Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2022 09:27:00 |
Składania : | 17-05-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zapytanie ofertowe, którego przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa we wskazane miejsce art. biurowych i papierniczych. Szczegółowe zastawienie art. zawiera załącznik do oferty, który należy sporządzić z uwzględnieniem wszystkich pozycji. Zamawiane art. muszą być zgodne z opisem. Do oferty należy obligatoryjnie dołączyć zestawienie zawierające ceny brutto poszczególnych art. ujętych w zestawieniu (należy skorzystać z załączonego zestawienia). Jedynym kryterium oceny jest cena brutto oferty. Zamawiający zawrze z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu, umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu wybranych artykułów, które ujęte zostały w zestawieniu. W przypadku pytań merytorycznych proszę o kontakt: Renata Ramczykowska (tel. 59 863 77 12) ; r.ramczykowska@um.lebork.pl).
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. (tel. 22 101 02 02,e-mail: cwk@platformazakupowa.pl)
2022-05-17 09:07 | Renata Ramczykowska | Informuję, że ze względu na najniższą wartość zamówienia wybrano ofertę firmy: Hurtownia Papiernicza „Grafit II” Krystyna Jędrzejczak Wartość brutto oferty: 9566,10 PLN W najbliższym czasie skontaktujemy się z ze zwycięzcą zapytania ofertowego w celu ustalenia szczegółów dostawy. Pozostałym uczestnikom dziękujemy za złożenie oferty i zapraszamy do składania ofert w przyszłości. Pozdrawiam Renata Ramczykowska Urząd Miejski w Lęborku. |
2022-05-16 08:19 | Renata Ramczykowska |
Informacja
uzupełniająca
do
zamawianych
art.
biurowych: - dotyczy poz. 38 " Pudło/karton archiwizacyjny Donau A4/100 mm, wymiary 100x324x297" - zamawiający koryguje poz. 38 . Nazwa artykułu po korekcie brzmi:" Pudło/karton archiwizacyjny Donau A4/100 mm, wymiary 100x340x297" - dotyczy poz. 47 " Segregator A4 szeroki 75 mm Donau Master różowy" - zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na "Segregator A4 szeroki 75 mm Donau Master fioletowy " - dotyczy poz. 50 " Skoroszyt plastikowy Donau A4 z peforacją, miekki, zielony" - zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na " Skoroszyt plastikowy Office Products A4 z peforacją, miekki, zielony" - dotyczy poz. 59 " Wkłady do długopisów typu Zenith niebieskie lub czarne " - zamawiający koryguje jednostkę miary na sztuki - 5 szt. - dotyczy poz. 60 "Wkłady do długopisu zwykłe niebieskie lub czarne" - zamawiający koryguje jednostkę miary na sztuki - 10 szt oraz uzupełnia opis - wkłady proste bez skrzydełek - dotyczy poz. 69 "Zeszyt A5 w kratkę 64 kartki" - zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na: "Zeszyt A5 w kratkę 60 kartek" |
Komunikaty