Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.242.12.3.NB.2022 Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali.

Natalia Borek-Butkiewicz
TBS Lokum Świnoujście Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2022 14:32:00
Składania : 13-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 13-04-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA

 

 

1.    Zamawiający:

TBS Lokum sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 35c, 72- 600 Świnoujście, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 851315, NIP: 855-160-06-39, REGON: 386684858,

reprezentowaną przez Prezesa Zarządu – Panią Jolantę Kraszewską - Jurkowską,

zaprasza do złożenia oferty na:

Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali


2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji wraz z neutralizowaniem zapachu, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali w  nieruchomościach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania:

1)      zadanie nr 1 – dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Świnoujście, zarządzanych przez TBS Lokum sp. z o.o.;

2)      zadanie nr 2 – dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością TBS Lokum sp. z o.o.;

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – 2 do Zaproszenia.

 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.

3.    Warunki udziału w postępowaniu.

1)       Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;

2)       Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;

3)       Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000,00 zł (niezależnie od ilości zadań na które zostanie złożona oferta).

 

4.    Sposób oceny ofert:

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, o których mowa  w rozdziale 3 Zaproszenia, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

1) „cena”C – waga kryterium 100 punktów.

 

Ocena w kryterium cena nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt, według wzoru:

 

 

C min.

C =------------- x 100

Co

 

 

gdzie:

C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”,

C min. - najniższa cena, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,

Co - cena oferty badanej, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.

 

5.    Oferta składana przez wykonawców wspólnych (konsorcjum, spółki cywilne).

1)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.

2)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 

3)      W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (stosowne pełnomocnictwo winno być załączone do oferty).

4)      W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych, wykonawcy  (tj. konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

5)      Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa zawarta przez Konsorcjum:

a)      określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z  członków konsorcjum – do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,

b)      stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,

c)      oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości,

d)     określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,

e)      wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z  jego członków do czasu wykonania zamówienia,

f)       określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia,

       6)      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie (tj. we własnym imieniu). Formularz oferty składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.

 

6.    Termin realizacji zamówienia:

Od dnia zawarcia umowy do 28 lutego 2023 r.

 

7.        Oferta powinna zawierać:

1)      cenę ryczałtową za realizację zadania w kwocie netto, wraz ze wskazaniem wysokości podatku VAT oraz łączną kwotę brutto

2)      cenę za realizację zamówienia należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

       

8.    Oferty należy złożyć:

Wyłącznie poprzez platformę zakupową www.platformazakupowa.pl  

 

Link do Zaproszenia do złożenia oferty na wykonanie zamówienia : https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings

 

Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:

1)       w celu złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musi założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .

2)      przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania.

3)      korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.

4)      za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuję się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane są z Głównym Urzędem Miar.

 

Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:

1)      stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s

2)      komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,

3)      zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,

4)      włączona obsługa JavaScript,

5)      zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,

6)      Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,

7)      oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

 

9.        Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

1)      w sprawach merytorycznych i technicznych:

a)      Pani Katarzyna Ogorzałek, tel. 91 321-22-80 wew. 62,

b)      Pani Marta Marciszewska, tel. 91 321-22-80 wew. 70,

2)      w sprawach formalno-prawnych związanych z zamówieniem i umową :

a)      Natalia Borek – Butkiewicz – tel. 91 321-22-80 wew. 52.

 

10.    Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Termin związania ofertą wynosi do 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania    ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

11.    Inne postanowienia:

1)      Zamawiający informuje, że komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Platformy Zakupowej - https://platformazakupowa.pl.

2)      Zamawiający zaleca, by w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się nazwą i numerem postępowania.

3)      Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl

4)      Pod adresem  https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings  zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert, dokumenty i informacje, oraz zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane   z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia:

5)      Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej, znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . Przystąpienie do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi być poprzedzone zapoznaniem się i stosowaniem Instrukcji.

6)      Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin  oraz uznaje go za wiążący.

7)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość zamówienia. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty;

8)      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych;

9)      Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert;

10)  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

11)  Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie udokumentuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których w rozdziale 3 Zaproszenia. 

12)  Jeżeli złożona oferta jest najkorzystniejsza, a Wykonawca nie złożył pozostałych wymaganych oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, lub w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub poprawienia oczywistych omyłek lub złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni roboczych. Nie jest dopuszczalne poprawianie istotnych elementów oferty, w tym zaproponowanej ceny. W przypadku nie zachowania ww. terminu, Zamawiający może rozpatrzyć kolejną najbardziej korzystną dla siebie ofertę lub unieważnić postępowanie;

13)  Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zamówienia i żąda wskazania w ofercie, części zamówienia, które powierzy Podwykonawcy.

14)  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, bez ponoszenia żadnych konsekwencji prawnych oraz finansowych, co Wykonawca akceptuje przystępując do niniejszego postępowania;

15)  Postępowanie unieważnia się w szczególności, gdy nie wpłynęła żadna oferta lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

16)  Zamawiający dopuszcza również możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą;

17)  W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej równoważnych ofert z taką samą najniższą ceną, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty będą wezwani do ponownego złożenia formularzy ofertowych z zaproponowaniem ponownej ceny. Ponownie zaproponowana cena musi być niższa od zaoferowanej w pierwotnej ofercie;

18)  W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była pod względem liczby uzyskanych punktów kolejna, bez ponownego przeprowadzenia postępowania;

19)  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień jeżeli wniosek o  wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie połowy terminu wyznaczonego na składanie ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - Zadanie nr 1.docx docx 18.36 2022-04-05 14:32:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - Zadanie nr 2.docx docx 18.23 2022-04-05 14:32:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków.docx docx 22.89 2022-04-05 14:32:00 Kryterium
załącznik nr 4 - projekt umowy.docx docx 42.45 2022-04-05 14:32:00 Kryterium
załącznik nr 4a - Klauzula informacyjna RODO.docx docx 18.1 2022-04-05 14:32:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 422.32 2022-04-14 09:18:45 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 595.86 2022-04-15 10:23:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-15 10:23 Natalia Borek-Butkiewicz Wybór oferty najkorzystniejszej.

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2022-04-14 14:21 Natalia Borek-Butkiewicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-04-14 09:18 Natalia Borek-Butkiewicz Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Świnoujście, zarządzanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Dezynsekcja - powierzchnia użytkowa 450 m2 (proszę podać cenę za 1 m2) 1 m^2 - (0)
2 Zadanie 1 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Świnoujście, zarządzanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Dezynsekcja - powierzchnia części wspólnych 850 m2 (proszę podać cenę za 1 m2) 1 m^2 - (0)
3 Zadanie 1 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Świnoujście, zarządzanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Dezynfekcja - powierzchnia 225 m2 (proszę podać cenę za 1 m2) 1 m^2 - (0)
4 Zadanie 1 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Świnoujście, zarządzanych przez TBS Lokum sp. z o.o. Przeglady lokali - 10 lokali (proszę podać cenę za 1 lokal) 1 szt. - (0)
5 Zadanie 2 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością TBS Lokum sp. z o.o. Dezynsekcja - powierzchnia użytkowa lokali 540 m2 (proszę podać cenę za 1 m2) 1 m^2 - (0)
6 Zadanie 2 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością TBS Lokum sp. z o.o. Dezynsekcja - powierzchnia części wspólnych 1020 m2 (proszę podać cenę za 1 m2) 1 m^2 - (0)
7 Zadanie 2 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością TBS Lokum sp. z o.o. Dezynfekcja - powierzchnia 270 m2 (proszę podać cenę za 1 m2) 1 m^2 - (0)
8 Zadanie 2 - dezynsekcja, dezynfekcja oraz przeglądy lokali mieszkalnych i części wspólnych nieruchomości będących własnością TBS Lokum sp. z o.o. Przeglady lokali - 10 lokali (proszę podać cenę za 1 lokal) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Od zawarcia umowy do 28 lutego 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki udziału - Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu proszę załączyć wypełniony załącznik. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 3 - ośw [...].docx

(0)
4 Polisa OC - Proszę załączyć polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę minimum 10 tys. zł) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Aktualny odpis - W przypadku Wykonawców będącymi przedsiębiorcami, w celu weryfikacji osób uprawnionych do złożenia oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną - lub proszę wpisać "nie dotyczy" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Pełnomocnictwo - Proszę załączyć pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika lub wpisać "nie dotyczy" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem/liśmy się z Zaproszeniem wraz z i uznaję/my się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania. Proszę wpisać "akceptuję". (0)
8 Oświadczenie - OŚWIADCZAM/Y, że cena ofertowa brutto została obliczona zgodnie z zasadami zawartymi w Zaproszeniu oraz oświadczamy, że w cenie ofertowej brutto uwzględniliśmy wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Proszę wpisać "akceptuję". (0)
9 Termin związania ofertą - OŚWIADCZAM/Y, że pozostaję/emy związani ofertą do dnia 13.05.2022 r. Proszę wpisać "potwierdzam" (0)
10 Projekt umowy - OŚWIADCZAM/Y, że zapoznałem/liśmy się z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia i zobowiązuję/my się, w przypadku wyboru mojej/naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z niniejszą ofertą, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę wpisać "akceptuję".

załącznik nr 4 - pro [...].docx

załącznik nr 4a - Kl [...].docx

(0)
11 RODO - OŚWIADCZAM/Y, że wypełniam/y obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać "potwierdzam". (0)
12 Przetwarzanie danych osobowych - OŚWIADCZAM/Y, że wyrażam/y zgodę na przetwarzanie moich/naszych danych osobowych zawartych na potrzeby niniejszego postępowania (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną, Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną). Proszę wpisać "potwierdzam" (0)
13 Podwykonawstwo - Proszę wskazać komu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zadań i w jakim zakresie lub wpisać "nie dotyczy" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 330