Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2022 10:55:00 |
Składania : | 20-05-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | 20-05-2022 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Specyfikacja:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania projektu systemu kontroli dostępu (SKD) i rejestracji
czasu pracy (RCP) zgodnych z wytycznymi Ministerstwa Sprawiedliwości dla
budynków Sądu Okręgowego w Bydgoszczy
i podległych sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Mogilnie, Sądu
Rejonowego w Nakle nad Notecią, Sądu Rejonowego w Szubinie, Sądu Rejonowego w Tucholi
i Sądu Rejonowego w Żninie:
1. Sąd Okręgowy w Bydgoszczy:
- ul. Wały Jagiellońskie 2,
- ul. Nowy Rynek 10,
- ul. Nowy Rynek 12 (adaptacja posiadanego systemu SKD i system RCP),
- ul. Piotrowskiego 7 9, I Okręgowy Zespół Sądowych Specjalistów w Bydgoszczy - tylko RCP,
- ul. Kcyńska 34a, II Okręgowy Zespół Sądowych Specjalistów w Szubinie - tylko RCP.
2. Sąd Rejonowy w Mogilnie, ul. Sądowa 21,
3. Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 3 (nie dotyczy części budynku wykorzystywanego przez Prokuraturę Rejonową),
4. Sąd Rejonowy w Szubinie:
- ul. Plac Wolności 4,
- ul. 3-go Maja 18, Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - tylko RCP,
5. Sąd Rejonowy w Tucholi:
- ul. Świecka 28,
- ul. Świecka 59, Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - tylko RCP,
- ul. Wojska Polskiego 22, V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Sępólnie Krajeńskim - tylko RCP.
6. Sąd Rejonowy w Żninie:
- Pl. Wolności 17,
- ul. Sądowa 2.
Załącznik 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 2 – Wytyczne Ministerstwa Sprawiedliwości
Termin realizacji umowy:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sąd prawidłowo wystawionej faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32 53 185 lub 171
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty