Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SAT.2512.17.2022 Wykonanie mycia-czyszczenia części elewacji budynku laboratoryjnego Zamawiającego

Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2022 11:52:00
Składania : 10-05-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie: ZAPYTANIE OFERTOWE

na "Wykonanie mycia-czyszczenia części elewacji budynku laboratoryjnego  Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Lubiejewskiej 5”.

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)  nie stosuje się przedmiotowej ustawy. 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

a. złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert,

b. wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,

c. konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

2. W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 09.05.2022 r. godz. 11:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00       tel. 22 101 02 02          e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo:

a. zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania,

b. unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie.

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

a. zostanie złożona po terminie,

b. jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

c. Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami,  których oferty uzyskały dwie najwyższe punktacje.

6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

a. Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej,

b. Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.

7. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy/zlecenia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść umowy/zlecenia nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy/zlecenia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 8. Zaznaczamy, że podstawą  realizacji przedmiotu niniejszego postępowania jest umowa/zlecenie podpisana/e przez Zamawiającego i Wykonawcę a wiadomości z platformy zakupowej mają charakter wyłącznie informacyjny.

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
20220506_132821_HDR.jpg jpg 2352.4 2022-05-07 11:52:00 Postępowanie
20220506_132836_HDR.jpg jpg 2609.57 2022-05-07 11:52:00 Postępowanie
20220506_132853_HDR.jpg jpg 4115.4 2022-05-07 11:52:00 Postępowanie
20220506_132910_HDR.jpg jpg 5726.94 2022-05-07 11:52:00 Postępowanie
20220506_132932_HDR.jpg jpg 2877.77 2022-05-07 11:52:00 Postępowanie
zał 1 Opis przedm zam mycie elewacji.doc doc 40 2022-05-07 11:52:00 Postępowanie
Klauzule informacyjne SAT - zam publ.docx docx 17.75 2022-05-07 11:52:00 Kryterium

Komunikaty

2022-05-26 12:54 Zbigniew Kwiatkowski Komunikat nr 2,
Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie bez podania przyczyny, zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w pkt 3b zapytania ofertowego.
Kwiatkowski Zbigniew
2022-05-11 08:35 Zbigniew Kwiatkowski Informacja z otwarcia ofert:
Ilość ofert - 1, wartość oferty netto/brutto zł 2297,70/2826,17 .
Kwiatkowski Zbigniew

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie mycia-czyszczenia części elewacji budynku laboratoryjnego ściana o szer. 16,65 i wys. 6,00 99.9 m^2 - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po stronie wykonawcy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzule informacyjn [...].docx

(0)
4 Gwarancja na wyk. prace remontowe min 36 m-cy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin realizacji zamówienia do 23.05.2022 r.r. - - (0)
6 Płatność przelewem po odbiorze robót w terminie 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. - - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 366