Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2022 11:17:00 |
Składania : | 12-05-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-05-2022 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i wyposażenia w celu przeciwdziałania COVID-19 według asortymentu określonego w formularzach asortymentowo-cenowych, który stanowi załącznik Nr 2.1 do 2.22 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Części nr 2.1 – Aparat do pomiaru RR z mankietem do dezynfekcji
Części nr 2.2 – Nebulizator
Części nr 2.3 – Wózek anestezjologiczny
Części nr 2.4 – Pojemniki na odpady medyczne
Części nr 2.5 – Samobieżne maszyny czyszczące do powierzchni szpitalnych
Części nr 2.6 – Koncentrator tlenu
Części nr 2.7 – Pulsoksymetry
Części nr 2.8 – Stetoskopy
Części nr 2.9 – Termometry do pomiaru temperatury ciała
Części nr 2.10 – Dozowniki do dezynfekcji rąk
Części nr 2.11 – Aparat EKG
Części nr 2.12 – Defibrylator i elektrody do defibrylatora
Części nr 2.13 – Lampa bakteriobójcza
Części nr 2.14 – Aparat do biodekontaminacji - zamgławiacz
Części nr 2.15 – Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci
Części nr 2.16 – Worki ambu z wyposażeniem
Części nr 2.17 – Laryngoskopy
Części nr 2.18 – Reduktory tlenowe i reduktory z wózkami
Części nr 2.19 – Ssak mobilny
Części nr 2.20 – Nagrzewnice
Części nr 2.21 – Agregaty prądotwórcze
Części nr 2.22 – Automatyczne urządzenie do kompresji klatki piersiowej w trakcie resuscytacji
3.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach
od nr 2.1 do nr 2.22 do SWZ oraz opisach
załączonych do poszczególnych części.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-01 10:19 | Monika Bisaga | Dzień dobry, w załączaniu przesyłam ogłoszenie o wynikach postępowania. |
2022-06-29 13:41 | Monika Bisaga | Dzień dobry, w załączeniu przesyłam Informację o wyborze oferty oraz informację o unieważnieniu części. |
2022-05-12 14:23 | Monika Bisaga | Dzień dobry, w złączeniu przesyłam Informację z otwarcia ofert |
2022-05-11 10:04 | Monika Bisaga |
Dzień
dobry,
W
załączeniu
przesyłam
informację
o
kwocie
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie zamówienia |
2022-05-06 12:35 | Monika Bisaga |
Dzień
dobry,
W załączeniu przesyłam Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. |
2022-05-06 12:34 | Monika Bisaga |
Dzień
dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania wraz z zmianą terminu składania i otwarcia ofert, nowy formularz asortymentowo-cenowy dla cześć nr 2.3 – wózek anestezjologiczny oraz załączniki do pytań. |
Komunikaty