszyn, Święcany 1 (dz. nr ewid. 1642/1).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Demontaż
drewnianych karniszy (2 szt.) oraz wieszaka drewnianego;
· Demontaż
listew przysufitowych (ok. 60mb) oraz przypodłogowych (ok. 60mb);
· Demontaż
okładziny sceny z paneli PCV (ok. 5,5m2);
· Odbicie
tynków ze ścian do wys. 1m (ok. 60m2);
· Usunięcie i
zmycie starych farb (ok. 311m2);
· Rozebranie
posadzki z płytek ceramicznych (ok. 87m2) oraz posadzki z paneli (ok. 31m2);
· Demontaż
parapetów wewnętrznych betonowych (3 szt.);
· Demontaż
skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami i naświetlem (wymiar 140x310cm) (2
szt.);
· Demontaż
kratek wentylacyjnych ściennych (3 szt.) i sufitowych okrągłych (20 szt.);
· Odgrzybianie
i osuszanie ścian (ok. 60m2);
· Uzupełnienie
tynków (ok. 60m2);
· Dostawa i
montaż parapetów z konglomeratu szerokości do 50 cm (4x1,5m);
· Wykonanie
wylewki wyrównującej (ok. 118m2);
· Gruntowanie
(ok. 487m2);
· Wykonanie
posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o klasie min. R10 (ok. 118m2) wraz z cokolikami (ok. 49mb);
· Wykonanie
posadzki z paneli podłogowych na scenie (ok. 13m2);
· Szpachlowanie
(dwukrotne) i malowanie ścian i sufitu (ok. 371m2);
· Malowanie
tynków farbą wzmacniającą łatwozmywalną (ok. 218m2);
· Okładzina
sceny z płyt laminowanych (ok. 6m2);
· Dostawa i
montaż kratek wentylacyjnych ściennych (3 szt.) i sufitowych (20 szt.);
· Zabudowa
rurociągu z płyt g-k (ok. 37m2);
· Dostawa i
montaż drzwi zewnętrznych stalowych lub aluminiowych wraz z ościeżnicą. Drzwi przeszklone z otwieraną dostawką oraz naświetlem (wymiar
otworu drzwiowego ok. 140x320cm), światło przejścia skrzydła drzwiowego min.
90cm, współczynnik przenikania ciepła Ud≤1,3 W/m2K – 2 szt.
· Obróbka
szpalet drzwiowych na zewnątrz i wewnątrz budynku;
· Demontaż
starej instalacji elektrycznej i osprzętu;
· Podłączenie
dodatkowych obwodów pod rozdzielnicę;
· Montaż opraw
oświetleniowych LED (36 kpl.), ewakuacyjnych (2 szt.), awaryjnych (4 szt.) zgodnie z załączonym opracowaniem projektowym;
· Montaż
łączników (8 szt.) i gniazd (17 szt.) zgodnie z załączonym opracowaniem
projektowym;
· Wykonanie
uzbrojonej tablicy rozdzielczej dla potrzeb zasilania sali z wpięciem w nią
wykonywanej instalacji elektrycznej sali oraz zasilania z tablicy głównej
(przewód został uprzednio przygotowany), podzielonej na odrębne obwody;
· Wykucie i
zaprawienie bruzd (ok. 120m) oraz rozłożenie kabli elektrycznych w wykutych bruzdach lub korytkach o łącznej długości ok. 640m, zgodnie z załączonym opracowaniem projektowym;
· Wykonanie
niezbędnych pomiarów i prób wykonanej instalacji elektrycznej zgodnych z
obowiązującymi przepisami i załączonym opracowaniem projektowym;
· Demontaż i
ponowny montaż grzejników stalowych C22/600/2000 – 6 kpl;
· Napełnienie
instalacji oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i prób;
· Należy
przewidzieć wszelkie roboty nieujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym i przedmiarze robót (zał. nr 3), które konieczne są do wykonania zadania
zgodnie ze sztuką budowlaną;
· Wywóz i
utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja branży elektrycznej stanowiące załączniki nr 3 i 4 do niniejszego zapytania.
W Przedmiarze robót podane
są orientacyjne wartości. Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej
oraz własnych pomiarów przed złożeniem oferty.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania całości zamówienia dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy
zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe
informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt
7:30-14:00 (informacje pok. nr 23).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 września 2022 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 26 maja 2022 r. do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wykonawca, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2022 r. poz. 835) podlegać będzie wykluczeniu z postępowania na podstawie niżej wymienionych przesłanek:
Z
postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.
835);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić na stronie niniejszego postępowania, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie w/w przesłanek.
Stosowne oświadczenie zawiera również formularz ofertowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
2022-05-31 12:47 | Maciej Jastrząb | W załączniku informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty