Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2022 12:50:00 |
Składania : | 16-05-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-05-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
GZGKiM.3331-39/22.WK Wągrowiec,
dnia 29 kwietnia 2022 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka
98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Jarosława
Kapałczyńskiego – Dyrektora
Zakładu
ZAPRASZA
WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.:
„Rozbudowa sieci wodociągowej w
miejscowości Sienno”
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie jest udzielane
przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia działalności
sektorowej określonej w art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy z 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a. Przedmiotem zamówienia jest
opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji: rozbudowy
sieci wodociągowej (max 400 metrów) w miejscowości Sienno – w celu
uzbrojenia działek przyległych do działek nr 18, 61, 85, obręb Sienno, gmina Wągrowiec.
b. Teren planowanej
inwestycji jest położony na terenie zespołu stanowisk
archeologicznych nr 66.
c. Teren planowanej inwestycji nie
jest położony na terenie objętym formą ochrony przyrody.
d. Teren planowanej inwestycji jest
położony w obszarze dla którego nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania
przestrzennego.
e. Do podstawowych obowiązków projektanta
należy:
·
opracowanie
koncepcji rozbudowy sieci wodociągowej we wskazanym obszarze
i przedstawienie opracowanej koncepcji do akceptacji Zamawiającego;
·
opracowanie
dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane,
ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia
budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
·
zapewnienie,
w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających
uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz
wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań
projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki
projektowanego obiektu budowlanego;
·
wzajemne
skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa
w powyższym punkcie, opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie
zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie
budowy,
z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie zgodności
projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz
projektem architektoniczno-budowlanym;
·
sporządzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę
projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane;
·
określenie
obszaru oddziaływania obiektu;
·
uzyskanie
wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie
wynikającym z przepisów;
·
wyjaśnianie
wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
·
sprawowanie
nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji
architektoniczno-budowlanej w zakresie:
-
stwierdzania
w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji
z projektem,
-
uzgadniania
możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru
inwestorskiego.
f.Projektant
ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego oraz
technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi,
przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w
odpowiedniej specjalności.
g. Dokumentacja techniczna składa się z:
·
Dokumentacji
projektowej,
·
Kosztorysu
inwestorskiego,
·
informacji
dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji
dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia (Dz. U.
z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.
h. Dokumentacja projektowa, składać się
będzie z:
·
planów,
rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju
i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji
ich wykonywania;
·
przedmiaru
robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
·
projektów,
pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
i. Projekty
wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu
inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót
budowlanych.
j. Projekty
wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę
zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym
wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań
budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz
urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których
odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na
potrzeby, o których mowa wyżej.
k. Projekty wykonawcze, w zależności od
zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą
przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz
robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w
zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót
związanych z zagospodarowaniem terenu.
l. Wymagania
dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla
projektu budowlanego.
m. Wykonawca przygotuje i przekaże
Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia robót w
Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:
· odpowiednie
szkice lub rysunki - w zależności od potrzeb;
· pięć
egzemplarzy projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu
architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i
innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych
ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów;
· kopię
decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest
wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za
zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;
·
kopię
zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:
-
opracowania
projektu - w przypadku projektanta,
-
sprawdzenia
projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;
· oświadczenie
projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z
obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
n. Za zgłoszenie robót w Starostwie
odpowiedzialny jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od
daty dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.
o. Projekt zagospodarowania działki lub
terenu, obejmuje:
·
określenie
granic działki lub terenu,
·
usytuowanie,
obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci
uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem
budowlanym,
·
sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
·
układ
komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów,
wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do
istniejącej
i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,
·
informację
o obszarze oddziaływania obiektu.
p. Projekt architektoniczno-budowlany
obejmuje:
·
układ
przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów
budowlanych,
·
zamierzony
sposób użytkowania obiektów budowlanych,
·
charakterystyczne
parametry techniczne obiektów budowlanych,
·
opinię
geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,
·
projektowane
rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym
środowisko,
·
charakterystykę ekologiczną.
q. Dokumentacja, o której mowa wyżej
powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo
budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) i przepisach wykonawczych.
· Dokumentacja
projektowa, o której mowa w punkcie 9 pozycja pierwsza winna być dostarczona
w 5 egzemplarzach w wersji papierowej (4 egz. do złożenia w
Starostwie
i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej
odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.
· Pozostała
dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej
oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym
oprogramowaniu.
r. Wykonawca
zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji,
lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań,
zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z
woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego
odrębne zlecenie.
s. Dokumentacja
techniczna winna być wykonana tak, by w oparciu o jej zapisy możliwe było
przygotowanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z art. 99
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r.
poz. 1129), co oznacza, że nie może zawierać zapisów, które mogłyby
utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,
jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych
wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia może być opisany przez wskazanie
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,
który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli
przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa wyżej, należy
wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny
równoważności.
t. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
u. Prawa i obowiązki Stron, szczegóły
dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron
zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:
a. Wykonawca posiada uprawnienia do
wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b. Dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej
specjalności umożliwiające wykonanie usługi.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania
umowy do 31 sierpnia 2022 r.
5. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
a. Rozliczenie
nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik
nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b. Wykonawca
ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją
przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących
mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu
przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia
umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.
c. Wykonawca
wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
d. Cena za
wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się
wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty
(związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
e. Oferta
cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie
rozpatrywana.
f. Termin związania z ofertą: 30 dni (od
ostatecznego terminu składania ofert).
6. WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia
będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą
wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w
Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru
dokumentacji technicznej.
Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w
terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
7. FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę za
pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
a. Ofertę należy złożyć w języku polskim;
dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem
na język polski.
b. Na ofertę składa się: wypełniony
formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania. Wykonawca
może przygotować ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one
zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych
przez niego wzorach. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.
c.
Ofertę
należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane
przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać
„Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na
rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.
e. W przypadku wykorzystania formatu
XadES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XadES.
f.
Wykonawca,
za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania
ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub
wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
g. Każdy z wykonawców może złożyć tylko
jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
h. Zgodnie z definicją dokumentu
elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane
dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne
z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio
przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia,
przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo
przez Podwykonawcę.
i.
Wykonawca
do dnia 16 maja 2022 roku do godziny 12:00 złoży prawidłowo
podpisaną ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na
stronie thhps://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty
złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
8. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a. Kryterium wyboru ofert przez
zamawiającego: cena
b. Waga kryterium: 100%.
9. POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie
się z Zamawiającym:
a. w przypadku pytań merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu:
Jarosław Kapałczyński- dyrektor, Patrycja Kantorska- specjalista ds.
wodno-kanalizacyjnych),
b. w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Z Wykonawcą, który złoży
najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie
z załącznikiem nr 1.
11. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli
zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży
termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego
postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru
oferty.
12. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62,
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora
Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres
Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane
W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw
oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą
przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane
w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane
poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa
danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do
swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania)
swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania
danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w
sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych
osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie
brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane
podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa.
Załączniki:
1) Załącznik
nr 1 - Projekt Umowy
2) Załącznik
nr 2 - Druk oferty.
3) Skan mapy do celów projektowych
4) Skan decyzji o lokalizacji inwestycji
celu publicznego
2022-05-17 12:57 | Patrycja Kantorska |
Zamawiający
informuje,
iż
w
wyniku
przeprowadzonego
postępowania
na
Opracowanie
dokumentacji
technicznej
na
zadanie
pn.:
„Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Sienno” wybrana została oferta złożona przez WOD-KAN Projekt Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. |
2022-05-17 12:22 | Patrycja Kantorska |
Zamawiający
informuje,
że
oferty
złożone
w
postępowaniu
na
Opracowanie
dokumentacji
technicznej
na
zadanie
pn.:
„Rozbudowa
sieci
wodociągowej
w
miejscowości
Sienno”
przez
podmioty:
Biuro
Projektów
Instalacyjnych
Michał
Kassner,
EM-INSTAL
Biuro
Projektowo-Usługowe
Łukasz
Stępniak
oraz
PIO-BUD
Piotr
Kledzik
zostały
odrzucone.
W treści punktu 7 Zapytania ofertowego, Zamawiający określił, że: "ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.Oferty ww. wykonawców zostały złożone w sposób nieprawidłowy, w związku z powyższym podlegają odrzuceniu. |
2022-05-17 12:20 | Patrycja Kantorska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-05-16 14:43 | Patrycja Kantorska | Zamawiający podaje do wiadomości informację z otwarcia ofert w postępowaniu - Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn."Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Sienno". |
Komunikaty