Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 33/TT/22 Wymiana 2 szt. drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego na adresie: ul. Kwiatowa 2 w Elblągu oraz wymiana 2 szt. okien połaciowych oraz wyłazu kominiarskiego w budynku mieszkalnym na adresie: ul. Zw. Jaszczurczego 20/9 w Elblągu.

Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2022 08:33:00
Składania : 20-04-2022 09:30:00
Otwarcia : 20-04-2022 09:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

 

w postępowaniu 33/TT/22 na zadanie pn.:

Zadanie nr 1:

Wymiana 2 szt. drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego na adresie: ul. Kwiatowa 2 w Elblągu.

Zadanie nr 2:

Wymiana 2 szt. okien połaciowych oraz wyłazu kominiarskiego w budynku mieszkalnym na adresie:
ul. Zw. Jaszczurczego 20/9 w Elblągu.

Postępowanie prowadzone w trybie ZAPYTANIA OFERTOWEGO na podstawie ZARZĄDZENIA
NR 8/2022 Dyrektora ZBK z dnia 07.02.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.

1)      Opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie nr 1: Wymiana 2 szt. drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego na adresie: ul. Kwiatowa 2 w Elblągu.

Zadanie nr 2: Wymiana 2 szt. okien połaciowych oraz wyłazu kominiarskiego w budynku mieszkalnym na adresie: ul. Zw. Jaszczurczego 20/9 w Elblągu.

2)      Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.

3)      Zakres zamówienia określają: wzór umowy stanowiący (Załącznik nr 2) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 4). Przedmiary robót (Załącznik nr 3) stanowią jedynie materiał poglądowy – w celu prawidłowej wyceny zakresu robót zaleca dokonanie wizji lokalnej.

4)      Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i musi uwzględniać wszystkie koszty związane
z realizacją danego zamówienia, w tym m.in.: koszty robót przygotowawczych, demontażowych, odtworzeniowych, porządkowych, wywozu gruzu i innych odpadów oraz wszelkie inne koszty nieuwzględnione a niezbędne do realizacji zamówienia.

5)      Kryterium oceny ofert: cena brutto 60%, okres rękojmi 40%

Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert: X(1) x 60% + X(2) x 40%

gdzie:

X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)

X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium okres rękojmi za wady

          I.   Sposób obliczenia X(1): Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

X(1)  =

 

cena (brutto) najniższa x 100 pkt

  cena (brutto) badanej oferty

                

           

        II.   Sposób obliczenia X(2): Okres rękojmi udzielanej przez Wykonawcę musi zostać podany
w pełnych miesiącach. Okres rękojmi udzielanej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

Wykonawca, który zaproponuje minimalny okres rękojmi, tj. 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.

Wykonawca, który zaproponuje maksymalny okres rękojmi, tj. 60 miesięcy otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

X(2)=

 

[okres rękojmi oferty badanej (w miesiącach) - 36 miesięcy

(minimalny okres rękojmi)] x 100 pkt

60 miesięcy (maksymalny okres rękojmi) - 36 miesięcy

(minimalny okres rękojmi)

 

 

Uwaga:

W kryterium (2) przyjmuje się, że maksymalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy.

Dla ofert z dłuższym okresem rękojmi przyjmowany będzie dla oceny ofert okres rękojmi równy 60 miesięcy.

 

 

6)      Termin wykonania zamówienia:

-           Zadanie nr 1 lub Zadanie nr 2:           25 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia.

-           Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2:   35 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia

7)      Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres min. 36 miesięcy. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. Okres rękojmi jest jednym z kryteriów jaki będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty

8)      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9)      Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPYTANIA OFERTOWEGO, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty.

10)   Sposób złożenia oferty;

1.   Wykonawca składa ofertę (ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO), jako skany w formacie pdf., podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.

2.   Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu znajdują się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.   Ofertę składa się w języku polskim, w formacie danych doc., docx., pdf., xls., xlsx.

4.   Termin składania ofert upływa dnia 20 kwietnia 2022 r. o godz. 09:30.

5.   Zamawiający otworzy oferty w dniu 20 kwietnia 2022 r. o godz. 9:45.

11)   Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą: Anna Żukowska - Zespół Technicznego Nadzoru, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 66,

 




Załączniki:

1.     Oferta                                                            

2.     Wzór umowy    

3.     STWOiR, przedmiary robót                             


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 645.69 2022-04-08 08:33:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_druk_oferta.doc doc 88.5 2022-04-08 08:33:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_umowa_wzór.doc doc 115 2022-04-08 08:33:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_przedmiary.zip zip 17308.13 2022-04-08 08:33:00 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania_PZ.pdf pdf 274.65 2022-04-21 14:22:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-21 14:22 Anna Żukowska Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania - w załącznikach do wiadomości.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kwiatowa 2 wymiana 2 szt. drzwi wejściowych 1 robota budowlana - (0)
2 Zw. Jaszczurczego 20/9 Wymiana 2 szt. okien połaciowych i wyłazu kominiarskiego 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres rekojmi 40% minimalny wymagany okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 260