Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeprowadzenie czynności: Dezynsekcji, Dezynfekcji, Deratyzacji w pomieszczeniach oraz pojazdach służbowych na terenie miasta Poznania oraz powiatu poznańskiego.

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2022 08:45:00
Składania : 28-03-2022 12:08:16
Otwarcia : 18-03-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na :  Przeprowadzenie czynności: Dezynsekcji, Dezynfekcji, Deratyzacji w pomieszczeniach oraz pojazdach służbowych na terenie miasta Poznania oraz powiatu poznańskiego.                                                                                                                                                                                                                                                                   

               OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:  Przeprowadzenie czynności: Dezynsekcji, Dezynfekcji, Deratyzacji w pomieszczeniach oraz pojazdach służbowych na terenie miasta Poznania oraz powiatu poznańskiego.  w celu utrzymanie właściwego stanu sanitarno-higienicznego, a także zapobieganie rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych.

Zakres prac: deratyzacja, dezynfekcja i dezynsekcja pomieszczeń oraz pojazdów służbowych wraz z wyposażeniem;

1.       Termin wykonania usługi od 01.04.2022 do 31.03.2023 r.

2.       Skalkulowana cena jednostkowa zawiera koszt: dojazdu, usługi, wartość użytych środków oraz materiałów za:

·         pomieszczenie, w którym przebywały osoby zatrzymane wraz z odzieżą i pościelą

·         1 szt. pojazdu służbowego w rozbiciu na osobowy lub furgon

·         usunięcie zanieczyszczeń (np. odchodów, krwi) wraz z dezynfekcją z pomieszczenia w którym przebywały osoby zatrzymane 

·         usunięcie zanieczyszczeń (np. odchodów, krwi) wraz z dezynfekcją z pojazdu w którym przebywały osoby zatrzymane 

·         1 punkt wyłożonego preparatu do deratyzacji;

Ofertę cenową należy złożyć w załączniku do postępowania

 

       3.       Zmawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na całość przedmiotu postępowania tj:

             ·   Poznań oraz powiat Poznański

4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zleconej w formie pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej w ciągu jednego dnia od chwili zgłoszenia, ( każdego dnia w tym soboty, niedziele, oraz dni wolne od pracy). Kontakt w godzinach 6:00 – 22:00.

5. Wykonawca użyje środków dezynfekujących  o spektrum działania na wirusy(np. HIV,HCV, COVID 19), grzyby bakterie i prątki- gwarantujących właściwe wykonanie usługi. Środki użyte do dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji winny posiadać atesty i zezwolenia Ministerstwa Zdrowia i Opieki Zdrowotnej oraz PZH świadczące o tym, że odpowiadają aktualnym wymogom, są dopuszczone do stosowania w miejscach w których przebywają ludzie i są respektowane przez UE.

6. Czas karencji dotyczący wyłączenia z użytkowania pomieszczeń oraz pojazdów służbowych: 

przy zabiegu DEZYNSEKCJI:

- pomieszczenia wentylowane: do 30 minut

- pomieszczenia nie wentylowane: do 60 minut

- samochody: do 30 minut


przy zabiegu DEZYNFEKCJI:

- pomieszczenia wentylowane: brak karencji

- pomieszczenia nie wentylowane: brak karencji

- samochody: brak karencji

przy zabiegu DERATYZACJI:

- pomieszczenia wentylowane: brak karencji

- pomieszczenia nie wentylowane: brak karencji

- samochody: brak karencji

W przypadku użycia preparatów gazujących czas karencji wyłączenia pomieszczenia lub pojazdu wynosi zgodnie ze wskazaniem na etykiecie zastosowanego preparatu.

7. W zakres zlecenia, w zależności od potrzeb, wchodzi m.in. odkażanie, niszczenie mikroorganizmów chorobotwórczych tj. bakterie, grzyby, wirusy (np. HIV, HCV, HBV,COVID -19, świerzb, gruźlica), w szczególnych przypadkach usuwanie wydzielin tj. płynów ustrojowych oraz tępienie szkodliwych owadów (zwłaszcza pasożytniczych jak: pchły, wszy, pluskwy, karaluchy - ich jaj i larw).

8. Wykonawca oświadcza, że usługi objęte zleceniem wykonywane będą zgodne z wymogami państwowego Zakładu Higieny, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, przy użyciu preparatów chemicznych zgodnie z etykietą, posiadających atesty i dopuszczenia do ich stosowania na terenie naszego kraju w obiektach, w których przebywają ludzie.

9. Wykonywanie usług DDD musi odbywać się przy zastosowaniu środków i metod najmniej szkodliwych dla ludzi i zwierząt, środowiska oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

10. Wykonywanie usług może być prowadzone tylko przez Wykonawcę posiadającego zezwolenie do wykonywania przedmiotowych usług, zaopatrzonego w odpowiednie wyposażenie oraz sprzęt i pod kierownictwem personelu przeszkolonego w zakresie wykonywania przedmiotowych usług oraz zgodnie  z przepisami BHP i p.poż. Doświadczenie: co najmniej 5 lat działalności w zakresie wykonywania usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji.

11. Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie wystawione  przez Zamawiającego w formie: pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej przez jednostkę na terenie, której będzie wykonywana przedmiotowa  usługa.

12. Wykonawca, każdorazowo po wykonanej usłudze dokona wpisu,  w założonym przez Zamawiającego( w każdym obiekcie) rejestrze usług DDD, wpisując następujące dane:

  • datę i miejsce  wykonania usługi,
  • rodzaj  i sposób  wykonania usługi,
  • rodzaj użytych środków i zalecenia po wykonanej usłudze ( określenie karencji użytkowania pomieszczenia lub pojazdu),
  • podpis osoby wykonującej usługę,
  • podpis i data osoby odbierającej usługę.
  • Wykonawca zobowiązany jest do elektronicznego dokumentowania usługi i umożliwieniu pełnego dostępu do dokumentacji w wersji Online!!!

13. Wszelkie pozostałości po środkach chemicznych i opakowaniach użytych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie w ramach wykonania usługi według obowiązujących przepisów o ochronie środowiska.

14. Zamawiający wskaże  Wykonawcy każdorazowo miejsce wykonania usługi, w którym zostanie określony dokładny zakres wykonania prac z wyszczególnieniem – ilości pomieszczeń, ilości i rodzaju pojazdów.

15. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdorazowo,, Protokołu z wykonanych czynności  wraz z wykazem użytych środków. ,, Protokół” Wykonawca sporządzi w 2 egzemplarzach, z czego jeden egzemplarz pozostawi w jednostce zlecającej, a drugi egzemplarz prześle Zamawiającemu wraz z fakturą.

16. Wykonawca zabezpiecza udział w realizacji przedmiotu zlecenia wyłącznie pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz przeszkolonych w zakresie BHP, odpowiadającym rodzajowi wykonanych prac oraz posiadających aktualne badania lekarskie. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi wykaz osób i pojazdów, które będą brały  udział w realizacji zadania.

17. Bezpośrednio po ukończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do uporządkowania stanowiska pracy.

18. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników lub osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia przy realizacji przedmiotu umowy.

19. Zamawiający na wykonanie przedmiotu zlecenia zabezpieczy kwotę ……… zł netto, na czas jego trwania, która nie może być przekroczona w okresie obowiązywania zlecenia tj do dnia 31.12.2022 r. Przedmiotowa kwota dotyczy realizacji usługi w pełnym zakresie na terenie miasta Poznania oraz powiatu Poznańskiego.

20. Ceny jednostkowe brutto określone przez Wykonawcę w załączniku nr 1 stanowią cennik do zlecenia i obowiązują przez cały okres jego trwania.

21. Realizacja płatności dotyczy tylko i wyłącznie wykonania zleconej usługi DDD, nie dotyczy gotowości do realizacja zadania.

22. Realizacja zamówienia zostanie opłacona przelewem po otrzymaniu faktury łącznie z podpisanym protokołem odbioru stwierdzającym wykonanie usługi bez wad w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury. Dane do faktury:

 

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Ul. Kochanowskiego 2a

60-844 Poznań

NIP:777-000-1878

23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania zlecenia ze skutkiem natychmiastowym
 w przypadku naruszenia postanowień zlecenia, a w szczególności w przypadku:

1)       opóźnienia w wykonaniu zlecenia trwającego dłużej niż 2 dni kalendarzowe,

24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze zastrzeżeń, co do jakości wykonanej usługi lub zastosowanego środka.

25. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zlecenia odszkodowanie w formie kar umownych z następujących tytułów oraz w następujących wysokościach:

 a) w przypadku rozwiązania zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci on Zamawiającemu karę w wysokości 1000 zł.

      b)      W przypadku opóźnienia w wykonaniu usługi Wykonawca zapłaci karę
w wysokości 100 zł  niewykonanej usługi, za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy.

    c)  W przypadku braku prawidłowo wykonania zleconej usługi Zamawiającemu oprócz kar umownych przysługuje prawo zlecenia wykonania przedmiotu usługi u innego usługodawcy. Wykonawca zostanie obciążony kwotą odpowiadającą różnicy pomiędzy faktyczną ceną usługi a ceną ustaloną na podstawie stawek zlecenia  oraz innymi poniesionymi kosztami związanymi z realizacją zlecenia m.in. kosztami transportu itp. z tytułu niespełnienia przez wykonawcę/podwykonawcę.

    d) Zamawiający oświadcza, że wystawi Wykonawcy Notę obciążeniową zawierającą szczegółowe naliczenia kwot  w przypadku sytuacji, o których mowa wyżej.

26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

27. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

28. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

29. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści opisu przedmiotu zamówienia.

30.  Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

31.  Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

32. Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń

33. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu. 

34. Pozostałe warunki realizacji zgodnie z treścią Zlecenia.

      35.   Wszelkie zmiany postanowień zlecenia wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie strony.

      36.   Żaden przepis zlecenia nie może być interpretowany jako dający Wykonawcy uprawnienia do świadczenia usług na zasadach wyłączności.

      37.   W sprawach nieuregulowanych niniejszym zleceniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

      38.   W sprawach spornych, po wyczerpaniu polubownego załatwienia sporu, władnym do rozstrzygnięcia jest Sąd Powszechny w Poznaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oferta usługi DDD.xlsx xlsx 10.09 2022-03-15 09:16:56 Postępowanie

Komunikaty

2022-03-28 12:08 Henryka Łuczka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowano z uwagi na zmianę zakresu oraz ilości usług

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Przeprowadzenie czynności: Dezynsekcji, Dezynfekcji, Deratyzacji w pomieszczeniach oraz pojazdach służbowych na terenie miasta Poznania oraz powiatu poznańskiego. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 513