Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Demontaż i utylizacja wyrobów azbestowych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki

Małgorzata Kiełbasińska
Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2022 13:16:00
Składania : 29-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 29-04-2022 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Nowy Dwór Mazowiecki, 22.04.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na wykonanie zadania pn

Demontaż i utylizacja wyrobów azbestowych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki

 

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

I.       Nazwa i adres zamawiającego

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

z siedzibą ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,

NIP 531 10 00 938

II.    Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000

III.  Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Demontaż i utylizacja wyrobów azbestowych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje łącznie demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo-cementowe) z pokryć dachowych obiektów budowlanych znajdujących się na terenie czterech nieruchomości, w ilości szacunkowej wynoszącej ok. –  5,254 MG (przyjmując że 1 m2 płyty wazy 15,99 kg) w tym:

 

3,678 MG- demontaż

1,577 MG - transport i utylizacja

Obliczając cenę oferty należy uwzględnić koszt wszelkich prac, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do kompleksowego wykonania zamówienia.

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

  1. Wykonawca, wyłoniony w postępowaniu, własnym kosztem
    i staraniem, w porozumieniu z właścicielami/użytkownikami nieruchomości, oraz Zamawiającym ustali i przygotuje harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia
  2. zbieranie i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. min. ułożenie ich na paletach i zabezpieczenie folią;
  3. ważenie i obmiar zdemontowanych wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych) przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń Wykonawcy – z przeprowadzonej czynności ważenia oraz po zakończeniu prac w danej nieruchomości należy sporządzić protokół, który powinien zawierać co najmniej;
      1. imię i nazwisko właściciela/użytkownika nieruchomości, z której odbierane będą odpady zawierające azbest,
      2. wskazanie miejsca odbioru – adres,
      3. datę odbioru,
      4. ilość odebranych odpadów, 
      5. rodzaj odpadu,
      6. informację o pozytywnym, bezusterkowym odbiorze robót
      7. podpis właściciela/użytkownika,
  1. uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z odpadów zawierających azbest
  2. transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsca ich unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych;
  3. przekazanie zebranych odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów;
  4. przyjmuje się, iż 1 m2 wyrobów zawierających azbest – pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych waży (15,99 kg);

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu:

  1. oryginałów Kart przekazania odpadów, zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673),
  2. kopii oświadczeń o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest, o którym mowa
    w § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649),
  3. dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD) każdego usuniętego pokrycia dachowego z elementów zawierających azbest, (2–4 fotografie charakteryzujące każdy etap wykonanych prac i obiekt budowlany)
  4. potwierdzenia przyjęcia przez organ architektoniczno – budowlany, nadzór budowlany, a także przez właściwego okręgowego inspektora pracy zgłoszenia przystąpienia do przedmiotowych prac, o którym mowa w § 1 pkt 4 b Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2010r. nr 162, poz. 1089) .

Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające
z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w szczególności z:

  1. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz.1232, z późn. zm.),
  2. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - o odpadach (Dz.U. z 2013
    r, poz. 21, z późn. zm.),
  3. ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. - o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2009 r. Nr 20, poz. 106, z późn zm.),
  4. ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. - o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367, z późn. zm.).
  5. rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
    z dnia 2 kwietnia 2004 r. - w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649, z późn. zm.),
  6. rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2010r. nr 162, poz. 1089) .
  7. rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824),
  8. zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r.
    w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. Nr 8, poz. 31),
  9. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r.
    w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673),

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:

  1. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
  2. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia
  4. Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie,

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę;
  2. Decyzję właściwego organu administracji publicznej w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych;
  3. Decyzję właściwego organu administracji publicznej w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
  4. Umowę(kopię) z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
  5. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji; właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  6. Dokumenty potwierdzające ukończenie, przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

IV.  Termin wykonania zamówienia

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie:

od 01.08.2022-30.09.2022– data osiągnięcia efektu ekologicznego.

 

V.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

2.    W postępowaniu        oświadczenia,        wnioski,       zawiadomienia      oraz   informacje     Zamawiający  i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 130 000 zł netto. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.

3.    Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów. 

4.    Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

5.    Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.

6.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani Małgorzata Kiełbasińska.

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.    Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 zł netto , do dnia 29.04.2022 roku godz. 1200

3.    Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

4.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

5.    Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

6.    Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną  za pośrednictwem Platformy zakupowej.

 

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty

1.    Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.

Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:

Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena

Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

 

2.    Ceną oferty będzie wynikała z  zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

3.    Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami ryczałtowymi w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

4.    Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).

5.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

6.    Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.

 

VIII. Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania;

2)   unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2.    Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.

3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:

1)   Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

2)   Załącznik nr 2 – Wzór umowy.

 

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania.docx docx 20.41 2022-04-22 13:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania -Umowa.docx docx 27.86 2022-04-22 13:16:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx docx 29.89 2022-04-22 13:16:00 Postępowanie
wybor ofert.pdf pdf 311.42 2022-05-04 09:24:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-04 09:24 Małgorzata Kiełbasińska Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto prowadzonego bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na wykonanie zadania pn: „Demontaż i utylizacja wyrobów azbestowych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki”.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki informuje o zakończeniu postępowania na wykonanie powyższego zadania.
Przed upływem terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
Paź Bogusław Auto - Złom Usługi Pogrzebowe EDEN, Świniary Stare B/N, 27-670 Łoniów na łączną kwotę 8 902,60 zł brutto
Logistyka Odpadów Sp.z.o.o, Szklana 20, 43-300 Bielsko Biała na łączną kwotę 16 174,62 zł brutto
REVOL Sp.z.o.o sp.k, ul. Senatorska 21/30-31, 93-192 Łódź na łączną kwotę 13 336,72 zł brutto.

Zamawiający dokonał oceny oferty na podstawie kryterium ceny zgodnie z wzorem określonym w Zaproszeniu do składania ofert.
Najkorzystniejszą ofertę i najwyższą ilość punktów zdobył: Paź Bogusław Auto - Złom Usługi Pogrzebowe EDEN, Świniary Stare B/N, 27-670 Łoniów i z tym Wykonawcą zostanie podpisana stosowna umowa.

wybor ofert.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Transport i utylizacja 1 Mg wyrobów azbestowych Transport i utylizacja 1 Mg wyrobów azbestowych 1 tona - (0)
2 Demontaż transport i utylizacja 1 Mg wyrobów azbestowych Demontaż transport i utylizacja 1 Mg wyrobów azbestowych 1 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru prac. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 266