Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZP-252-6/2022 Dostawa odczynników i jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą analizatorów

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2022 10:48:00
Składania : 12-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 12-05-2022 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.     Przedmiotem zamówienia jestDostawa odczynników i jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą analizatorów” według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 dla części nr 1 - 10 do niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

v  Część  Nr  I – odczynniki , kontrole i części zamienne do dwóch analizatorów BM ISE

v  Część  Nr  II – jednorazowy sprzęt laboratoryjny

v  Część  Nr  III – odczynniki do koagulologii do aparatu Coag Chrom 3003

v  Część  Nr  IV – immunologiczne testy kasetkowe do oznaczenia narkotyków w moczu

v  Część  Nr  V- odczynniki i materiały kontrolne do analizatora hematologicznego XS-1000i Firmy Sysmex

v  Część Nr  VI – paski  do analizy moczu 10-cio parametrowe do czytnika H-500

v  Część  Nr  VII – testy

v  Część Nr  VIII – odczynniki i materiały kontrolne do analizatora hematologicznego BC-3000 Plus Firmy  Mindray

v  Część Nr IX – zestawy odczynnikowe do oznaczania badań z zakresu immunochemii  wraz  z dzierżawą analizatora

v  Część Nr X - zestawy odczynnikowe do aparatu Konelab 20i wraz  z dzierżawą analizatora.

2.     Formularz asortymentowo-cenowy określa ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego w okresie

v  Część V, VIII -12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.

v  Część I,II,III,IV,VI,VII,X -24 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.

v  Część IX-36 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy

 

3.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych, które określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego, który stanowi załącznik Nr 2 dla części nr I - X do niniejszej specyfikacji oraz załączniki 2a, 2b do SWZ wzór formularza wymagane parametry graniczne– analizator (dotyczy część IX, X).

4.     Pozostałe warunki zamówienia określa wzór projektowanego postanowienia umowy stanowiący załączniki nr 3 (dotyczy części I-X),nr 4 dotyczy część IX, X dzierżawy analizatora, nr 5 Umowy powierzenia danych osobowych dotyczy część IX, X do specyfikacji

 

Przez wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz.1565 ze zm.)

Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP, winien być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE - zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych lub posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

 











Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz oferty.doc doc 105 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentow-cenowy .xls xls 170.5 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
projektowane postanoweinia umowy 3-5.zip zip 356.25 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
6-10 oswiadczenia.zip zip 101.66 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
Ogłoszeni o zamówieniu 117e12c2-aff6-434c-9b3a-443655b8fc2e.pdf pdf 5169.84 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 345.5 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 23116.97 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
Wymagane parametry graniczne dla analiz. immunochem.- ZAŁĄCZNIK NR 2a.doc doc 46 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
Wymagane parametry graniczne dla analizatora biochemiczny Załącznik 2b do SWZ.doc doc 54.5 2022-04-28 10:48:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania wraz z informacja o przedłużeniu terminu .pdf pdf 9276.1 2022-05-06 11:52:23 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE .pdf pdf 270.3 2022-05-06 11:52:23 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie jaką Zamawiający przeznacza na sfinanoswanie .pdf pdf 693.53 2022-05-11 09:24:35 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 1680.08 2022-05-12 12:50:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze .pdf pdf 2740.98 2022-06-01 12:43:32 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku .pdf pdf 5467.71 2022-06-29 12:04:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-29 12:04 Agnieszka Kalita Informacja o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-06-01 12:43 Agnieszka Kalita Informacja o wyborze

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-05-12 12:50 Agnieszka Kalita Dzień dobry,
poniżej informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2022-05-11 09:24 Agnieszka Kalita Dzień dobry,
informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-05-06 11:52 Agnieszka Kalita Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedzi na pytania wraz z nowym terminem składania ofert

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 883