Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BF-2.261.6.2022 Świadczenie usługi doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie PPOŻ w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Warszawie, PL. Powstańców Warszawy 1.

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 13:46:00
Składania : 14-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 14-04-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 22 55 60 219  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - Doradztwo i wsparcie techniczne ppoż. 2022 (2).pdf pdf 351.21 2022-03-30 13:46:00 Postępowanie
Odpowiedź do zapytania ppoż_ 05.04.2022.pdf pdf 132.62 2022-04-05 15:02:43 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania ofert 08.04.2022.pdf pdf 102.96 2022-04-08 11:29:04 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na wnioski 11.04.2022.pdf pdf 142.19 2022-04-11 15:50:16 Publiczna wiadomość
Odpowiedź do zapytania ppoż_ 13.04.2022r. (1)..pdf pdf 108.74 2022-04-13 15:05:12 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania ppoż_ (1).pdf pdf 112.14 2022-04-26 13:51:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-26 13:51 Malwina Porębska Zamawiający przekazuję informację o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-04-13 15:05 Malwina Porębska Zamawiający przekazuję odpowiedz do wniosku.

Odpowiedź do zapytan [...].pdf

2022-04-11 15:50 Zamówienia Publiczne Zamawiający przekazuję odpowiedzi do wniosków.

Odpowiedzi na wniosk [...].pdf

2022-04-08 11:29 Malwina Porębska Zamawiający informuję o zmianie terminu składania ofert.

Zmiana terminu skład [...].pdf

2022-04-05 15:02 Malwina Porębska Zamawiający przekazuję odpowiedzi do wniosków.

Odpowiedź do zapytan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie PPOŻ w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Warszawie, PL. Powstańców Warszawy 1. Należy podać cenę brutto oferty stanowiącej wynagrodzenie Wykonawcy za świadczenie usługi doradztwa i wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy. Cena musi zawierać wszystkie koszty jakie Zamawiający będzie musiał ponieść z tego tytułu, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. Cenę oferty należy skalkulować w oparciu o opisany przedmiot zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań i warunków świadczenia usługi określonych w Zapytaniu ofertowym. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kwota brutto - Oświadczam, że podana kwota brutto jest kwotą za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Oświadczam, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty w cenie oferty - Oświadczam, że podana cena brutto będzie zawierać wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty, w tym należny podatek od towarów i usług, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Termin związania ofertą - Oświadczam, że jestem związany ofertą na okres 30 dni od terminu wyznaczonego na składanie ofert” Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Dodatkowe warunki - Oświadczamy, że podana cena brutto nie będzie podlegać zmianie w czasie trwania umowy, a w przypadku wyboru oferty zobowiązania się do zawarcia umowy na warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Projektowane postanowienia umowy - Oświadczam, że akceptuję projektowane postanowienia umowy. Proszę o potwierdzenie wpisując "Akceptuję". (0)
8 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące świadczenia usługi - Wykonawca oświadcza czy usługa będzie świadczona przez niego osobiście czy, przez jego przedstawiciela/ pełnomocnika (0)
9 Warunek posiada odpowiedniego poziomu wiedzy i doświadczenia - Oświadczam, że spełniam warunek posiadania odpowiedniego poziomu wiedzy i doświadczenia, odpowiednich kwalifikacji oraz uprawnienia nr … inspektora ochrony przeciwpożarowej zgodnie z art. 4a ustawy o ochronie przeciwpożarowej, poparte co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym. Proszę o załączenie kopi uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej zgodnie z art. 4a ustawy o ochronie przeciwpożarowej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wymaganymi przepisami prawa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Proszę o załączenie aktualnej polisy OC. (0)
11 Odpis z rejestru - Proszę o załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 793