Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ-2380/10/22/SS Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, terenów zewnętrznych i pielęgnację zieleni w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych

Zamówienia Publiczne
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2022 10:33:00
Składania : 13-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 13-05-2022 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
10 ogłoszenie opublikowane.pdf pdf 381.95 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
10 SWZ.doc doc 503.5 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 2 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 31.57 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 3 - OPZ.docx docx 18.04 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 4 - Wykaz czynności do sprzątania.xlsx xlsx 14.21 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 4 A - Wykaz czynności do sprząt.-CBŚP.xlsx xlsx 12.3 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 5 - Wykaz powierzchni.xls xls 209.5 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 6 - Zestawienie mebli tapicerowanych i kloszy.xlsx xlsx 12.56 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
Zał. 7 - JEDZ.zip zip 78.16 2022-03-25 10:33:00 Postępowanie
10 pytania 1.pdf pdf 389.53 2022-04-15 10:11:02 Publiczna wiadomość
ogłoszenie opublikowane.pdf pdf 71.43 2022-04-15 10:11:02 Publiczna wiadomość
Zał. 2 - Formularz cenowy- zad. 15 popr..xlsx xlsx 28.16 2022-04-15 10:11:02 Publiczna wiadomość
Zał. 4 - Wykaz czynności do sprzątania - zad. 15 popr..xlsx xlsx 17.74 2022-04-15 10:11:02 Publiczna wiadomość
Zał. 5 - Wykaz powierzchni -zad.15 popr..xls xls 38.5 2022-04-15 10:11:02 Publiczna wiadomość
10 pytania 2.pdf pdf 401.17 2022-04-27 11:44:32 Publiczna wiadomość
10 zmiana ogłoszenia 2.pdf pdf 84.84 2022-04-27 11:44:32 Publiczna wiadomość
10 zmiana SWZ.pdf pdf 352.92 2022-04-29 09:49:20 Publiczna wiadomość
10 Załączniki 1, 9 ,10 - poprawione.docx docx 26.11 2022-04-29 09:49:20 Publiczna wiadomość
10 zmiana ogłoszenia 3.pdf pdf 82.55 2022-04-29 09:49:20 Publiczna wiadomość
10 pytania 3.pdf pdf 323.84 2022-04-29 09:49:20 Publiczna wiadomość
10 zestawienie ofert.pdf pdf 218.55 2022-05-13 12:02:55 Publiczna wiadomość
10 strona.pdf pdf 425.99 2022-07-28 14:44:44 Publiczna wiadomość
10 strona cz. 11.doc doc 58.5 2022-09-19 15:33:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-19 15:33 Sylwia Świniarska informacja o wyborze oferty- część 11

10 strona cz. 11.doc

2022-07-28 14:44 Zamówienia Publiczne informacja o wyborze ofert- część 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,13,14,15

10 strona.pdf

2022-05-13 12:02 Zamówienia Publiczne zestawienie z otwarcia ofert

10 zestawienie ofert [...].pdf

2022-05-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w skali 12 m – cy brutto – 2 909 960,62 zł, w tym:

1. Część nr 1 - 140 270,64 zł,
2. Część nr 2 - 291 091,46 zł,
3. Część nr 3 - 234 532,44 zł,
4. Część nr 4 - 194 830,68 zł,
5. Część nr 5 - 365 823,96 zł,
6. Część nr 6 - 105 314,74 zł,
7. Część nr 7 - 269 329,32 zł,
8. Część nr 8 - 108 759,60 zł,
9. Część nr 9 - 106 270,08 zł,
10. Część nr 10 - 238 991,40 zł,
11. Część nr 11 - 212 109,48 zł,
12. Część nr 12 - 160 558,06 zł.
13. Część nr 13 - 107 059,92 zł,
14. Część nr 14 - 60 473,64 zł,
15. Część nr 15 - 314 545,20 zł
2022-04-29 09:49 Sylwia Świniarska zmiana SWZ
odpowiedzi na pytania 3

10 zmiana SWZ.pdf

10 Załączniki 1, 9 , [...].docx

10 zmiana ogłoszenia [...].pdf

10 pytania 3.pdf

2022-04-27 11:44 Sylwia Świniarska odpowiedzi na pytania nr 2

10 pytania 2.pdf

10 zmiana ogłoszenia [...].pdf

2022-04-15 10:11 Zamówienia Publiczne Odpowiedzi na pytania nr 1

10 pytania 1.pdf

ogłoszenie opublikow [...].pdf

Zał. 2 - Formularz c [...].xlsx

Zał. 4 - Wykaz czynn [...].xlsx

Zał. 5 - Wykaz powie [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1771