Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2022 08:33:00 |
Składania : | 20-04-2022 09:30:00 |
Otwarcia : | 20-04-2022 09:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
w
postępowaniu 33/TT/22 na zadanie pn.:
Wymiana
2 szt. drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego na adresie: ul. Kwiatowa 2 w
Elblągu.
Zadanie
nr 2:
Wymiana
2 szt. okien połaciowych oraz wyłazu kominiarskiego w budynku mieszkalnym na
adresie:
ul. Zw. Jaszczurczego 20/9 w Elblągu.
Postępowanie prowadzone
w trybie ZAPYTANIA OFERTOWEGO na podstawie ZARZĄDZENIA
NR 8/2022 Dyrektora ZBK z dnia 07.02.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość
jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.
1) Opis przedmiotu
zamówienia:
Zadanie nr 1: Wymiana 2 szt. drzwi
wejściowych do budynku mieszkalnego na adresie: ul. Kwiatowa 2 w Elblągu.
Zadanie nr 2: Wymiana 2 szt.
okien połaciowych oraz wyłazu kominiarskiego w budynku mieszkalnym na adresie:
ul. Zw. Jaszczurczego 20/9 w Elblągu.
2)
Wykonawca
może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
3)
Zakres
zamówienia określają: wzór umowy stanowiący (Załącznik nr 2) oraz Specyfikacja
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 4). Przedmiary robót (Załącznik
nr 3) stanowią jedynie materiał poglądowy – w celu prawidłowej wyceny zakresu robót
zaleca dokonanie wizji lokalnej.
4)
Cena
oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i musi uwzględniać wszystkie koszty
związane
z realizacją danego zamówienia, w tym m.in.: koszty robót przygotowawczych,
demontażowych, odtworzeniowych, porządkowych, wywozu gruzu i innych odpadów
oraz wszelkie inne koszty nieuwzględnione a niezbędne do realizacji zamówienia.
5)
Kryterium
oceny ofert: cena brutto 60%, okres rękojmi 40%
Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla
oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert: X(1) x 60% + X(2)
x 40%
gdzie:
X(1) – liczba punktów
przyznawana w kryterium cena (brutto)
X(2) - liczba punktów
przyznawana w kryterium okres rękojmi za wady
I. Sposób obliczenia X(1): Wykonawca zamówienia,
który zaproponuje najniższą cenę
otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg
wzoru:
X(1) = |
cena (brutto) najniższa x 100 pkt |
cena (brutto) badanej oferty |
II. Sposób obliczenia X(2): Okres rękojmi
udzielanej przez Wykonawcę musi zostać podany
w pełnych miesiącach. Okres rękojmi udzielanej przez Wykonawcę nie może być
krótszy niż 36 miesięcy.
Wykonawca, który zaproponuje minimalny okres rękojmi, tj.
36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który
zaproponuje maksymalny okres rękojmi, tj. 60 miesięcy otrzyma 100 pkt.,
natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
X(2)= |
[okres rękojmi oferty badanej (w
miesiącach) - 36 miesięcy (minimalny okres rękojmi)]
x 100 pkt |
|
60 miesięcy
(maksymalny okres rękojmi) - 36 miesięcy (minimalny okres rękojmi)
|
|
Uwaga:
W kryterium (2) przyjmuje się, że maksymalny okres rękojmi
wynosi 60 miesięcy.
Dla ofert z dłuższym okresem
rękojmi przyjmowany będzie dla oceny ofert okres rękojmi równy 60 miesięcy.
6)
Termin
wykonania zamówienia:
-
Zadanie nr 1 lub Zadanie nr 2: 25 dni roboczych od daty udzielenia
zamówienia.
-
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: 35 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia
7)
Zamawiający
wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres min. 36 miesięcy. Bieg
terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego
robót. Okres rękojmi jest jednym z kryteriów jaki będzie się kierował Zamawiający
przy wyborze oferty
8)
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
9)
Zamawiający
poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPYTANIA OFERTOWEGO, niepowodujące
istotnych zmian
w treści oferty.
10)
Sposób
złożenia oferty;
1.
Wykonawca
składa ofertę (ZAŁĄCZNIK NR 1 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO), jako skany w formacie pdf., podpisane przez osobę
uprawnioną do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy, za pośrednictwem „Formularza
składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.
2.
Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu znajdują
się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.
Ofertę
składa się w języku polskim, w formacie danych doc., docx., pdf., xls., xlsx.
4.
Termin składania ofert upływa dnia 20 kwietnia 2022 r. o godz. 09:30.
5.
Zamawiający otworzy oferty w dniu 20 kwietnia 2022 r. o godz. 9:45.
11) Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą: Anna Żukowska - Zespół Technicznego Nadzoru, Zarząd Budynków
Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 66,
Załączniki:
1.
Oferta
2.
Wzór
umowy
3.
STWOiR,
przedmiary robót
2022-04-21 14:22 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania - w załącznikach do wiadomości. |
Komunikaty