Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont elewacji budynku komunalnego przy ul. 3-go Maja 25 w Sędziszowie Młp.

Awatar Pracownika
Grzegorz Wrona
Gmina Sędziszów Małopolski Oddział: IiD
Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2022 15:13:00
Składania : 11-05-2022 13:00:00
Otwarcia : 11-05-2022 13:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie remontu elewacji budynku komunalnego przy ul. 3-go Maja 25 w Sędziszowie Młp.

Opis budynku i robót do wykonania:

Mycie elewacji i pomalowanie 2 krotnie farba sylikatową, kolor dopasować jak na istniejącej elewacji (jasne pastelowe kolory)

Budynek wielofunkcyjny przy ul. 3-go maja 25 w Sędziszowie Małopolskim,

1. elewacja północna      225 m2

2. elewacja południowa  230 m2

3. elewacja wschodnia   153 m2

4. elewacja zachodnia     160 m2

 Rusztowania od 9 m wys do 12 m wys

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZAMÓWIENIACH PONIŻEJ 30 TYS. EURO

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Gmina Sędziszów Małopolski z siedzibą przy ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Burmistrz.

 Inspektorem ochrony danych jest adw. Jakub Curzytek, z którym można się kontaktować za pomocą adresu e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl  lub tel. 692616480. 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia poniżej 30 tys. euro zgodnie z ustawą z dnia z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych tj. w sposób celowy i oszczędny.

 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno – archiwalnych obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień poniżej 30 tys. euro, obowiązującego u administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udziału w postępowaniu.

 W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 

- prawo dostępu do danych osobowych,

- prawo do usunięcia danych osobowych,

- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, 

- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.



Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
osp elewacja 1.jpg jpg 500 2022-05-06 15:13:00 Postępowanie
osp elewacja.jpg jpg 481.35 2022-05-06 15:13:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont elewacji budynku komunalnego przy ul. 3-go Maja 25 w Sędziszowie Młp. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 254