Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont średni urządzeń produkcyjnych w 2017r.

Krystian Raczek
Górażdże Oddział: Grupa GÓRAŻDŻE
Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2016 10:45:35
Składania : 17-10-2016 07:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Górażdże Cement S.A. należącej do grupy Heidelberg Cement zapraszamy Państwa do złożenia oferty wg poniższych wytycznych:

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wykonanie remontu średniego urządzeń produkcyjnych w 2017r wGórażdże Cement S.A, zakład w Choruli zgodnie z zakresem rzeczowym/specyfikacją przedstawioną w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego.

Przed złożeniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z miejscem budowy i lokalnymi warunkami, a zwłaszcza z:

• przestrzennym rozmieszczeniem urządzeń i obiektów na placu budowy
• miejscami składowania i miejscami pracy
• możliwościami dowozu i wywozu materiałów
• przyłączami wody i prądu oraz warunkami korzystania z w/w mediów
• lokalizacją zaplecza budowy
• a także z możliwymi ograniczeniami wynikającymi z innych interesów Górażdże CEMENT S.A.
• lokalizacją wysypisk, składowisk odpadów itp. – oraz obowiązującymi w tym zakresie w Górażdże CEMENT S.A. procedurami i przepisami.
• odpady złomu stalowego z prac demontażowych są własnością Zleceniodawcy i zostają na terenie Zakładu Górażdże Cement S.A:
• Wszelkie pozostałe odpady, które mogą powstać w czasie realizacji prac i/lub dostaw będą własnością Oferenta.
• W ofercie należy przewidzieć koszt transportu złomu stalowego we wskazane miejsce, jednak nie więcej niż 700 m od miejsca realizacji usługi.

Komunikacja
Wszelka komunikacja w fazie zbierania ofert prowadzona będzie wyłącznie pomiędzy wyznaczonymi przedstawicielami Oferenta a przedstawicielami Górażdże Cement S.A.:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zapytania ofertowego udzielą:
- Transport klinkieru od pieców 1 i 2 – odpowiedzialny p. Artur Szymaniec tel. 77 777 84 77; tel. kom. 601 067 038

W kwestiach handlowych:
Krystian Raczek - tel. 77 777 8716

e-mail: wszystkich osób - imię.nazwisko@gorazdze.pl

Oględzin obiektów można dokonać pod adresem: Chorula, ul. Cementowa 1, w godz. 8.00-15.00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z w/w przedstawicielami ze strony Zlecającego
Ponadto przed złożeniem zapytania ofertowego należy zapoznać się z niżej wymienionymi materiałami, które mogą mieć wpływ na sporządzenie wyceny:
• “ Wymagania BHP wobec podmiotów zewnętrznych obowiązujące w Górażdże CEMENT S.A. stanowiące załącznik do niniejszego zapytania ofertowego
• Wytycznymi dla firm zewnętrznych realizujących usługi remontowe, inwestycyjne i dostawy w Górażdże Cement S.A. w zakresie ochrony środowiska – stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego

Termin wykonania robót
Planuje się wykonanie remontów w następującym terminie – styczeń – marzec 2017 r. Harmonogram remontów na 2017r - załącznik do postępowania


Sposób rozpatrzenia ofert:
1. Oferty, które nie są zgodne z zasadami określonymi w niniejszym dokumencie, np. nie zawierające wszystkich wymaganych odpowiedzi, mogą zostać odrzucone.
2. Oferty, które nie zostaną otrzymane w terminie określonym w niniejszym zapytaniu mogą zostać odrzucone.
3. Górażdże Cement zastrzega sobie prawo wyboru lub odrzucenia oferty bez podania uzasadnienia lub zlecenia wykonania tylko ograniczonego zakresu przedmiotu zapytania.
4. Wszystkie informacje zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym lub przekazane oferentowi przez Górażdże Cement S.A. w formie pisemnej lub ustnej w trakcie procesu wyboru dostawcy i/lub ewentualnej realizacji niniejszego zadania są poufne i nie mogą być udostępniane stronom trzecim, bez uzyskania uprzedniej zgody na piśmie od Górażdże Cement S.A.
5. Górażdże Cement S.A. zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji techniczno-handlowych z kilkoma oferentami równocześnie.

Załączniki:
• Wytyczne dla firm zewnętrznych realizujących usługi remontowe, inwestycyjne i dostawy w Górażdże Cement S.A.”
• Wymagania BHP obowiązujące w Górażdże Cement S.A. dla Dostawców i Odbiorców
• Harmonogram płatności (2017r) zostanie dostarczony w momencie ukazania. Płatności odbywać się będą tak jak dotychczas tj. w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca.
• Kodeks Etyczny Dostawców

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Harmonogram napraw gł i średnich 2016 wersja 2_06.09.2016.xlsx xlsx 19.05 2016-09-19 10:45:35 Postępowanie
Kodeks Etyczny Dostawców HC - czerwiec 2013.docx docx 24.3 2016-09-19 10:45:35 Postępowanie
Wymagania BHP wobec podmiotów zewnętrznych_17.04.2015.docx docx 139.42 2016-09-19 10:45:35 Postępowanie
Wytyczne dla firm zewnętrznych realizujących usługi remontowe inwestycyjne i dostawy.pdf pdf 2893.1 2016-09-19 10:45:35 Postępowanie
zakresTransp. klinkieru od pieców 1 i 2 2017.xls xls 38 2016-09-19 10:45:35 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres remontu 2017 - Transport klinkieru od pieców 1 i 2 prosimy o wycenę prac zgodnie z załącznikiem

zakresTransp. klinki [...].xls

1 szt. - (0)
2 Stawka godzinowa - prace dodatkowe prosimy podać stawkę 1 godz. - (0)
3 Stawka za spawanie - prace dodatkowe prosimy podać stawkę 1 mb - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 spełnienie wymagań specyfikacji 5% Prosimy o potwierdzenie spełnienia wymagań technicznych i zakresu, zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w załączniku zakres prac (0)
2 termin wykonania 10% potwierdzić zgodnie z załącznikiem "Harmonogram napraw...." (0)
3 warunki płatności 5% wymagane minimum 60 dni (0)
4 warunki i okres gwarancji 5% wymagane minimum 12 miesięcy (0)
5 lista ewentualnych podwykonawców 5% proszę wymienić wszystkich istotnych poddostawców i podwykonawców (0)
6 posiadane certyfikaty 5% proszę dołączyć kopie posiadanych certyfikatów np. jakości, środowiskowe, BHP itp. (0)
7 referencje 5% proszę dołączyć listy referencyjne od co najmniej 3 klientów, potwierdzające realizację podobnych zadań (0)
8 sytuacja finansowa oferenta 5% proszę dołączyć dokumenty świadczące o sytuacji finansowej oferenta np. potwierdzenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu składek, raport finansowy za poprzedni okres itp. (0)
9 Inne informacje na temat oferenta 5% proszę dołączyć dokumenty rejestrowe firmy, informację na temat potencjału technicznego i intelektualnego np. ilość zatrudnionych, park maszynowy itp. (0)
10 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 14